Azt mondják nincs másfajta készülékük amivel mehetne annak ellenére sem, hogy nincs iptv. (nincs dlink...)
A hibát több mint 72 órája bejelentettem, tegnap, nem sokkal a 72 óra lejárta elött érdeklődtem hogy "no mi lesz..., rendületlenül szar". Megígérték hogy sürgetik a dolgot.
Ennek ellenére, mikor ma..., az imént érdeklődtem ( határidő lejárta után ), azt mondta a hibabejelentős hölgy, hogy a hibajegy le van zárva, nyit egy újjat.
Ja és hogy hétfőn kijöhet egy kollégájuk hogy megnézze..., bár ő nem fog hozzá annyira érteni hogy bármit csináljon.
Kérdeztem hogy firmware..., másik, vagy gyári cisco? Azt mondta a hölgy hogy cseréljem ha gondolom, de nem tud olyan kollégát kapcsolni, aki értene hozzá, vagy tud valami hasznosat mondani. (pl. aki tudna adni másik firmware-t, ha már ők nem csinálnak semmit.)
Próbálkozzam cisco-nál? Akkor a t-comnak kellene fizetnie nekem nem? Elvégre én dolgoznék nekik.