( locsemege | 2011. 11. 04., p – 17:13 )

Az árérzékenységnek az az oka, hogy egyre vastagodik az a társadalmi réteg, amelynek nincs szabadon elkölthető pénze. Tehát lehet, nem a vásárlót kell azért cseszegetni, ha a kínai piacról, meg a ruha túrkálóból öltözködik. Nem az igényesség hiányzik, hanem a lehetőség.

A versennyel meg ugye az a baj, hogy a cégek pofátlanságban is versenyeznek, mondhatnám, közmegegyezés az etikátlan, vásárló számára előnytelen viselkedés. Teszem azt, inkorrekt a telekommunikációs szolgáltatód, nincs hova menj, mert a piacon lévő összes többi is az. Mondhatnám ezt akár a bankokra is, hogy valamennyire ontopic maradjak.

Az öntudatos vásárlói magatartással pedig az a baj, hogy ahhoz előbb meg kell égetnie magát a vásárlónak, piaci szereplőnek, hogy ne menjen még egszer a tűz közelébe. Tehát konkrétan ez kevés, a korrekt viselkedést garantálni kellene.

tr [:lower:] [:upper:] <<<locsemege
LOCSEMEGE