Előtte szólok, én nem vagyok cégvezető, viszont számos akadékoskodó cégvezető volt már az ügyfeleim között.
Így valamivel jobb. A vitába a hét év felemlegetésénél mentél bele, ilyesmi mindig okot adhat a visszavágásra.
Van pár mondatban fogalmazási hiba, igaz ez nem annyira zavaró. Ilyesmi:
"...a gép adataiból tippelve 4-5 éves konfigurációkról van szó, ennyi idő alatt a gépek háttértára erősen elhasználódhatott, valószínűleg hosszabb távon már nem megbízható, lévén ez egy mech..."
Utána van egy zárójel. Ez egy fórumon, egy barátibb hangvételű cikkben, mintegy nem fontos megjegyzés mint az áthúzott szöveg akár hasznos is lehet, de egy levélben nem. Ki kell emelni egy normális mondatba.
Malmozik helyett -> nem tudja elvégezni a munkáját.
Az "amennyiben úgy gondolja ez belefér" sértő. Helyette körülbelül így kellene: Természetesen a régi, használt gépekkel is ugyanúgy folytatódhat a munka, azonban hosszabb távon mindenképp megtérülő befektetés az új alkatrészek..háttértár..akármi.. beszerzése. Így az említett példák előfordulásának esélye minimálisra csökkenthető.
Az "azért azt jelzem, hogy" részt törölném a mondatból. A többi pont jó, és elég.
Aztán; "...a migrációnál azonban ezt a meg..."
A többi jónak tűnik, talán az utolsó mondatban; "...ha úgy érzi, akkor akár egy személyes találkozás alkalmával részletesebben is tájékoztatom.
Egyébként tapasztalat, - ha sor kerülne rá - a legtuskóbb ügyfél is visszafogja magát személyes tárgyalás közben. Főleg, ha nem idegesen közeledünk hozzájuk, hanem mintegy rég nem látott barát, lazán viselkedünk velük.
Most megyek szomorkodni, mert Poli feladta ;)
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)