( dbali | 2014. 05. 15., cs – 15:23 )

1 max 2 nap alatt ki kell érnie az alkatrésznek NBD garinál, prosupportnál 4 óra (sőt, az új prosupport premium-nál dedikált "szakember" van állítólag, aki ismeri az összes gépet, és minden hibáról riasztást kap..)

Szerver oldalon a dellnél két magyarul beszélő ember van (Magor és Szabolcs), de sajnos a magyar support kicsit meg van bonyolítva a nem egyszerű hibáknál, ami jórészt nem a telefonnál ülők hibája, így egy felderítés NBD garival eltartott már nálunk is néha 1-2 hétig..főleg ha a jó öreg nagykerek más gépekből pakolnak át vinyót/memóriát, amire oké, hogy ott a dell gari, de be kell vinni a nagykerbe, és ők cseréltethetik csak, így plusz 2 nap alap..erre érdemes figyelni vásárláskor.

Minden esetre kényes helyekre mi nem veszünk többet dellt, jóval több hibával találkozunk, mint minden más szervernél összesen..

ibm-el amúgy mi is jártunk így előző cégemnél, fix kapcsolóval oldotta meg az egyik fejes..még két évig biztosan ment a gép..de nem vártam meg azt sem inkább ilyen megoldások mellett :)