( kumgabor | 2014. 09. 07., v – 22:24 )

A történetem kísértetiesen hasonlít. Szerintem is nagyon jók voltak régen, főleg amíg volt személyes kapcsolattartóm is, és azt hittem, hogy az azt követő pár év csak egy megtorpanás, vagy rossz irányváltás volt, amit azóta korrigáltak. Ehelyett azt tapasztaltam most, hogy tovább romlott a helyzet, mert:
- a webes kártyaaktiválás nem működik, ha egyszer is vissza gombot kell nyomnom (nem a böngészőben, a felületen)
- az üzletükben (ami azóta viszonteladó lett) nem tudnak megkülönböztetni egy régifajta Nokia töltőt egy microUSB-stől, ellenben kaján vigyorral néznek rám, ha épp olyanjuk nincs, amit én kérek ("megszívtad és ez nekem tetszik")
- a telefonos ügyfélszolgálatuk fogalmatlan, amatőr és olyan, mintha vödörből beszélnének
- az óriásplakátokon és a weboldalukon reklámozott árak helyett valójában a dupláját kellett fizetni (nem volt apróbetű)

és ez csak 3-4 hét tapasztalata. Sajnálom, mert ha valaki eleve rossz volt és az is maradt, az egy dolog. De ők valamikor jók voltak!
Szintén Vodánál vagyok. Ott sem megy minden olyan flottul, mint régen a Pannon GSM-nél, de legalább ekkora gondok nincsenek.

--
Kum G.
Linux pólók HUP pólók Debian tanga