( BaT | 2011. 08. 10., sze – 13:10 )

"Aki valamilyen tabletet akar venni, annak vagy az ár, vagy a samsung név, vagy az i-hate-apple egy szempont lehet."

Ez igaz, de a kérdés ott kezdődik, hogy miért akarnak az emberek tabletet venni? Mert most ez a hype, és ez gyakorlatilag az Apple-nek köszönhető. Az átlag vásárló látta valahol, hogy ez a tablet mennyire cool, bemegy az első boltba, majd meglátja a samsung termékét. Még rémlik neki, hogy amit ő látott, az hogy nézett ki (és nagy az esély arra, hogy iPad-et látott), összehasonlítja a boltban látott példánnyal, és ha túlságosan egyezik, false positive match keletkezik az agyában, azt hiszi, hogy ő samsung tabletet látott, és már rohan is a pénztárhoz fizetni. Az persze megint más kérdés, hogy érdekli-e ezt a vásárlót, hogy ő nem azt a terméket vette meg, amire ő gondolt (valószínűleg nem).

--
Don't be an Ubuntard!