Gúnyolódik a Telekom a saját ügyfelein

https://www.youtube.com/watch?v=44mUmte6c48

A Telekom "jóságával" visszaélő taplónak állítja be a Telekom az saját ügyfeleit, akikből él és akikre rá akarja tukmálni a kétes minőségű szolgáltatásait. Máig él a borzalmas vállalati kultúra a Telekomnál. Mintha még mindig a Matávos időkben lennének. A piac monopol királya, akik úgy törlik a sáros bakancsukat a náluk kilincselő pórnépbe, ahogy éppen kedvük tartja. Akkora a nagyvállalati ego náluk, hogy ezt még reklámjaikban is kidoboltatják a lenézett publikumnak. 

Részemről úgy kerülöm a Telekom szolgáltatásait mint a bubópestis. Két azonos ajánlat esetén is valamelyik konkurenciát választom inkább. Egyrészt a Matávos időkből származó máig folytonos tahóságuk miatt. Másrészt a gyenge minőségű szolgáltatásaik miatt, ahol egy értelmes ügyintézővel sem lehet beszélni, mert egy ostoba, semmire érdemben válaszolni nem tudó Vandál Vanda AI fogja az ügyfélszolgálat helyett a hívásokat. Teljesen feleslegesen erőltetett IPTV ocsmány képminőséggel, kikerülhetetlen és semmivel nem kompatibilis set top box, változatos sebességű internet... 

Hozzászólások

1. Humoristák, poénra kell venni (nekem kevésbé irritáló, mint az eddigi reklámjaik)

2. Lakosságinál és régiónként igazad lehet, de vállalati szegmensben, mind a régi digi mind a T esetében nagyon segítőkész kapcsolattartókkal találkoztam eddig. A yetinél viszont csak a meló lerázása megy. Kiemelt ügyfélszolgálat annyit jelent, hogy szóba állnak veled (a telefonos kisasszonyok amúgy kedvesek), de a kiemelt kapcsolattartó egy... Nesze, itt egy emíl cím, írj inkább ide vagy oda, (de ne nekem!!!) vagy nesze, itt egy paksaméta, töltsd ki, ja hogy csak kézzel lehet, mert még nem is szerkeszthető a pdf, hát ÍJ...

Lakossági ügyfélszolgálati interfész a Telekomnál egy irritáló AI kliens, aminél a saját PC-men lokálisan futtatott AI is 100x értelmesebb. Ebben is megnyilvánul a Telekom borzalmas vállalati kultúrája. Állítólag vannak folyamatosan változó "varázsmondatok" amiket kimondva hajlandó kapcsolni egy valódi emberi ügyfélszolgálatost. A megfelelő minőségű support fontos része a szolgáltatásnak, annak hiánya a fapados szolgáltatás alá helyezi a Telekom lakossági szolgáltatását. De árazásban azért a nem létező prémium után kérik a pénzt. 

Az egykori T-Systems is vállalati ügyfeleket szolgált ki, persze másféle szolgáltatásokkal. Ami ott volt az a dilettantizmus magasiskolája volt. BKV-bérlet fiaskó ütötte meg az egyszeri újságíró ingerküszöbét, de az ott folyó munka minden területére jellemző volt az a hozzánemértés. 

Majd ha egyszer belefutsz a(z egyébként készséges) One ügyintézőibe egy kicsit nagyobb probléma esetén, lehet, hogy megváltozik a véleményed. Egy egyszerű eset miatt kétszer kellett sok zenét végighallgatnom a telefonos ügyfélszolgálaton, roppant udvariasak voltak, megígérték, hogy rendben lesz (nem lett), aztán írtam nekik a weboldalon kicsit hosszabban, ott ugyan csak automata választ kaptam, de nem oldódott meg a probléma, másodjára kissé hosszabban leírtam, akkor se válaszoltak automatán kívül, de nagy nehezen megoldódott. Végül is csak közel két hónap kellett hozzá, nagyon fasza ügyintézés :) Nyugi, a többi is ilyen.

Szerkesztve: 2025. 10. 27., h – 12:24

"Mintha még mindig a Matávos időkben lennének"

Én máig Matávnak hívom őket. Mert hát igen.

És igen, ha majd lesz velük jó tapasztalatom is, akkor átgondolom.

Semmi rosszat nem látok a videóban.

Inkább a NERMobil mint a Náci-ivadék Telekom! 

*most komolyan ezen a színvonalon akarsz vitázni?! 

Természetesen haragudtam a One-ra is amikor 3x illetve 4x árra emelte a DigiMobil előfizetéseket. De azok még így is sokkal jobbak mint bármilyen más konkurenciánál vagy magánál a One-nál elérhető mobilelőfizetés. Az internetükkel elégedett vagyok, persze ez is Digi örökség, a tv szolgáltatásnál pedig ismerik a szabvány DVB-C -t. Ráadásul máig kódolás nélkül jön a csatornák túlnyomó többsége, azaz nincs extra sarc ha egy darab tévénél netalántán többre lenne igény mint Telekomélnál, és még extra lehúzás mellett is maximálva van a tévék száma. 

Nem tudom annyira utálni a One-t, hogy szembemenjek a saját jól felfogott érdekeimmel. 

Én nem látom a gúnyolódást, de mondjuk legközelebb lehetne Beavis & Butthead a tematika, ha már az egyik mukucs az hasonmás.

Éppencsak egy sztereotipikus tapló vásárló, mint a Telekom ügyfelének allegóriája zabál bele az áruba majd teszi vissza és áll elő "lehetetlen" igényekkel. Afelől semmi kétségem, hogy Telekoméknál így látják a saját lakossági ügyfeleiket. 

Ha most a reklámban fel lenne cserélve a zöldséges cigány eladó és átlagmagyar vevő, egyből írná a feljelentést egy ombudsman. 

Itt most egyáltalán nem valami cigány-magyar ellentétről írtam, mégha a téma múltbeli túltematizáltsága miatt ezzel az éllel értelmezted. Arra kívántam utalni, hogy az ügyfél ilyen sztereotipikus gúnyolódó ábrázolása igenis joggal veri ki a biztosítékot. Más konstellációkban egyből ugranak az ombudsmanok az ilyen toxikus kommunikációra. Itt is illene a fogyasztóvédelemnek. 

Hát, nem tudom... 

Szíved joga azon megsértődni, amin szeretnél, de nekem ez inkább azt jelentette, hogy azt csinálsz ügyfélként, amit csak akarsz...

Persze ma alaptétel minden konfliktusos helyzetben, hogy a rosszabbat (legrosszabbat leginkább) feltételezzük a másik félről. Nem kérdezünk, nem érvelünk, nem próbáljuk megérteni (valóban érteni) az álláspontját/mondandóját, hanem minősítünk. Zsigerből.

Egy nálam okosabb ember jól megmondta, hogy "Gondolkodni nehéz, ezért leginkább ítélkezünk."

Ezt reklámot én láttam korábban a tvben, és vérlázítónak is találtam.  Nálam korábban Digi volt - amit nagyon szerettem, sztem sokan voltunk így vele, tök korrektek voltak mindig, a szolgáltatás is jó volt , és nem akartak lehúzni minden áron - előtte UPC volt szintén jó volt a szolgáltatás, de büdös bunkó köcsög nyerészekdő gecik voltak, egyszer felbaszták az agyam valami szemétséggel, bementem és szépen felmondtam mindent persze még akkor is próbáltak sunnyogni; most pedig One van - tulajdonosi körtől eltekintve nincs velük gondom. Emlékszem még a nyáron felhívott egy csoka, akkor már egy ideje övék volt a digi, hogy rábeszéljen valamilyen csomagokra. De hát eljutottunk arra pontra, h előállt azzal, h én azonosításom érdekében kérdéseket fog feltenni. Mondtam neki, h akkor itt áljunk meg, mert 1 először is ő hívott, 2 először lesz szives magát azonosítani. Na ez itt pathelyzet lett, mert nem tudta sehogy. Érzelmes búcsút vettünk. De azért arra jó volt h bementem One irodába, h akkor én volt digis ügyfél vagyok és Onera akarok váltani, lesznek szívesek valami kedvezőbb csomagot kínálni. Lett is dupla sávszél meg -1500 Ft havidíj. :D 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

nincsenek nagy igényeim. le- és fel legyen gigabit, és legyenek sportcsatornák. ezt nem rossz áron tudják. nekem nincs problémám velük. reklámokat meg nem nézek

4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.