( seferbt | 2012. 05. 22., k – 10:04 )

Tipikus ügyfél oldali hozzáállás, hogy ha a rendszergazda nincs ott vagy gyorsan végez, akkor nem csinál semmit. jelen esetben user oldalon ez így csapódott volna le (megint csak tapasztalat) "Dehát miért fizessünk mi ennyit? Csak kijött átdugdosta a kábeleket, valamit kattingatott, meg írkált, azt' elhúzott. igazából nem csinált semmi komolyat" Csak a kedves ügyfél azt felejti el, hogy az informatikusnak azért megy ez így pikk-pakk, mert rutinból/tapasztalatból csinálja, tudja mit csinálja, mire figyeljen.
Persze a kedves ügyfél is ki tudja cserélni azt a routert, de akkor a 10 gép min. 1 napig nem netezik, az tuti. Csak a kedves ügyfél elfelejt ilyenkor (is) számolni, hogy mi az olcsóbb. Az az olcsóbb, ha a rendszergazda 10-20 perc alatt kicseréli a routert, netán még a kiszállását is kifizetik. számoljunk mondjuk drágán. kifizetnek rá 20.000.- Ft-ot Vagy szívnak saját maguk a cserével, ami valóban olcsóbb, mert nem kerül pénzbe az informatikus. Csak épp a kiéesés idejére is fizetni kell a 10 ember bérét, az iroda rezsijét. Ami már egy óra esetén is esélyesen több, mint 20.000.- Ft. Mindezt úgy, hogy a kiesés alatt áll a munka és nem tudnak bevételt termelni. De ezt szinte senki nem gondolja végig, mert nem kézzelfogható kiadás, szemben a routercseréről szóló számlával.