lol?
Elképzeltem.
200an dolgoznak a cégnél, erre van 1 darab MS Office, "ha esetleg kell a taknyot emészhetőre konvertálni".
Ebből a 200ból mondjuk ~~reálisan külső cégektől akármitől érkezhet be olyan doksi, ami nem OOo formátumban jön, hanem MS formátumban. Legyen ez a szám mondjuk ~150.
Érdekes lesz ha 1 darab "virtuális" géphez fog rohangálni 150 ügyfél hogy a külsős cégtől érkező dokumentumot átkonvertálja olyanra, hogy azt az OOo megegye normálisan.
+ Az OOo sajnos nem túl jó vállalati célra, főleg ha nagy környezetben van alkalamzva. Tapasztalat, hogy bizony a beérkező dokumentumok ~80%-a olyan amivel OOo alatt a) vagy nem lehet mit kezdeni b) vagy kínok árán lehet szerkeszteni.
Ezáltal normális munkavégzésre csak az esetek 20%ába alkalmas.
De komolyan, tényleg rá lehe bízni egy olyan szofterre a dokumentum kezelést, ami sokszor saját magával sem kompatibilis ?
Példa: Jártunk már úgy, hogy OOo 2.1be megszerkesztett doksi OOo 2.2-be már másképp nézett ki illetve itt ott elcsúszott, 3.X-be szintén másképp. Ugyanez a doksi 2.1be jól néz ki, másik gépen másik 2.1-es OOo-val elcsúszik.
Olyan helyen meg rémálom ahol 1 doksiba többen dolgoznak..
Nekem ez a tapaszatlatom.
Legérzélenyebb területek ahol OOo nem használható: pénzügyi dolgok, jegyzőkönyvi dolgok, stb.
Persze egy leltárt összelehet vele ütni, vagy Gizike néni dolgozhat benne ajánlatot írhat, stb. De komolyabb munkára nem alkalmas :/
És nem vagyok MS bérenc, csak láttam mi történik ha egy 400+ useres környezetbe bekerül az OpenOffice...
Üdv
-krix-