( uid_2783 | 2011. 05. 23., h – 21:28 )

mert azt hiszitek hogy másnál jobb...
pannon évek óta össze-vissza számlázott, erről kérdezzétek vector-t.

vodánál pedig én döntök asztalt nemsokára, egy céges és egy privát ügyben.
röviden:
bátyám privát kártyája, ami előfizus, a tartozás lejárta előtti napokban élt meg kétszer is korlátozást, valamint a lejárta előtt 5-6 nappal kapott(!) felszólító leveleket. vicces egyébként roamingolni korlátozott szolgáltatással egy kamionosnak, meg a még be nem fizetett tartozások ily módú kezelése.
cégünk flottacsomaggal rendelkezik. 1 db lejárt számlánk van, melyet -fogjuk rá- rendeztünk. erre fel ma kapom az sms-t, mely szerint két havi tartozásunk van, holnaptól korlátozzák a kimenő hívásainkat, valamint kártyánként (4db) 3500 Ft adminisztrációs díjat számolnak fel. ellenben ha még ma OTP ATM-en keresztül befizetjük a 39000 Ft (két havit kér!) díjat, akkor elengedik a kártyák adminisztrációs költségeit. vegyük csak sorra: lejárt tartozásunk rendezés alatt, majd ha lekönyvelik, akkor PASS. bekorlátoz, holott én sem pofáztam az elmúlt hónapokban bizonyos böszmeségei miatt. GVH kimondottan örülni fog, mikor megtudja, hogy velem preferáltatni akarja az OTP-t, valamint még mellékbüntetésként megvágna 4x3500 Ft nettóval, mert őneki ilyenje van.

úgy vagdosom vissza kirakaton keresztül az összes rohadt kártyát telefonostul mindenestül, hogy mekkenik. utána pedig közlöm velük, hogy a fennmaradó másfél év hűséget el is felejthetik zofort, mert erről/ilyenről szó nem volt se szerződéskötéskor, se seggnyaláskor, se máskor.

amikor kellett a forgalom meg a zujjügyfél, akkor körbesz*ptak hogy menjünk oda. mivel pedig nem az első olyan befizetésről beszélünk, ami nem a határidőre ér be hozzájuk, így meg pláne nem értem, de nem is akarom. (merthogy korábban szóba se került semmiféle korlátozás)

azt egyébként nem állítom hogy én aztán bűntelen vagyok, de július óta nem sikerült ilyen bunkón viselkedniük, nem értem hogy miért most kezdik el.

a tével korábban én is megszívtam, mert vitás eset volt (ők állították hogy én igénybe vettem egy szolgáltatást, én meg az ellenkezőjét), erre fel (lehet hogy még mindig) úgy szerződhettem volna újra, ha 25000 Ft kauciót pakolok le. na akkor hagytam el őket, mint előfizus ügyfél, aki egyébként '97-től 2002-ig fizettem átlag havi 12-16ezer közötti számlát.

tehát akkor megjegyezném, hogy az év végéig legkésőbb, de a nagy hírközlési hatóság lehetőséget ad a 4. mobilcég létrejöttére. azoknak jegyezném meg, akiknek lapul néhány 100 milla tartalékban, neadj'isten még meg is akarják mutatni a másik három birkának, hogyan kell szolgáltatni. (ha akad ilyen az keressen már fel, mer' tökszívesen dolgoznék technikusként)

vannak az ügyfelek, a problémás ügyfelek, meg a köcsög (volt-)ügyfelek. így ebben a sorrendben alakulnak ki egyébként, csak nagyon sokan középről visszatalálnak a bal oldalra, míg kevesek, akik egyébként nem tudnak szót érteni, na azok általában jobbra húznak.

a voda PR-osát pedig innen is üdvözlöm (meg talán a másik kettőét is), majd alkalmasint mesélek neki arról, hogy 2011-ben egy ekkora/ilyen szolgáltatónál hogyan is kéne az ügyfélszolgálatot megszervezni, csak mostanában rohadtul sok dolgom lett bizonyos telekommunikációs szolgáltatások terén fennálló böszmeségekkel.

a kételyeket eloszlatandó: több helyen veszünk igénybe szolgáltatásokat, így nem értem, miért pont és csak 1el van probléma....

--
Aspire_3690 & bP_10.1.1
"amióta esténként kikapcsolom a mobilomat, utolérhetetlen vagyok az ágyban." - ismeretlen szerző