https://www.youtube.com/watch?v=44mUmte6c48
A Telekom "jóságával" visszaélő taplónak állítja be a Telekom az saját ügyfeleit, akikből él és akikre rá akarja tukmálni a kétes minőségű szolgáltatásait. Máig él a borzalmas vállalati kultúra a Telekomnál. Mintha még mindig a Matávos időkben lennének. A piac monopol királya, akik úgy törlik a sáros bakancsukat a náluk kilincselő pórnépbe, ahogy éppen kedvük tartja. Akkora a nagyvállalati ego náluk, hogy ezt még reklámjaikban is kidoboltatják a lenézett publikumnak.
Részemről úgy kerülöm a Telekom szolgáltatásait mint a bubópestis. Két azonos ajánlat esetén is valamelyik konkurenciát választom inkább. Egyrészt a Matávos időkből származó máig folytonos tahóságuk miatt. Másrészt a gyenge minőségű szolgáltatásaik miatt, ahol egy értelmes ügyintézővel sem lehet beszélni, mert egy ostoba, semmire érdemben válaszolni nem tudó Vandál Vanda AI fogja az ügyfélszolgálat helyett a hívásokat. Teljesen feleslegesen erőltetett IPTV ocsmány képminőséggel, kikerülhetetlen és semmivel nem kompatibilis set top box, változatos sebességű internet...
- 2171 megtekintés
Hozzászólások
1. Humoristák, poénra kell venni (nekem kevésbé irritáló, mint az eddigi reklámjaik)
2. Lakosságinál és régiónként igazad lehet, de vállalati szegmensben, mind a régi digi mind a T esetében nagyon segítőkész kapcsolattartókkal találkoztam eddig. A yetinél viszont csak a meló lerázása megy. Kiemelt ügyfélszolgálat annyit jelent, hogy szóba állnak veled (a telefonos kisasszonyok amúgy kedvesek), de a kiemelt kapcsolattartó egy... Nesze, itt egy emíl cím, írj inkább ide vagy oda, (de ne nekem!!!) vagy nesze, itt egy paksaméta, töltsd ki, ja hogy csak kézzel lehet, mert még nem is szerkeszthető a pdf, hát ÍJ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lakossági ügyfélszolgálati interfész a Telekomnál egy irritáló AI kliens, aminél a saját PC-men lokálisan futtatott AI is 100x értelmesebb. Ebben is megnyilvánul a Telekom borzalmas vállalati kultúrája. Állítólag vannak folyamatosan változó "varázsmondatok" amiket kimondva hajlandó kapcsolni egy valódi emberi ügyfélszolgálatost. A megfelelő minőségű support fontos része a szolgáltatásnak, annak hiánya a fapados szolgáltatás alá helyezi a Telekom lakossági szolgáltatását. De árazásban azért a nem létező prémium után kérik a pénzt.
Az egykori T-Systems is vállalati ügyfeleket szolgált ki, persze másféle szolgáltatásokkal. Ami ott volt az a dilettantizmus magasiskolája volt. BKV-bérlet fiaskó ütötte meg az egyszeri újságíró ingerküszöbét, de az ott folyó munka minden területére jellemző volt az a hozzánemértés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd ha egyszer belefutsz a(z egyébként készséges) One ügyintézőibe egy kicsit nagyobb probléma esetén, lehet, hogy megváltozik a véleményed. Egy egyszerű eset miatt kétszer kellett sok zenét végighallgatnom a telefonos ügyfélszolgálaton, roppant udvariasak voltak, megígérték, hogy rendben lesz (nem lett), aztán írtam nekik a weboldalon kicsit hosszabban, ott ugyan csak automata választ kaptam, de nem oldódott meg a probléma, másodjára kissé hosszabban leírtam, akkor se válaszoltak automatán kívül, de nagy nehezen megoldódott. Végül is csak közel két hónap kellett hozzá, nagyon fasza ügyintézés :) Nyugi, a többi is ilyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A téma szempontjából lényegtelen, de ez szerintem egy sima IVR
----
올드보이
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hozzászólás a T támogatásával készült.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem fizetett nekem se a T, se a Peti, se prüsszel, se Párhuzamos Gyurka sőt Ursula se curmantott le. Egyszerűen végre van egy jó reklámjuk, azóta, amióta T lett az egész bagázs és jön valaki, hogy hülyének nézi az ügyfeleket. Hát melyik reklám nem nézi annak? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mintha még mindig a Matávos időkben lennének"
Én máig Matávnak hívom őket. Mert hát igen.
És igen, ha majd lesz velük jó tapasztalatom is, akkor átgondolom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a Telefonember reklámjuk tetszett. De az már régen volt.
Még nincs aláírásom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi rosszat nem látok a videóban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Helyette mehetsz NERMobilhoz. Hát, inkább a Telekom.
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább a NERMobil mint a Náci-ivadék Telekom!
*most komolyan ezen a színvonalon akarsz vitázni?!
Természetesen haragudtam a One-ra is amikor 3x illetve 4x árra emelte a DigiMobil előfizetéseket. De azok még így is sokkal jobbak mint bármilyen más konkurenciánál vagy magánál a One-nál elérhető mobilelőfizetés. Az internetükkel elégedett vagyok, persze ez is Digi örökség, a tv szolgáltatásnál pedig ismerik a szabvány DVB-C -t. Ráadásul máig kódolás nélkül jön a csatornák túlnyomó többsége, azaz nincs extra sarc ha egy darab tévénél netalántán többre lenne igény mint Telekomélnál, és még extra lehúzás mellett is maximálva van a tévék száma.
Nem tudom annyira utálni a One-t, hogy szembemenjek a saját jól felfogott érdekeimmel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Náci-ivadék?
"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan annyi értelme van mint NER-ezés alapján szolgáltatót választani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Túl hülye voltam, hogy felfogjam a szarkazmust...
"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És a Pannon GSM?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És a Magyar kir. Posta és Távírda?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meteorológiai és Földdelejességi Magyar Királyi Központi Intézet
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg még a Westel 450? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És szeretem a nermobilom. Működik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem látom a gúnyolódást, de mondjuk legközelebb lehetne Beavis & Butthead a tematika, ha már az egyik mukucs az hasonmás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Éppencsak egy sztereotipikus tapló vásárló, mint a Telekom ügyfelének allegóriája zabál bele az áruba majd teszi vissza és áll elő "lehetetlen" igényekkel. Afelől semmi kétségem, hogy Telekoméknál így látják a saját lakossági ügyfeleiket.
Ha most a reklámban fel lenne cserélve a zöldséges cigány eladó és átlagmagyar vevő, egyből írná a feljelentést egy ombudsman.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így meg neked nem tetszik :D
Jobb lett volna a Hadházi, akkor nem lehetne belekötni :D Neki amúgy is volt ilyen száma a Bellussal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt most egyáltalán nem valami cigány-magyar ellentétről írtam, mégha a téma múltbeli túltematizáltsága miatt ezzel az éllel értelmezted. Arra kívántam utalni, hogy az ügyfél ilyen sztereotipikus gúnyolódó ábrázolása igenis joggal veri ki a biztosítékot. Más konstellációkban egyből ugranak az ombudsmanok az ilyen toxikus kommunikációra. Itt is illene a fogyasztóvédelemnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, nem tudom...
Szíved joga azon megsértődni, amin szeretnél, de nekem ez inkább azt jelentette, hogy azt csinálsz ügyfélként, amit csak akarsz...
Persze ma alaptétel minden konfliktusos helyzetben, hogy a rosszabbat (legrosszabbat leginkább) feltételezzük a másik félről. Nem kérdezünk, nem érvelünk, nem próbáljuk megérteni (valóban érteni) az álláspontját/mondandóját, hanem minősítünk. Zsigerből.
Egy nálam okosabb ember jól megmondta, hogy "Gondolkodni nehéz, ezért leginkább ítélkezünk."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt reklámot én láttam korábban a tvben, és vérlázítónak is találtam. Nálam korábban Digi volt - amit nagyon szerettem, sztem sokan voltunk így vele, tök korrektek voltak mindig, a szolgáltatás is jó volt , és nem akartak lehúzni minden áron - előtte UPC volt szintén jó volt a szolgáltatás, de büdös bunkó köcsög nyerészekdő gecik voltak, egyszer felbaszták az agyam valami szemétséggel, bementem és szépen felmondtam mindent persze még akkor is próbáltak sunnyogni; most pedig One van - tulajdonosi körtől eltekintve nincs velük gondom. Emlékszem még a nyáron felhívott egy csoka, akkor már egy ideje övék volt a digi, hogy rábeszéljen valamilyen csomagokra. De hát eljutottunk arra pontra, h előállt azzal, h én azonosításom érdekében kérdéseket fog feltenni. Mondtam neki, h akkor itt áljunk meg, mert 1 először is ő hívott, 2 először lesz szives magát azonosítani. Na ez itt pathelyzet lett, mert nem tudta sehogy. Érzelmes búcsút vettünk. De azért arra jó volt h bementem One irodába, h akkor én volt digis ügyfél vagyok és Onera akarok váltani, lesznek szívesek valami kedvezőbb csomagot kínálni. Lett is dupla sávszél meg -1500 Ft havidíj. :D
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lett is dupla sávszél meg -1500 Ft havidíj
Elméleti 1Gbit/s, gyakorlati 7-800Mbit/s-nek a duplája, 1500-ért? Ilyet én is kérek 8 darabot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem -1500 Ft az mínusz ezerötszáz forint kedvezményre gondolt a havidíjból és nem bruttó ezerötszáz forintos havidíjra. Egyébként én is kérnék tízet is, ha az az ár lenne! :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:) szerintem meg +1500 Ft kedvezményre, vagy -1500 Ft havidíjra.... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1500 Ft kedvezményre
Ez O.K.
-1500 Ft havidíjra
A szolgáltató fizet havonta az ügyfélnek 1500 Ft-ot? :)
Ha azt írja, hogy -1500 Ft a szolgáltatás árából, akkor rendben lett volna, de sietett. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nincsenek nagy igényeim. le- és fel legyen gigabit, és legyenek sportcsatornák. ezt nem rossz áron tudják. nekem nincs problémám velük. reklámokat meg nem nézek
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobb szolgáltatást kapok lényegesen olcsóbban, szóval amit a Telekom kínál jó árnak nem nevezhető, rossznak annál inkább.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami irritálóbb ennél is, az az árképzés. Az utca egyik oldalán van ONE, ebből kifolyólag ~5000 Ft az optika havonta, plusz van flip is. Az utca túlfelén ellenben DOCSIS 1000/25(10) (ez is mi már...) 8700 Ft.
És magyarázzák, hogy amúgyám "ezresnet" és milyen jól járok vele, utána meg kuss van, amikor a feltöltési sebesség kerül szóba.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Otthoni használatban mire nem elég a 25 felfele? Nem tudom, kérdezem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ez felhasználás függő. Ha elég lenne, akkor nem lenne limitálva hasonló módon mindenhol. (mert úgy sem használnád)
Ha megnézed az emailjeidet, akkor elég, ha használsz valami olyan alkalmazást, vagy játszol, akár több gép egyszerre, akkor már nem biztos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Home office -ban épp most frissítettem a docker registry -t, 20+ image esetén. Íme az egyik :)
Azonban torrent, hasonló dolgok nálam nem játszanak, eleve tiltom.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért ez nem egy tipikus home felhasználás, még home office-ban se mondanám, de értem a problémát. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, azért szerintem nem olyan elborult az, hogy nagy méretű szarok keletkeznek lokálisan, amiket aztán fel kell tenni valahova. Pl összes "digital content creator", kb bárki fényképész, grafikus, stb. De amikor mondjuk egy fostos telefon bazi képeket meg videókat csinál, amit aztán rögtön backupol is a megfelelő "cloud"-ba...
Még a konténer a legszarabb példa, azt miért nem csinálja a CI? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A deploy subsystem végzi a kontenerekkel kapcsolatos utolsó munkát, azonban az internal container registryben letre kell hoznom a sajat kusztomizalt imageokat, valamint a szükséges core imageok masolatait is ott tarolom (plusz ugye van nem egy a docker hub -on,stb, ahol nincs latest tag, ott sem feltetlenul jo mindig az automatizmus a funkcionalitas megallapitasara...).
Nem a legjobb megoldas, mint ahogy az sem, hogy productionban dockert hasznalunk es nem kubernetes -t, swarm -ot, etc.; de ez így alakult történelmileg.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Homelabomon fut nextcloud az egész családnak , a világ összes feltöltése kevés :) Itt 500 van felfelé és gigabit lefelé, ezzel már egészen élhető szóval nem panaszkodom, de nyilván el tudnék viselni többet is :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van lehetőség többre, ha "jó helyen" laksz:
https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni?gclsrc=a…
Gigaerős Optika Net 2000
Gigaerős Optika Net 4000
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó hely: Taktaszada alsó. Kevésbé jó hely: Hódmezővásárhely
Például.
És igen, egy otthoni NAS pl máris szűk keresztmetszet pl DOCSIS esetén, (és sok olyan hely van még, ahol DSL van)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"és sok olyan hely van még, ahol DSL van"
XVI. Jókai lakótelep ):
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott gondolom, van alternatív szolgáltató azért.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs. Minden panelban körülöttem van optika. Ez a lakótelep közepén egy Makovecz stílusú üzletház, ruhajavító, kocsma, fodrász, meg én. Alternatíva max StarLink.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos ez a max. Related hogy telekom és ez a legjobb opció, korábban csak helyi mucsanet volt pofátlan áron vicc sebességgel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megváltás volt, amikor le tudtam cserélni a UPC/Voda/One otthoni netemet Telekomos gigás optikára.
Volt róla itt (és más tech fórumokon) elég topik, hogy mennyire nem működött sokunknak: rendszeres packet loss, DNS feloldás nem ment (bármelyik publikus DNS szolgáltatóval sem), több másodperces válaszidők, TCP/IP session-öktől lehaló modem, és mennyire nem tudták megoldani a problémákat. Nálam többször volt kint szerelő, cserélt full kábelezést, modemet, költöztem(!), és ugyanúgy szar volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most meg Cloudflare issued van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"hasi-tasi nem kér kódot" :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ez a reklám nem lépett át semmilyen határt. Persze próbál minél jobban emlékezetes, figyelemfelkeltő lenni (amit a reklámok próbálnak), de úgy érzem, hogy ezt most túlreagálja kicsit, aki magára veszi. :)
Nem egy olyan reklám létezik, amit büntetni kellene, annyira sz*r, de ez messze nem tartozik közéjük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem látok benne semmi rosszat. Sőt, a sok szemét reklám közül ez elég jól sikerült. Régen úgy utáltam őket, mint a szart. Amikor megjelent a Digi, vagy 30 T-s ügyfelemet átvittem hozzájuk, mindenki megelégedésével. Éltünk boldogan, amíg szét nem baszták a Digit. Pont akkor költöztem, az új helyen csak telefonkábel van. Úgy mentem be a T ügyfélszolgálatára szerződést kötni, mint akit akasztani visznek. Meglepően gyorsan sorra kerültem, nem kötekedtek a bérleti szerződéssel, lakcímkártyával, egyéb faszságokkal, tévét se akartak rámzsibbasztani. Kb. tíz percen belül megvolt, hogy holnapután jön a szerelő. A szerelő a megbeszélt időben, a napszaknak megfelelően köszönt, felbaszott egy általam kért VDSL modem helyett egy szolgáltatós fost. Kipróbáltam, aláírás után viszontlátás helyett további szép napot kívánt, meg egy ötezressel a zsebében távozott. Utána jöttek a gondok, a gondnok szerencsére nem. Félóránként elment a net. Telefon, Vanda az „adj egy élő embert” utasításomat kötekedés nélkül teljesítette. Elmondtam a faszinak, hogy mi baj, az belenézett abba a szolgáltatós szarba, amit kaptam, és megmondta, hogy köztem meg a központ között sérült a kábel, holnap küldi az illetékes szakembert. A megbeszélt időpontban (december 24., 10 óra) csöng a telefonom, hogy itt vannak. Egy profi műszerrel a CRC-szám alapján megállapították: csoda, hogy ez egyáltalán néha működik. Délután kettőkor visszajöttek, közölték, hogy három kilométerrel odébb be volt ázva egy akna, rendbe rakták. Új CRC-mérés, eredmény: 0. Az ötezres átadása, boldog karácsonyt kívánás után távoztak. Azóta egyszer se ment el a net. Meg vagyok velük elégedve, szerintem már nem az az okádék, ami 20 éve volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem csak mobilom van toluk, azzal semmi bajom nincs, de ez a tortenet, pont a hulladeksagot bizonyitja. Nem is ertem, mi volt a jogalapja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy húsz éve nem használt, megrohadt telefonkábel hibájáról nem tehetnek. Egy olyan hülye helyen van ez az üzlethelyiség ahol nincs se optika, se koax. Az tetszett hogy okoskodás, kötetkedés helyett azonnal megoldották a problémát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nade, nem kene penzbe kerulnie, ha a hiba nem nalad van es nem volt folosleges a kiszallas. Ez az, amit nem ertek, ezert 20 eve se kertek penzt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szoktam jattot adni. Én is kapok, ez nálam így illik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
This, mármint hogy jófej módon megcsinálták pénzért a saját infrájuk?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EMBERnek adtam, aki december 24. délelőtt foglalkozott a problémámmal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert kap fizetest, nem a ketto szep szemedert, hanem munkakori kotelesseggbol jelent meg nalad... A borravalo itt is es mashol is folosleges, nem kellene leteznie.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, tehát mindenképp geci vagyok.
Ha leköpöm a pofátlan robotzsidót azért, ha meg jattot adok a szerelőnek akkor meg azért. Veszek egy Schrödinger sapkát, hátha az segít a helyzetemen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A banknak nem akartad odaadni a szerzodes szerint jaro osszeget, mig a telko alkalmazottjanak szerzodesen felul is fizetsz onkent.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért szerintem lehet disztingválni. Azzal teljesen egyetértek, hogy amikor gyak beépül, mert jár, azt kb tűzzel vassal kéne kiirtani. Ezzel együtt az eredeti funkció, amikor egy értelmes gesztusként lehet vele honorálni, ha valaki tényleg épp olyat csinál, azzal szerintem nem kéne baj legyen. A szerencsétlen, akire ráesett a karácsony reggel, mert ő húzta a rövidebbet, vagy kellett píz, és ezzel szopik nálam, de megcsinálja szépen normálisan, annak miért ne.
Határt szabni nehéz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A borravaló, meg a karácsony részén átsiklottam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Respect. Látod a vonal végén az embert :)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak halkan mondom, nehogy meghallják és engem is leszidjanak, hogy én a szerelő kávéval kínálását is el szoktam követni, szánom-bánom... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
manapsag divat lett ez az ugyfeleken gunyolodas, gondolom tikktokrol es/vagy usabol jott, nemtom, de tele a face is ilyen reels-video reklamokkal, amiben ettermek, kocsmak gunyolodnak rajta vagy szivatjak a beerkezo ugyfeleket. ha csak nem a konkurenciajuk csinalta a reklamokat, akkor nem igazan ertem a motivaciot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez szerintem leginkább ilyen ízlés kérdése. Pl ez itt a topicban olyan, hogy bár tökéletesen értem, hogy miért tud timi első reakciója az lenni, hogy gúnyolódnak a saját ügyfeleiken, bennem ez magamtól fel nem merült volna, hogy rajtam gúnyolódna. Elfogadható humor (keveseknek megy ez jól, nekik se, de lagalább nem rohadt szar), utalgatás arra, hogy olyanra csinálod, ahogy neked jó, nem akarunk okosabbak lenni. Aztán láttam én is olyat, hogy ez miafasz, de lehet, hogy a céközönségnek lejebb van ez a mércéje.
Illetve van az a vonal is, amikor kb magukat ekézik, pl a mísz fejjel mutatnak meg mindent trend, azzal szerintem ilyen autentikusságot akarhatnak közvetíteni, hogy ez nem a rózsaszínre festett reklám. (Illetve az is látszik, hogy minden trendvonatra muszáj felülni mindenkinek, mert attól van elérés, látták a márkát, cserébe akármekkora hülyeség nem te leszel direktben a hülye, mert csak vmi trend volt)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a szép, hogy ezen a fórumon meglehetősen sokan gúnyolódnak a hozzá nem értő usereken, úgy látszik, ha ezt más teszi, akkor sértve érzik a privilégiumukat :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Láttad/hallottad azokat a reklámjaikat, amikben nagyban szajkózták, hogy Digitalizáció? A falat tudtam volna kaparni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ótépé már kezdi kinőni a prosztó hozzáállást az ügyfelekhez, aminek része a reklám is. A matáv még nem tart ott, na.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ótépé majd akkor nem lesz prosztó, ha nyitva lesz 7-9 és 16-18 óra között, valamint szombat délelőtt vidéken is és a szép kártya egyenleget minden aktuális kliensből ki lehet olvasni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a Vanda AI megcsinálta a netem 5 perc alatt a múltkor... mondjuk a kérdés az, hogy akkor miért volt szükség arra, hogy egyáltalán telefonáljak... mindenesetre sokkal szimpatikusabb, mint a valós ügyfélszolgálat... habár az emberek ott is kedvesek voltak, de fél évbe tartott elintézni és 3x kellett személyesen bemenjek, hogy jóváírják az epack kedvezményeim... az ember mindig igazat adott nekem és megértette a problémámat, de a backoffice gondolom egy trágyadomb...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni