( mash | 2010. 06. 01., k – 11:04 )

"Miért csak a Market? Kínában nem akarsz eladni?"

Nem, nem akarok. Egyébként azt hiszem mindannyian tudjuk, hogy mennyire "egyszerű" bekerülni a zárt kínai piacra. Egyelőre a Google Market a mérvadó.

Egy másik hozzászólásodból idéznék:
"Egyébként az iPhone ezért kínában kb. halálra van ítélve, az Apple zárt politikája okán."

Jó lenne, ha ilyeneket állítasz, akkor előbb utána néznél a tényeknek! Íme a legutolsó negyedéves adatok:

"Minden idők legnagyobb iPhone eladásait jelenthetem. Valóban, mint ahogy Tim Cook üzemeltetési vezető is megerősítette, ezen a téren még a tavalyi negyedik negyedév rekord-számait is túlszárnyalták: az akkor eladott iPhone-okhoz képest 56 ezer készülékkel több fogyott.

A divatteremtő okostelefonok egyik legdinamukusabban növekvő piaca Ázsiában volt, ahol a tavalyi hasonló időszakhoz képest 477 százalékkal nőttek az iPhone-eladások, ezen belül a cég által "nagy kínai" területnek nevezett régió (Kína, Hong-Kong és Tajvan) jeleskedett leginkább."

"találgatni lehet, sokan találgattak is"

Na ez az, ami engem megint csak nem érdekel. Akkor én is ismételném magam: engem csak és kizárólag a Google hivatalos számai érdekelnek! Nem a Gartner, nem az AdMob, nem a MobilBolt 2000 Bt. számai...

"Neked van apple.com kezdetű URL-ed, ahol leírják az aktívált és aktív iPhone-ok számát? :)"

Igen, van:
http://www.apple.com/pr/library/2010/04/20results.html

"The Company sold 8.75 million iPhones in the quarter, representing 131 percent unit growth over the year-ago quarter. Apple sold 10.89 million iPods during the quarter, representing a one percent unit decline from the year-ago quarter."

Az összes negyedév elérhető ilyen formában, így még te is ki fogod tudni számolni, hogy hány iPhone és iPod Touch fogyott eddig, ha a keynote-okon történt összesített bejelentések nem elégítenék ki az igényeidet.

Várom a hasonlóan pontos, google.com-os press release-eidet!