"Olcsó húsnak általában a leve is híg."
Te vagy a megmondóember? Mindenki azt csinál amit akar, és ha ő úgy gondolja akkor tehet akár 1Ft-os ajánlatot is... Mivel nem tudhatod azt, hogy neki miféle infoja van, lehet akár neki lesz igaza, hogy aláajánl a mostani árnak. De mivel még ajánlatot sem tett, ezért nem értem ezt a felzúdulást.
Azt meg hogy az te ügyfeleid nem voltak elégedettek azzal amit kaptak, hát enyhén szólva szubjektív dolognak tartom. Itt ugye bejönnek a user bénaságai (nem megy az internet tipusú panaszok) stb... Láttam esetet amikor azon balhézott egy ügyfél, hogy egy Ausztrál partnere egy ottani rossz MTA beállítás miatt nem kapja meg a leveleit, és hogy ez neki naponta sokcsilós veszteséget okoz...
Általában az ügyfélkonfliktusok 99%-ban elszámolási vitákban mérgesednek el, mert csábító lehetőség a szolgáltató pénzéből "önfinanszírozni".