( Hiena | 2013. 05. 15., sze – 14:12 )

Köszönöm válaszodat és engedd meg, hogy egy szóban összegezzem ezen posztodban elhangzottakat: FAIL
Nem sikerült pontos, számszerű választ adnod a feltett kérdésekre, ezért adok 2 pontot a terelési kísérletedre.

Kérlek pontosítsd a nagy és nehéz feladatot, mert ez elég relativisztikus. Talán mondhatnál egy példát.

A demókészítésnek a lépési megegyeznek minden más szoftverfejlesztés lépéseivel. Elég kihagyni egy lépést és bukik az egész. Elég egy rossz tervezés és kimegy a project a méretkorlátból. Elég egy rossz textúra méret megválasztás és hullik az időzítés. Elég a tesztelést kihagyni és széjjelfagy a prod. a kijelzőn és szénné röhögi az agyát a többi scener.
A demókészítés már, úgy 20 éve masszívan csapatműfaj. .farbrausch-nak pl. 28 aktív/inaktív tagja van.
Akik képtelenek egy csapatban dolgozni, azok képtelenek, a sokszor irreáli,s deadlineokat tartani. Amikor 1-2 óra van a leadási határidőig és szét van hullva a prod, akkor bizony kiderül mennyire is jó a csapat működése.

Továbbra is ajánlom a vibrációs stimulálás folytatását, hátha sikerül jobb válszt összehoznod.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "