( mash | 2010. 10. 01., p – 14:38 )

Add meg a címed és ha budapesti vagy, akkor telepakolom győri, ha pedig győri vagy, akkor telepakolom budapesti helyi lappal és reklámújsággal a postaládádat és gondolom az is mindegy, hogy csak a zalaegerszegi moziműsor jut el hozzád, a csajod szívesen utazik veled pár órát, ha moziba vagy színházba akarod vinni. :)

Ez nyilván egy kifacsart példa, de a XI. században vannak ettől sokkal nagyobb pontosságot igénylő célzott "reklámok", marketing fogások. Tőlünk nyugatabbra pl. láttam olyan számtech. boltot, hogy ha megállsz a bolt előtt a GPS-es telefonoddal a zárás után, vagy a nyitás előtt egy órával, akkor letárolják 24 órára a telefonod adatait és ez alatt a 24 óra alatt 5% kedvezményt vehetsz igénybe a bolt minden termékére. Mivel részt vettünk a fejlesztésben, így tudom, hogy nem arra ment ki a játék, hogy megszerezzék az adataidat, hanem arra, hogy visszacsábítsanak az üzletbe. Nem tudom, hogy mi lett végül a rendszer sorsa, mert a tesztüzem alatt a mi feladatunk véget ért.
Szóval biztos, hogy mindig elég, ha azt tudják rólad, hogy melyik országban vagy?