A problema nem ott van, hogy a DotRoll segit atallni (ha nem tenne, akkor kb 10 ugyfelet tudna attenni a cPanelre). A problema ott van, hogy 5 nap hataridovel (amibol 2 nap hetvege amikor nincs ugyfelszolgalat) bekozlik, hogy koltoztetve leszel es ha nem szolsz, bele is nyulunk a kododba. Ha nem vagy 24/7 online, akkor igy jartal. Ha nem akarsz cPanelt, igy jartal. Hiaba fizetted ki a szolgaltatas dijat egy evre elore, menet kozben valtozik a szolgaltatas es ha nem tetszik, buktad a penzedet.
Az ember azert ker elore teszt tarhelyet, hogy megbizonyosodjon rola, hogy azt kapja, amit szeretne es minden mukodik. Azutan pedig azert fizet a szolgaltatonak, hogy ne kelljen az egesszel a szoftveres reszenel tobbet foglalkozni, plane nem 5 nap 3 nap hataridovel foglalkozni egy migracios tervvel es az egyeb jarulekos dolgokkal mert a szolgaltato egyszer csak ugy dontott, hogy aki bujt aki nem, technologiat valt az elore kifizetett szolgaltatas alatt. (Azt ugye senki nem gondolja, hogy a ket rendszer 100%-ban kompatibilis egymassal, akkor nem kellene a configban atirogadni mindenfelet.)