( Cseresznye | 2012. 02. 05., v – 10:32 )

Ha utol tudod érni.
Katasztrofális az ügyfélszolgálat: a rengeteg szolgáltatás, opció, előfizetői azonosítók (több száz szolgáltatáshoz 10-15 MT azonosítónk van és nincs mód az összevonásukra) között képtelenek kiigazodni, gyakran 10 perceket kell várnom, mire egy szolgáltatást megtalálnak.
A (semmihez nem értő) technikai ügyfélszolgálat hibás jelszóval elküld, az általános ügyfélszolgálat simán beazonosít azonos adatokkal (ilyenkor persze az előbbinek meg kell magyaráznod, hogy a hiba nem benned, hanem náluk van, ezért kapcsoljon át).
Egyetlen részlegükkel nem volt soha gondom, ez a domain csoport, őket viszont csak levélben lehet elérni.
Egyetlen előnyük, hogy az elterjedtségük miatt a konkurenciánál lényegesen olcsóbbak.