( uid_395 | 2010. 09. 17., p – 12:34 )

lol?

Elképzeltem.

200an dolgoznak a cégnél, erre van 1 darab MS Office, "ha esetleg kell a taknyot emészhetőre konvertálni".

Ebből a 200ból mondjuk ~~reálisan külső cégektől akármitől érkezhet be olyan doksi, ami nem OOo formátumban jön, hanem MS formátumban. Legyen ez a szám mondjuk ~150.

Érdekes lesz ha 1 darab "virtuális" géphez fog rohangálni 150 ügyfél hogy a külsős cégtől érkező dokumentumot átkonvertálja olyanra, hogy azt az OOo megegye normálisan.

+ Az OOo sajnos nem túl jó vállalati célra, főleg ha nagy környezetben van alkalamzva. Tapasztalat, hogy bizony a beérkező dokumentumok ~80%-a olyan amivel OOo alatt a) vagy nem lehet mit kezdeni b) vagy kínok árán lehet szerkeszteni.

Ezáltal normális munkavégzésre csak az esetek 20%ába alkalmas.

De komolyan, tényleg rá lehe bízni egy olyan szofterre a dokumentum kezelést, ami sokszor saját magával sem kompatibilis ?

Példa: Jártunk már úgy, hogy OOo 2.1be megszerkesztett doksi OOo 2.2-be már másképp nézett ki illetve itt ott elcsúszott, 3.X-be szintén másképp. Ugyanez a doksi 2.1be jól néz ki, másik gépen másik 2.1-es OOo-val elcsúszik.

Olyan helyen meg rémálom ahol 1 doksiba többen dolgoznak..

Nekem ez a tapaszatlatom.

Legérzélenyebb területek ahol OOo nem használható: pénzügyi dolgok, jegyzőkönyvi dolgok, stb.

Persze egy leltárt összelehet vele ütni, vagy Gizike néni dolgozhat benne ajánlatot írhat, stb. De komolyabb munkára nem alkalmas :/

És nem vagyok MS bérenc, csak láttam mi történik ha egy 400+ useres környezetbe bekerül az OpenOffice...

Üdv
-krix-