VI. kerület is ugyanúgy 4/1, 8/2 maradt amilyen volt eddig is. Egyébként ez az ügyfélkörük ~8% érinti, szóval gondolom ezért nem sietnek a megoldással.
Mondjuk ez a digi olyan, ha működik akkor működik, ha nem, akkor hetekig nem, és a supportjuk egy vasat nem ér.
Múltkor mókoltak a ház szerelődobozában, aztán nem is volt net, egy hétbe tartott, mire kijöttek, közben engem néztek hülyének hogy "de hát a modem működik". "Igen működik csak 0,01/0,01 a sávszél a modem 15 perc alatt loginol be hozzátok restart után.." "Jó akkor kiküldünk szerelőt, de ha nincs hiba akkor kiszállási díjat kell fizetni!"
Szerelő egy hétig jött, olyan "messze" lakunk. Mire kiért kiderült, hogy az egész ház külön-külön bejelentette a hibát, csak megvárták míg összejön annyi, hogy érdemes legyen kiszállni...
Előtte fél évvel a meg rendeltem tv csomagot a net mellé, na arra azt mondták, hogy 15 nap és bekötik. A 31. napon ki is ért a szerelő..