( nyekhere | 2010. 12. 01., sze – 09:02 )

"A negatív reklám is reklám

Ez eleg fonak gondolkodas, de biztos ez a normalis..."

A mondatban két helyre kellett volna tennem a "sajnos"-t - szóval: Sajnos a negatív reklám is reklám....

De csak egy kis elmélkedés:
Gene Simmons (KISS) nyilatkozata valamikor az elmúlt évezredből (nem szó szerint, mert jó pár évnyi MHH-t kellene átlapozni):
- Azt akarom, hogy az emberek beszéljenek rólunk! Szeress vagy gyűlölj, de NE mellőzz minket! Ne menj el mellettünk szó nélkül!

Remélem átjött a lényeg - mellesleg marketing szempontból igaza is van. Szóval ha te utálod a KISS-t, akkor azt igenis hangoztasd mindekinek, mert lehet, hogy sokakban felmerül - főleg olyanokban, akik sosem hallottak még róla! - hogy ugyan nézzük már meg, hogy mit is fikáz ennyire valaki. Aztán 10 emberből egy (vagy több) meg rákattan, hogy hé, ez nem is annyira gáz, sőt...

Egyébként ha valaki nyilvánosan hülyét csinál magából vagy megbotránkoztat valahogy úgy tűnik, hogy sokkal sikeresebb lesz, mint aki normális. Újságok címoldalán a negatív, botrányos vagy kompromittáló dolgok vannak a legnagyobb betűkkel szedve. (Vagy én élek a Marson? )

De van még egy javaslatom: nyitsz egy topikot, pld. Újabb spam!! és ebbe új hozzászólásként mindig beírod az új áldozatot, trey-t megkéred, hogy a kommenteket más számára tiltsa le, így csak a spammerek maradnak benne, Ha jön új, akkor fent van a topban, akit érdekel az meg belenéz, hogy ki az újabb. Nincs kint a delikvens neve, nem kap ingyen reklámot stb. Aki meg nagyon fanatikusan kíváncsi, az meg berakja könyvjelzőnek...