( uid_3194 | 2011. 12. 07., sze – 12:01 )

Sőt többet is fogyaszt hidegen, ezért is cserélem és nem kiveszem. de az út mellett gyors megoldásnak jó és akkor nem kell fél napot ott várni.
A 911-esben is hátul van a motor ;) ...én pl szeretek a hóban keresztbe kanyarodni, gyerkőcök is bírják mikor lemegyünk a kosárpályára és a hóban pörgünk körbe. Szóval ez a motor-hajtás kérdése csak ízlés dolga.

Akkor áll úgy a kasztni, ha elfáradtak a hátsó rugók. Hidd el, ha napi szinten kéne buherálni én sem tartanám, nincs ilyenre időm, de 1-2 havonta olaj meg víz szintet nézni és évente 1-2 dolgot megcsinálni nem olyan nagy történet. A Cinquecento hátul rendkívül kicsi (egy skoda jóval tágasabb) és nem vagyok benne biztos, hogy bírta volna azt amit nálam kapott, csapatni a dzsuvában, néha 3 mázsa szénnel zsákokban, stb. Bár nem tudom biztosan, de szerintem alkatrészt is drágábban tudnék hozzá szerezni és ahogy nézem olyan állapotú inkább 200 felett van, amilyet vettem én a skodából, ez pedig 2X szorzó minimum... ...ami nem tétel, de tényszerűen a dupla ár, az nem egy kategória.
A csomagtartó ruhanemű és képlékeny dolgok esetén nem kicsi, hááát dobozok és kemény tárgyak esetén valóban gáz, főleg a kerékdobok miatt. :)

Rózsár Gábor (muszashi)
http://www.lok.hu