( Hiena | 2014. 03. 22., szo – 18:38 )

Hogyan nőtt volna a nyeresége? A nyereség, csak úgy nő ha folyamatosan piacot nyer a cég, bővíti a gyártókapacitást, termelést optimalizál a cégvezetés. Az eredeti post problémája, hogy eleve olyan üzleti modellel indult a cég, ami elegendő volt a működéshez, de nem volt benne a növekedési lehetőség.
Pl. ha Sanyi bácsi nem viteti haza a pékekkel az előzőnapos terméket, hanem olcsóbban kiértékesíti, újrahasznosítja, akkor ezzel tudott volna profitot növelni. Ugyancsak tudott volna profitot növelni ha a belső képzés és különféle tréningek helyett, a dolgozók fizetését forgalomarányossá tette volna. Semmi sem motiválja annyira a dolgozókat, mint amikor tudják, hogyha jól dolgoznak, akkor több pénzt visznek haza. Ez egy termelő, kereskedelmi cégnél könnyen megvalósítható.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "