( Nyosigomboc | 2013. 03. 04., h – 21:53 )

Par dolog: a repuloknel nagyon regota van mar robotpilota (persze kulonbozo bonyolultsaguak), a pilotak megis jobbara kezzel iranyitjak, mert szeretnek repulni.
Egyebkent egy csomo pilota tiltakozott regen a fly-by-wire ellen is (pl. Epstein a vele keszitett dokumentumfilmben), mert az nem ugyanazt az erzest nyujtja, de mara joreszt elfogadotta valt.

A fotos Google auto jelenleg emberek vezette jarmuvek kozt megy. Az emberek, akik esetenkent lelepnek ele az uttestre, szinten nem rendelkeznek plusz radios egyseggel, ami figyelmeztetne a kocsit.
Szoval az AI-t ilyen kornyezetre kell felkesziteni (pedig technikailag nyilvan egyszerubb lenne csak gepesitett kornyezetre). Jelenleg ez mar megodhato, legalabbis a Google vette az akadalyt. Semmi nem indokolja, hogy a kezi vezerlesu autokat miattuk kitiltsak.
(a gyalogosokat meg plane nem fogjak, mert egyszer mindenki kiszall az autojabol)

Ha egyszer a Google meg tudta oldani a sajat celjaira, masok is meg fogjak csinalni (pl. nemreg mutattak be olyan autot, ami magatol leparkol). Innentol a tied a valasztas, hogy egy olyan ceg implemetaciojat hasznalod, amelyik reklamokat vetit a szelvedore, es elkuldi az utvonaladat, vagy olyanet, amelyik nagyon letisztult vezerloelemekkel rendelkezik, de Berlint az Antarktiszon keresi, vagy egy olyat, ami csak siman mukodik (akar offline).

A kulonbozo kutyu csatlakozokat megusztuk. Mindenutt micro/miniUSB van, legrosszabb esetben van egy szabvanyos USB aljzat, amibe a kutyu sajat kabelet bedughatod.

Egyebkent a Voice Recognition egy bevett dolog, a TMC szinten, nem hiszem, hogy ertelme lenne a jovo autoibol kihagyni.

--
akkor most free tibet vagy delete tibet a jó?? - falu