Te vagy a sose elégedett ügyfél iskolapéldája. Ami működik, az el is romolhat.
Vannak különböző szolgáltatási szintek. Jobb kell a mostaninál? Fizesd meg! Ja, hogy azt már nem? Akkor meg maradj a helyeden.
Ne hasonlítsd más közművekhez, mert ott is vannak különböző SLA szintek. Pl: ha nagyobb rendelkezésre állású áramellátás kell, akkor mehetsz a szolgáltatóhoz, kérhetsz 2-3 betápot. Ez esetleg milliós tételt is jelent és bizonyos szigorúbb műszaki paramétereket is előír a szolgáltató, azzal már nem foglalkozol. Persze hőböröghetsz jobb minőségért, de ennyi pénzért ezt kapod.
Ha hibát tapasztalsz, akkor be kell jelenteni. Ha sok hibát tapasztalsz, akkor írj a panaszkezelési osztálynak. Jogos panasz esetén kaphatsz valamilyen kedvezményt, díjvisszafizetést. Sokszor maga a szolgáltató nem tud a hibáról, mert az ügyfél lusta bejelenteni/"úgyse oldják meg" mentalitással áll hozzá vagy a szolgáltatónak nincs technikai/anyagi lehetősége a hiba detektálására.