Rengeteg kis ügyfelem van (és egy nagy, de azt most inkább hagyjuk), alkalmazásbolton keresztül vesznek programot, amellyel kapcsolatban gyorsan kell megnyugtató választ adni (bug esetén < 1 nap alatt megoldást nyújtani, egyébként valamit mondani hogy mikorra várható az adott improvement/feature). Végsősoron a lényeg, hogy jól érezzék magukat. Többnyire olyanok írnak, akik már fizettek, a fegyver a kezükben az, hogy ha nem elégedettek, akkor jól lepontozhatnak.
Ez ügyféligények felmérése kategória, de valószínű hogy másról beszélünk, minden munka, minden élethelyzet más...
Ettől függetlenül fenntartom, hogy egy alkalmazás fejlesztésében a programozó a kulcsfigura. és nem a manager, vagy a sales -es. Ezt csak azért akartam kiemelni, mert látom hogy általános tendencia kezd lenni (nem konkrétan rád vonatkozik) egyszerű munkásnak (mondjuk aranybányász) tekinteni a szoftverfejlesztőket, akik révén aztán lehet kaszálni...