( ironcat | 2015. 03. 21., szo – 17:33 )

Tapasztalataim szerint ez nem így működik. Ha rájön az oktatott, hogy van egyszerűbb megoldás is, akkor már nem akarja megérteni a bonyolultat, mert már magától ráébredt, hogy itten-mostan őt át akarják verni.

Olyan feladatokat kell kitalálni, amire a bemutatni kívánt utasítás/módszer/elv adja a legegyszerűbb megoldást. Legalábbis a „józan paraszti ész” szerint. Ez ugyan több kreativitást kíván az oktatótól, de az eredmény kárpótolni fogja. Ha valakinek ez problémát okoz, akkor ne akarjon másokat oktatni. Ettől függetlenül még kiváló programozó is lehet az illető. Legfeljebb nem jó tanár.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-