( thmir | 2012. 03. 21., sze – 22:55 )

Ha csak a prezentáció szétosztására szánjátok, akkor talán ok. Ha reklám vagy ajándék célokat is szolgálna valamilyen mértékben, akkor szerintem rossz az elgondolás.
Néhány gondolat:
1, ha a költségek leszorítsa a lényeg, akkor a pendrive (akármilyen kicsi) olcsóbb nem lesz mint a 30-40Ft-os írható, papírtokos CD

2, a résztvevőknek, akik kvázi ajándékba kapják a pendrive-ot, jobban esne, ha egy használhatóbb méretűt kapnának (2-4GB) amin akár rajta lehet a cég logója, akitől kapták. A rajta levő prezentáció úgyis előbb utóbb törlendő lesz (elavul, nem érdekli, stb.) míg a pendriveot később is előveszi, használja, rajta a céges logóval emlékszik arra, honnan kapta, később akár még kifizetődő is lehet.
A 32MB-os meg előbb utóbb a fiók alján vagy rosszabb esetben rögtön a kukában végzi.

3, ha egy 32-64MB méretű pendrájvot kapnék egy konferencia után, megkérném a szervezőket, hogy legközelebb e-mailben küldjék el az anyagot, ne szennyezzük haszontalan eszközökkel a környezetet.

4, a 32-64MB méretű eszközöket sem fogjátok sokkal olcsóbban megkapni, mint a nagyobbakat

Több helyről van céges logós pendrájvom, 2-4GB méretekben. Egyiken sem volt 300MB-nál több bemutató anyag, mégsem próbáltak meg a cégek beszerezni 256-512MB körüli pendrájvokat, amikre csak a prezentációjuk/reklámanyagaik férnek.

Szóval, szerintem gondoljátok át, a kisméretű pendrive szerintem akár öngól is lehet.