"hát nemtudom, nekem a default központi számukon 5 percnél többet soha nem kellett várakoznom."
Irigyellek. Nekem 12 perc volt a legkevesebb várakozásom, nagyon boldog voltam, mondjuk intézni semmit sem tudtam velük.
Már rögtön az elején, a szolgáltatás bevezetése után (tavaly november, FB 30/3) szarakodott az egész netjük. Random jelleggel szűnt meg a kapcsolat, hol 10 óra, hol 10 perc után. Az ügyfélszolga és a technikus (már amikor tudtam velük dumálni), váltig állították, hogy minden oké. Amikor kiderült, hogy linux fut a gépen, onnantól kezdve én voltam a hunyó. Egy hónap alatt 4 technikus járt kint, háromszor cseréltek modemet, kétszer élesbe tapasztalták a hibát, de nem volt jogosultságuk logot nézni a modembe. Hiába mondtam, hogy meg kéne nézni, mi a helyzet az utcai aknájukba, csak az után vonszolták le a szottyadt seggüket az aknába, miután a fél utcába elment a telefon és tv szolgáltatás. Na, ki is derült, hogy ott volt a galiba. Idén nyáron egy villámcsapás után csak az után vizsgálták ki komolyabban a problémát, hogy a fél utca lincselést helyezett kilátásba az ügyfélszolgálaton.
IMHO, ha csak net előfizuja van a usernek, mifelénk vastagon sz.rnak a user pofájába. Ha már telefon és tévé szolgáltatási problémákról is érkezik bejelentés, akkor nagy nehezen történik valami.
Mostanában lekopogom, stabilan megy, de nem múlik el olyan nap, hogy 24 óra alatt ne lenne 1-15 perces leállásuk. Ha mindez éjszaka/hajnalba történik, észre sem veszem, csak hétvégén, de sokszor hétköznap csúcsidőben produkálják.
Egyértelműen priorizálják a telefonhívásokat. Ha UPC telefonról megy, kevesebbet kell várakozni. Ha mobilról, és az a default a rendszerükbe kapcsolattartásra, relatíve hamar lehet velük beszélgetni. Ha csak net van megrendelve, akadékoskodóbbak, mintha egy "három az egybe" csomaggal rendelkezne a user.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.