Hozzászólások
Hali!
Ismét nem csalódtam az InV@TEL, a volt VN@T-ben!
Megint össze vissza állígattak mindent!
A szitu, délelőtt közepén nincs Internet forgalom, ADSL kapcsolat OK!
Átnéztem a Debian woody-t, esetleg nem-e valaki belemászott kívülről?
Próbálgattam tüzfallal, annélkül semmi, a kapcsolat OK, fix IP kiosztva stb.
1. telefon a szolgáltatónak: Közlik, hogy át kell állítani a felhasználónevet és tegyek hozzá meg egy @xy.hu-t, merthogy ezért nincs kapcsolat! (HANGSÚLY a KAPCSOLAT) Próbálom magyarázni, hogy a bejelentkezésnél minden OK!
Átállítom, de minden változatlan!
2. telefon a szolg.-nak: Közli az úriember a beszélgetésünk elején, hogy ez nem fog menni 2.4.x kernellel mert nem szereti a @-ot, fordítsak 2.6.x-et! Osztok szorzok min. 1nap egy Intel P1000-on! (Persze az internetkapcsolatra szükségünk lenne a munkánkhoz)Felvázolom a helyzetet a HELPDESK-nek, majd a beszélgetésünk végére kiderül, hogy a debian úgy ahogy van nem jó erre a célra, és erősködik, hogy dugjam rá egy win-re! TELEFON LE!
Egyik ismerősömmel konzultálok, ő is osztja a véleményem, hogy erős amit előadott a HELPDESK!
3. telefon a szolg.-nak: Ismét erőteljes win szag a telefonon keresztül, első szava a linux szóra: "MI nem SZUPPORTÁLJUK EZT" (szándékosan így írtam)
Ellenőrizzem azt, hogy az ADLS másik vége ez meg ez az IP-e!
Érdekes módom az utolsó beszélgetés után kb.: 1 órával minden működött tökéletesen!
Természetesen minden alkalommal mással sikerült beszélnem! (Ja, a szerv.szobában nincs telefon! SK mobilról kicsit húzos lenne a dolog!)
Ez a mese tejszinhabbal borzalmas, minden álligatásnál fél napot szórakoznak telefonon keresztül mire megy valami, amit valószínűleg ők szögeltek el!
Olyan nehéz ezt első nekifutásra megnézni v. megcsinálni?
Meg ez az ŐS duma: Ja, ez fix IP cím!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amivel talalkoztal, az gyonyoru peldaja, hogy mit jelent valojaban a support: semmit.
Felvesznek egy hozzanemertot, akinek az a feladata, hogy mindent kidumaljon. Legkozelebb napkitoresre, a csillagok allasara fog hivatkozni, de valojaban lila goze sincs arrol, hogy mi a problema. Ha ugy gondolod a hiba nalad van (is linux/unix-os), akkor itt kerdezd meg, ha nem nalad, akkor imadkozzal, vagy valt szolgaltatot. a support nem fog segiteni, az tuti.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[quote:dbe0ffaec9="anr"]Amivel talalkoztal, az gyonyoru peldaja, hogy mit jelent valojaban a support: semmit.
Felvesznek egy hozzanemertot, akinek az a feladata, hogy mindent kidumaljon. Legkozelebb napkitoresre, a csillagok allasara fog hivatkozni, de valojaban lila goze sincs arrol, hogy mi a problema. Ha ugy gondolod a hiba nalad van (is linux/unix-os), akkor itt kerdezd meg, ha nem nalad, akkor imadkozzal, vagy valt szolgaltatot. a support nem fog segiteni, az tuti.
Termeszetesen van ahol ertenek is hozza :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, Itt szoktam megkérdezni, és elég sűrűn meg is tudom így oldani a dolgot!
De, mivel ez a internethez kötődik és men működött -> nem tudtam megkérdezni! (modemet meg ne, tiszta halál!)
Régen volt egy fiatal srác nagyon értett mindenhez a kezdetek-kezdetén, de "leépítették" :cry:
Sajnos más szolgáltató nem vállalta, hogy "kihozza ide" az internetet!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[quote:61ccd6a481="Sea-you"]
Termeszetesen van ahol ertenek is hozza :)
Es a support-on dolgoznak? Nane.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy az ADSL beállítások jók-e vagy nem, és hogy 2.4.x kernellel megy-e vagy nem 8O leellenőrizheted, hogy beállítod a Matáv által használt ADSL teszt felhasználónév/jelszó párost.
Felhasználónév: adsl@test
Jelszó: test
Ha fellépett - ha a vonallal minden OK, akkor felfog - http://192.168.9.1 egy böngészőben - lynx is jó - és ha megy, akkor a szolgáltató a hibás.
Még a sebességedet is lemérheted azon az oldalon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[quote:7e674d1a5f="gabcsi"]Hali!
Ismét nem csalódtam az InV@TEL, a volt VN@T-ben!
Az Invitel supporttal kapcsolatban én is csak rosszat tudok mondani.
Többször beszéltem velük -a műszaki help deskkel- mindannyiszor azt akarták bebizonyítani, hogy én vagyok a hülye, pedig nem :)
Nevetséges, amit support címszó alatt csinálnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kac-kac.
Én megtréfáltam a fent említett társaság dolgozóit ...
Az igénylőlapomon kérdezték milyen OS, meg hogy van-e USB portom. Hát beírtam hogy Debian GNU/Linux, meg hogy "nincs". Hoztak is egy szép SciModem&Albacomp gyártmányú DSL cuccost. Érkezésükre már előkészítettem a gépet: woody X nélkül, mono monitor, egér nix.
Csak néztek egy nagyot, amikor meglátták aztán elémtoltak egy winfos-os lehasznált laptopot, hogy nézzem meg, működik a net
:twisted:
10 percet se voltak itt. :lol:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vnetről ennyi a véleményem:
Jun 15 14:56:33 *** postfix/qmgr[3876]: 327B4185222: to=<***@vnet.hu>, relay=none, delay=54725, status=deferred (connect to mx2.invitel.net[213.163.59.4]: server dropped connection without sending the initial greeting)
jelenleg 1881 levél vár arra hogy a vnet fogadja, ebből 150 az enyém
és ezt havonta 4x 5x biztos megcsinálják, természetesen reggel óta nem megy (lehet régebb óta, de reggel ótat tuti sz@r), bár random szeruen néha 1-1 levelet el lehet küldeni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[quote:73dc4b25aa="anr"][quote:73dc4b25aa="Sea-you"]
Termeszetesen van ahol ertenek is hozza :)
Es a support-on dolgoznak? Nane.
Persze nem ilyen megacorpnal mint a zInvitel :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[quote:b2fe04ac73="Sea-you"]
Persze nem ilyen megacorpnal mint a zInvitel :)
na ez engem is érdekelne.
mert már tele van a tudatom invetellel, meg azzal amit a mail szervereikkel
művelnek.
meg, hogy mi a csudáért nem hajítják ők maguk kukába azokat a leveleket amik tuti bacisak.
üdv.
litlebee
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyik ismerősömmel történt:
Invitelnél megrendelték az ADSL-t, szerződést aláírták, stb., majd várták, hogy egyszercsak bekötik. Egy idő után megunták a várakozást, és érdeklődtek, hogy mikor jönnek már. Erre az volt a válasz, hogy semmikor, mert a szerződés érvénytelen. Ugyanis az akció már lejárt, és nem ingyenes a bekötés! Történt egy pár szó/levélváltás, anyázás, mígnem eltelt 1 hónap, amikor is ismét akció volt az invitelnél, így megint szerződést kötöttek, de ez ezúttal sikeres volt ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mert 35+ a műszaki gárda és nem zavarják el őket továbbképzésre. A TVNETW@RK-nél se jobb a helyzet, egy haverom a múltkor veszekedett velük domain ügyben. A NIC domain ellenőrzője valami olyat dobott ki, hogy "lame secondary" <-- ez a TVN szervere volt.
valamiért az isp-k elzavarják a hazzáértőbbeket. ???
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni