Biztosan gazdag vagy, hogy tellik állandóan új autóra.
Ha nem gondoskodsz a motorról, akkor idő előtt tönkremegy.
"Egyebkent meg hasznal autot manapsag nem veszunk, a fentebb leirtak miatt."
Inkábbm int új autót regadóval, rabszolga hitelre, ha ugyan kapsz hitelt....
"Aki megis az azt fogja tapasztalni, hogy a gatyája ramegy a szervizre, es sohajtozni fog, hogy bezzeg regen az auto auto volt."
26 éves a szivódizel mercim, és köszöni jól van. per pillanat összesen vagy 1 millába az autó, vételárral,átirással,szerviz költésgekkel együtt.
Csak figyelek rá, mert nincsen pénzem 2 évente autót vásárolni, sem újat, sem használtat.
"Igen, csak akkor nem 5-8 evre terveztek oket..."
De nem ám. családtag volt az autó! Mint külalakban, mint belsőben ilyen igényeséggel gondoltak rá a jobb gyártók.
"Csak a szocialista beidegzodes miatt tekintik nallunk az autot "statusz szimbolumnak" es kvazi "erteknek" nem hasznalati eszkoznek."
Tévedsz. Az autó családtag, amelyik munkába visz, a családot nyaralni, rokonmokhoz, kényelemben, nyugodtan....
Vannak kis pelyhesp*csüek, aki bömböltetik a kocsit, legyen az bmw, vagy ezerketteslada, és menőznek. A többieknél nem igy van.
Itt nem a "farokvastagsagpotlo" jarmu tipusokrol beszelek, az esetleg lehet "ertekes".
Az értékes jelző relativ. Aki nyugdijjas, de még működik a trabi, annak az is értékes, mert nem tud venni másikat. Van akinek a lambocsini sem értékes, mert bármikor vesz kettő is Kp-ért.
Viszont én a gépre műalkotásként is szivesen gondolok, feltéve h. lehet.
Egy suzuki swift-et én sem tudok másként tekinteni, mint olcsó, gagyit. De a régi mercim igazi műalkotás, amire érdemes vigyázni. És még van pár tipus ami igényes, szép, látszik, hogy szivvel készült, nem csak leesett egy futószalagról.
Én tisztelem azt tárgyat, amit tisztelettel, és szeretettel raktak össze/hoztak létre.
Egy royce-al nem megyek a sáros földúton, és nem csak azért, mert gazdaságilag értékes, hanem mert nincsen hozzá pofám.
ui: (mert lemaradt :)
"Azert megnezem, hogyan cserelsz valtoban kenoanyagot, mikor nehany tipusnal lehetoseg sincs ra."
Ahol nem kell cserélni ott nem cserélünk. Van ahol a gépkönyv azt irja h. nem kell, de valójában kell. (ilyen az enyém is) És van ahol x kilométerenként kell/tanácsos. Ahol lehet/kell ott pár ezresért a köv.- olajcserekor elintézi neked a műhely. De ha te cseréled az olajat, és meg is tudod csinálni akkor a váltóolaj sem fog gondot okozni.
Nem értem a gondodat....
--
A linux felhasználóbarát. mindössze megválogatja a barátait...