( kovi | 2013. 01. 27., v – 22:04 )

egy típusú autóról mondták nekem, hogy ez így működik, és olyan ember akinek én hiszek - hiába írnám miért, nem ismered. első kirándulásuk egy külföldi munkatárgyalás során a partner általi gesztus volt. egy nehézipari nagykutyáról van szó, illetve szűk kíséretéről mivel nyilván nem egyedüli látogatóról beszélek. ottani "idegenvezetés" általi információt kaptak többek között az ülések készítéséről, ami ezt tartalmazta amit leírtam - erre a beszélgetésre tisztán emlékszem. személyesen nézhették meg emellett a gyártási folyamat bizonyos állomásait, Enzo dolgozószobájának ?berendezési? darabjait és egy érdekes versenyautó kormányt, melyről a vezető elmondta, hogy ha súlyra nézzük grammja drágább, mint az arany.

off, jóformán kérdezlek. a tesztpálya megtekintésére ezek a látogatáson még nem került sor. illetve egy későbbi látogatás után meglepve mesélték nekem, hogy ezen a "tesztpályán" láttak vízfüggönyt stb. tehát vélhetően nem tesztpálya volt, hanem valami hobbipálya ahová a külföldi millereket várták nagy szeretettel igen nagy pályabérleti díjjal. gondolom akkor lehet érdekes a dolog, ha nem akarták mondjuk hazavinni az autójukat a tulajdonosok, hogy pl. ne szaglásszanak utánuk saját hazájukban. azért gondolom utóbbit, mivel emlékeim szerint vip jellegű garázsról is hallottam, és nem tudok más okot arra, hogy mondjuk egy svájci tag ne vigye haza a gépét hanem ott tárolja.

amennyiben az ülés általánosan nem szabható személyre, akkor az az ottani ferdítés volt, ami nekem nagyon meredeken hangzik, mivel így igen rossz marketing. nincsen arról emlékem, hogy egyedi igényű autó ügyén mesélték volna ezt nekem, egy szimpla megrendelés adott típusnál volt a felállás.

--
Vége a dalnak, háború lesz...