( nanto | 2010. 12. 05., v – 23:23 )

ezzel egyet is ertek, hozzatennem, hogy azert a cfosspeed jelenlegi GUI-jan ezeket a dolgokat konnyebb beallitani, es az most oda-vissza is tanul, ahogy emlitetted. Es szerintem amig a CPU es a halokartya tud csomagot priorizalni (tehat nem az egesz gep csovezeteke szall el, csak a szolgaltatoe), addig nem annyira siralmas a priorizacios megoldas. Ami a voipot illeti, Skype pl. traffic shaping nelkul is tokeletesen ment max forgalom mellett egy gyakorlatilag szuz iptables-szel, sot, meg mikor Londonban voltam, az adatforgalom-kiesos Vodafone mobilneten is egyedul a Skype volt folyamatos (mas voip technologiakat meg sajnos nem ismerek kozelebbrol)

FPS-t sosem jatszottam online, igy el tudom kepzelni, hogy ott baj léehet, ha nem sebesseg figyelembevetelevel priorizalunk