Az 1. pontra adj linket, melyik szolgáltató, melyik szolgáltatására vonatkozó ÁSZF melyik pontja.
A 2. pontra egy kérdés: ha a brazil brigád árkot ás, és elnyiszálja a kábelt, amin a szolgáltatást kapod, azért hogy a búbánatos pékpélóban felelhetne a szolgáltató?! Igen, az vis maior, ha ez nem felel meg, akkor vegyél másik szolgáltatótól _is_ uplinket úgy, hogy a kettő szolgáltatás garantáltan ne menjen azonos nyomvonalon. Se.
A "husegido alatt modositjak szamodra elonytelenul az ASZF-et"-re is kérnék konkrét példát.
Az ÁSZF elérhető a szolgáltató honlapján, az üsz.-okon helyben olvasásra meg kell legyen papír alapon, úgyhogy van lehetőséged megismerni, mielőtt a szolgáltatást igénybe veszed. és igen, k.drága kinyomtatni, és az itt picsogókat látva totál fölösleges, hiszen ha megkapja az üf. akkor sem olvassa végig, csak esetleg utólag, és akkor is "fúlmocskosszolgáltatóhogynemrágtaaszámbamindet". Felnőtt, értelmes ember tud olvasni, tud kérdezni, és tud dönteni, hogy adott feltételek mellett kell-e neki egy szolgáltatás, vagy sem. A szolgáltatók meg felnőtt, értelmes emberként kezelik az ügyfeleket.