( strogg | 2012. 07. 27., p – 14:14 )

Az ME3 meleg főhősét valóban olvastam.
Az egyféle játék részét viszont én nem értem annyiból, hogy ha van a távolban egy település miért nem battyoghatok el oda, ha van egy ház a pályán miért nem mehetek be, stb...
Az ID játékai valóban nem erről szóltak, csak valamikorez még elég volt, most már inkább ciki. És attól h. a moha is csőpályás, meg a rage is, még nem lesz szerethető számomra ez a divat. És pont az ID nagysága előtt meghajolva gondoltam azt, hogy ha valaki akkor ők ezt felismerik, és szakitanak ezzel. Pláne, hogy a bethesda keze könyékig bennevolt, ők meg pont nem erről a szabdságról hiresek.
Amikor megláttam kik csinálják a rage-t egyből reménykledni kezdtem, hogy egy kvázi falloutot kapunk egy lengendás játékmenettel, storyline-al, grafikával,félelmetes szabadsággal ami játéktörténelem lesz.

Ehhez képest a feszti körkép előtt sétálva bemehetek egy ajtón (a másik szkriptelve fog kinyilni ha megnyomok egy kapcsolót q2 stilusban), ahol ritka bugyuta "ellenségnek" (inkább vicc) hivott texturákat kell leöldösni. Ráadásul gyűgyölöm a járműves pályákat, itt meg versenyezzek is.
A rage-el nagyon leszerepelt nálam az ID. Lehet h. a 90/2000-es évek császára volt, most középkategória se...:/// egyébként van egy eladó xbox-os rage-em. (én hülye megvettem)
--