( bambano | 2010. 12. 28., k – 13:23 )

sosem értettem ezt a magánszerelő dolgot...
keresel egy rendes márkaszervizt. a márkaszerviz annyi cuccot vásárol a nagykerekből, hogy biztosan nagyobb árengedményt kap, mintha én odamennék, tehát olcsóbban kapja az alkatrészt, mint én és a számla szerint olcsóbban is adja tovább. ezen kívül elszámol még (pl. egy időszaki szervizért) 2-4 munkaórát, amit nekem is el kellene számolnom az igazságos összehasonlításért.

Viszont van rendesen műszere, amivel tudja kezelni a fedélzeti elektronikát, nagyobb tapasztalata is van, és a lefolyó/kifolyó veszélyes hulladékokat szakszerűen semmisíti meg, amit én nem tudok megtenni.

Egy magánszerelőhöz képest 2-3 ezer forinttal magasabb rezsióradíj, összességében 4 órával számolva 12k plusz a márkaszerviz egy szerelőhöz képest, és sokkal olcsóbb, mintha én csinálnám.

Mindez persze akkor igaz, ha túl vagy a nagy kihíváson: rendes márkaszervizt kell találni, nem rablót.