Még egy kiegészítő vélemény a design-hoz: nyomdai területen is dolgoztam grafikusként anyagi kiegészítéshez, és az a tapasztalatom a design-al kapcsolatban, hogy megállás nélkül folyamatosan változik mindenki ízlése. Csináltam egész jó cuccokat, éveken át változott folyamatosan az ízlésem (illetve persze most is megállás nélkül), és fél évvel vagy pár hónappal később már sosem tetszett az a téma és megvalósítás, amire rá voltam állva előtte.
Nem hiába olyanok a hipermarketek logói amilyenek. 3D hatástól, árnyéktól és egyébtől mentes. Márpedig az alap HTML megjelenést a böngésző és azok készítői szállítják. Ha nekik ez a betűtípus, table és egyéb jelenti a puritán egyszerűt, akkor részemről ráhagyatkozok. És pont ennél tapasztalom csak, hogy idővel nem kezd el nem tetszeni. Egyedül a színekkel játszottam. Abban viszont már variáltam is éppen ezért :)