( zamboriz | 2010. 12. 14., k – 15:01 )

> De minel tobbet hallunk arrol, hogy melyik szervezet, vallalkozas, szolgaltato fatoku, annal jobb lehet a helyzet.

A kipellengérezés nem hatékony, szerintem semmi hatása sincs; nincs az a reklámozási kényszerben szenvedő, aki a kipellengérezés lehetőségétől tartva lépne vissza a spammeléstől. Inkább azt kéne elérni, hogy a spam automatikusan gyanút ébresszen az olvasójában hogy a küldő cég túlságosan csóró, nem megbízható, át akar verni, stb.

Ezt szerintem úgy lehetne elérni, ha lenne egy (több) "törvényes" email marketing terjesztő csatorna, amihez képest vetődne fel a spamet küldő cégek "törvénytelensége". Ha a "tisztességes" cégek eze(ke)n keresztül küldenék a reklámjaikat, a többi (spam) levél automatikusan "tisztességtelen" besorolást nyerne az olvasók szemében, ez pedig csökkentené a spammalésből származó bevételt, így idővel elhalnának.

Tudom, te nem akarod támogatni a spammelést; nem meggyőzni akartalak, csak megint az eszembe jutott és leírtam.