Azaz ebben az esetben nem áll rendelkezésre a direct rendering, mindössze egyféle indirect hardware rendering az X szerveren keresztül.
Pontosan. Marad a GLX használata, mint egyetlen lehetőség a rendszer számára a fenti lib-csere után. Tehát, kiiktattam a DRI-t, de a GLX-en keresztül elérhető maradt a hardveres gyorsítás.
Azt megértem, hogy ennek a teljesítménye közel azonos lehet a direct renderinggel, de aligha lehet annál nagyobb, így nem egészen értem mit akarsz elérni.
Az általánosan elfogadott dogma szerint a GLX sokkal rosszabb hatásfokú, mint a DRI. A fenti teszt közel azonos, sőt néha még picit jobb értéket is mutatott GLX esetén. Szóval, valami már régóta nem stimmel a GLX vs. DRI téma háza táján. A többség csak ül, szapulja a linuxos 3D gyorsítást, és a legtöbb esetben jogosan teszi. Én találtam valamit, és közzétettem. Megmagyarázni csak részben tudom, ez mind csak hipotézis és néhány kísérlet eredménye. Szeretném, ha akadna néhány kíváncsi ember, aki látva a fentieket belenéz a dolgokba, esetleg sikeresen reprodukálja, belenéz a forrásokba, mert több szem többet lát...Hátha javíthatnánk a linuxos 3D gyorsítás minőségén.
-
"Attempting to crack SpeedLock can damage your sanity"