( uzsolt | 2012. 04. 22., v – 20:23 )

Jujj, ez nagyon jó...
1. távszámla regisztrálás - nem megy, hibát ír ki, mindenféle egyéb üzenet nélkül.
2. hibabejelentés megtesz a szabvány felületen keresztül.
3. 1-2 napon belül nem írnak, telefon.
4. jelszóban legyen kisbetű, nagybetű, szám. Ja, ezt csak akkor tudom, ha rámegyek a zegérrel a kérdőjelre? Ja, nem írja ki, hogy ez a baja? Köszi.
5. regisztráció sikeres - jessz!
6. t-izé regisztrálás - jessz!
7. 2. pontra válaszolnak email-ben, kb. két hetes késéssel. De legalább elnézést kértek a késedelmes válaszért.
8. 6. pontra érkezett kb. két hét múlva a válasz, hogy a szolgáltató elutasította.
9. távszámla kérdés: mi a f@sz? Kérdezzem t-izét.
10. t-izé. Nem tudja, miért.
11. De ha gondolom, akkor a t-izé pont hún is tudok regisztrálni és bankkártyával fizetni.
12. Ja, bmeg, ezt eddig sose mondta senki se. Még a t-pontban sem, mikor kérdeztem már néhány hónapja, lehetséges-e bankkártyával fizetni.

Köszönjük, emese...