Persze, sokféle munka van amit lehet. Még több, amit végeznek is, bár...
Nekem ezzel az egész felvetéssel az a bajom, hogy ha valaki rendelkezik minimális ismeretekkel, amivel el tud indulni legalább a doksiban, az már jó.
Viszont ha valakinek annyira nincs fogalma a dologról, hogy doksival sem boldogul (sajnos láttam erre is példát), az már gázos.
Szerintem ott van köztünk a nézeteltérés, hogy te beleszámolod a felhasználói szintű ismeretekbe az admin munkájának egy részét is, én meg nem.
Felhasználó az tudja használni azt, amit az orra elé tesznek.
Ne akarjon adatbázist gyártani, mail szervert konfigurálni, kernelt patch-elni.
Be tud lépni, meg tudja nézni a könyvtárai tartalmát, el tudja indítani a munkájához szükséges programokat.
Adatbázisnál detto: valahogy megtalálom, mivel kell belépni SQL-be, onnan már viszonylag sima az út. (max. ott indul az anyázás, hogy ahány sql, annyiféle módon kell lekérni a táblákat, azok szerkezetét)