Na most van egy kis időm...
Tehát kvázi fordítás, szerintem nincs elfogadott magyarítása ezeknek, de megpróbállak közelebb lendíteni a megoldáshoz.
A szoftver egy reverb azaz zengető alkalmazásnak tűnik. Tehát beküldesz valamilyen hangot és megzengeti, olyan hatást adva neki, mintha egy nagyobb szobában, csarnokban vagy barlangban szólna az adott hang. A paraméterek ehhez kapcsolódnak.
Decay HF ratio (%) - Magas frekvenciás elhalás. A visszhangoknál a magasabb tartomány milyen gyorsan hal el (nem viszhangzik tovább).
Decay time (ms) - Elhalási idő. A zengés mennyi idő alatt hal el. Gondolom az előző érték ennek bizonyos százaléka, mivel hogy a magasabb hangok hamarabb tűnnek el általában.
Density (%) - Sűrüség. Az első és a késöbbi visszaverődések közötti idő. Kb. hogy milyen nagy a szimulált helység.
Diffusion (%) - Szóródás. Az angol leírás itt nem egyértelmű, elvileg a sűrüségbe csempészett véletlenszerűség lehet.
Reflections delay (ms) - Visszaverődési idő. A forrás hang és az első visszaverődés közötti idő.
Reflections level (mB) - Visszaverődési erő. A visszaverődött hang ereje.
Reverb delay (ms) - Zengetési idő. Az első visszaverődés és a késői zengés közötti idő.
Reverb level (mB) - Zengetési erő. A zengetés hangereje.
Room HF level - Szoba magas frekvenciás visszaverő ereje. (Heh) A magas hangok visszaverődési ereje.
Room level (mB) - Szoba visszaverő ereje. Az összes visszaverődő hang hangereje.
Az utolsó kettő szerintem teljesen félrevezető, mert gyaníthatólag a nyers jel és az effekt keveredési arányát állítja. A konkrét alkalmazás megtekintése nélkül, ennyire jutottam.
Nincs garancia, tévedés joga fenntartva és elnézést kívánok :)