Nem esek kétségbe, olvassuk tovább az emailt:
Kérjük, töltse le az E.ON Ügyfélszolgálat alkalmazást és az Új jelszó igénylése lehetőséget választva kérjen jelszót a korábban regisztrált e-mail címével a belépéshez, ezt követően be tudja küldeni mérőóraállását.
Úgy tűnik, hasonlóba már más is belefutott, hát generáljunk akkor. "Ismeretlen email cím", mondja arra a címre, ami a 1Passwordbe le van mentve az EON-hoz. Nem azért tanultam ennyit, hogy egy ilyen apróságon fennakadjunk, úgyhogy fogtam a címet az eon-os email to: sorából, és bemásoltam, hátha. "Ismeretlen email cím". Itt már azért kezdtem gyanakodni, hogy ez mégis hogy lehet, de akkor olvassuk tovább.
Az online ügyfélszolgáltunk elérhetősége: (itt és itt)
Na, hát itt biztosan tudnak válaszolni, ugye. Rákattint, megnyílik, adjam meg az emailem és jelszavam. Biztos, ami biztos rápróbáltam, de itt sem megy. Belépés DÁP-pal, akkor ez lesz a jó, nézzük, belépek, adjam meg az email és jelszavam. Akkor sztornó.
Úgy néz ki, ilyen account nincs, de hát akkor regisztráljuk be, eddig 3 találat volt 1Passwordben az EON, ELMŰ, stb. szavakra, most lesz majd négy, de ennyit elbír még a rendszer. Azt mondja, adjam meg a POD azonosítót, csak 33 karakter, ennyit igazán könnyű fejben tartani.
Mázlimra a POD azonosító benne van az emailben! Innen már egyszerű a menet, ugye. Kéri még az irányítószámot. Gondolom a felhasználási helyét, hiszen a POD azt jelöli. Beírom. Tovább. Nem jó, nincs ilyen azonosító. Átnézem, hátha a copypaste során korrumpálódott a 33 karakter valamelyike, de nem.
Na ugye, bevillan, hogy mi van, ha a számlázási helyet kell megadni, nem a felhasználásit. Oké, beírom. Tovább. Nem jó, nincs ilyen azonosító.
Tudod, mit, EON? Nyaljátok ki a seggemet.
- gelei blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1098 megtekintés
Hozzászólások
+1 ^ 100 hatványon. Egyszer megcsinálta az ügyfélszolgálat (igen, külön ügyfélszolgálat van külön csak erre dedikált telefonszámmal azoknak, akik az új felületre nem tudnak belépni). Akkor 1 azaz egy alkalommal be tudtam lépni a régi jelszavammal. De másodszor már nem, se laptopról, se mobil böngészőből, se app-ból, se DÁP-pal, se jelszóemlékeztetővel, sehogy. Mindig azt írja "ismeretlen hiba, próbálja meg később". De hiába... Azóta jó öregesen telefonon diktálok. Nyilván a fényképes az nem megy. Majd szólnak, kijönnek mittudomén. Nem érdekel, oldják meg.
Ja, ez nem eon, henem mvm next. Lehet, hogy ugyanaz a Pistike kókányolta nekik is az online ügyfélszolgálat webes megoldását.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én kettes voltam matekból, de az egy a századikon is egy lesz :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor nem használta hibásan a "+1" féle fórum-eszközt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megküzdöttem vele én is.. Oldal ágon: egy idős rokonnak kellett segítség. A megoldás az emailben kiküldött információk és egy korábbi számlán fellelhető azonosító párosa voltak ha jól rémlik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De a számlát nem az EON-tól kapom, hanem az MVM-től, mindegy, jövőre megpróbálom azzal :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor ne az EON oldalán regelj, hanem az mvmnext.hu -n.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott regisztrálva vagyok, de ezzel nem vagyok kisegítve, ha az EON appal kell fényképet csinálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van ez a remek felállás, hogy az ország nyugati részein az E.ON az elosztó, és az MVM Next a szolgáltató, ezért mindkettővel szerződnöd kell, de néha nem működik túl jól a kettő közötti adatáramlás. Na, ebből olyan szopás tud lenni, amit Vad Katalin is megirigyelhetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre nekem se jött össze, a diktálást alapvetően leszarom, ún 'okosmérő', szóval látják a fogyasztásom, nem kell diktálni. Viszont eddig egy weboldalon le lehetett kérdezni a fogyasztást, ez is meg fog szűnni/el fog költözni/akármi. Eddig Elmű területen voltam (mégis az e-on oldalán kellett lekérdezni a fogyasztást wtf), azt mondja az email, hogy ez esetben elég egy új jelszót kérni, na, ez nem elég, ha az email címem megadom, ilyen cím nincs a nyilvántartásban. Regisztrációkor nem elég a POD számot megadni, kéri a partnerazonosítót, ami elvileg egy 10 jegyű szám (vagy betű is? fene tudja), és azt állítja, hogy rajta van a számlán. De nem hajlandó elfogadni. Egyelőre patthelyzet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ó, ezek az informatikai átállások a hazai fogalmatlan szolgáltatók kriptonitja!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy azt vártam a sztori végén, h. zárópoénként megírod, h. jah, és a végén kiderült h. phishing levél volt, és minden eon / mvm / elosztoiengedélyeskisfszom accountomat ellopta a gonosz scammer :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bárcsak! Ha olvassa ezt a scammer, és sikerülne belépnie, mindenképpen szóljon! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van olyan a világon, hogy telefon... Tudom, vannak, akik annyira e-mail/web/mobil app bűvöletben élnek, hogy az élőszóban történő ügyintézés számukra felér egy élve megnyúzással és sóba forgatással, de lehet, hogy néha sokkal hasznosabb/működőképesebb a dolog...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Zeller, nem is te lennél, ha nem cummantanád le egyből a szolgáltatót, már elnézést.
Az emailben nem volt telefonos elérhetőség. Az ügyfélszolgálati link egyből a login page-re vitt. A honlapon található ügyfélszolgálati linken a ha kitöltöm a formot, hogy mi a bajom, akkor az appot dobja csak fel.
Nekem ez ennyi utánajárást ért meg. A leolvasás nem nekem fontos, hanem nekik. Majd jövőre leolvasom, ha olyan kedvem lesz. Vagy uram bocsá' felemelheti a sejhaját valaki az eonnál, és odamehet lefotózni az órát a saját telefonjával. Társasház, csengessen be valakihez, be fogják engedni, az órák a folyosón vannak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyjából öt perc volt megoldani a regisztrálást/jelszócserét/miegyebet (én is kaptam levelet tőlük, mert van érintett fogyasztási helyem), egyébként meg kint van a weboldalon:
"Telefonos ügyfélszolgálatunk (+36 52 512 401; +36 20/30/70 459 9711), illetve Hibabejelentő vonalunk (+36 80 38 39 40) elérhetősége nem változik.
Ha kapcsolatba lépne velünk, kérjük, készítse elő mérési pont (POD) azonosítóját, mely számlái 3. oldalán megtalálható. (HU000-val kezdődő, 33 karakterből álló azonosító)"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Zeller-nek javasolnám az Asterisk és Obelisk a HIVATALBAN c. kanosszajárást. Minden héten, más-és-más hivataloknál, szolgáltatóknál.
Igazából a pokolban is van (lesz?) 1 ilyen bugyor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kár, hogy az ő megoldásuk a valóságban nem működik... 🙂
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a nyakamba szakadt néhány ingatlan ügyintézése, szerintem jóval több szolgáltatóval vagyok kapcsolatban,mint ügyfél/fizető fél/meghatalmazott/satöbbi, mint az átlag - mégsem rinyálok, hogy egy webes felületen nem megy valami. Tudom, én vagyok a kivétel, akinek a Citibank - Erste lakossági üygfeles migráció is gond nélkül lezajlott, meg akinek az ELMŰ/ÉMÁSz/MVM/EON kiskutyafaxa kavarás sem okozott problémát... Igaz, a Digi - One váltás az döcögős, de annak az az oka, hogy az érintett lakásban ritkán tartózkodom, és eszközt kéne hozzá cserélni elvileg...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nem működik, meg ha a fejem tetejére állok akkor sem. És az ügyfélszolgálat is tanácstalan. A régi online felület évekig jól működött, nem értem kinek állt útjában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A régi online felület egy n+1. rendszer, amit az összeolvasztott cégnek kellene fenntartani párhuzamosan, ami gyakorlatban minden fejlesztést, tesztelést szépen duplázna, az üzemeltetésről nem is beszélve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és ez azért kell, hogy érdekelje a felhasználót, mert .... ?
A ....-ra jöhetnek a tippek. Eszem-faszom megáll.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te is fizeted a költségeket, csak mondom... Azaz ha 2-3-n darab frontend/backend/számlázás/kisqtyaf@sza rendszert kell folyamatosan tutujgatni, jogszabályi megfelelés miatt reszelni, lukakat foltozni, stb. akkor azt szerinted ki fizeti meg a végén...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor ilyeneket írsz, egy egészen kicsi rossz érzés sincs benned?
Egész eddig diktáltam havonta a mérőállást, ahogy küldte a bérlő a fotókat. Erre volt egy felület az MVM Next vagy ki a faszom oldalán. Ez miért nem jó? Én javasoltam nekik, hogy legyen külön cég, és külön mobilapp? Vagy miért foglalkozzak én ezzel?
Én csak 1 db "frontend/backend/számlázás/kisqtyaf@sza rendszert" használok, pontosabban egyet sem, mert a szolgáltató nem fogadja el azt az email címet, amire egyébként az emailt küldte, hogy hova kell belépni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Én csak 1 db "frontend/backend/számlázás/kisqtyaf@sza rendszert" használok, pontosabban egyet sem, mert a szolgáltató nem fogadja el azt az email címet, amire egyébként az emailt küldte, hogy hova kell belépni."
Gondolom a telefonos ügyfélszolgálattal már egyeztettél, hogy hol lehet a probléma...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha felhívnak, majd egyeztetek velük. Bár délelőtt csörgött egy algériai szám, de nem vettem fel. Lehet, ők voltak!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szeretik a szolgáltatók az ilyen lesz@rokmindent ügyfeleket - idővel remélhetőleg kipurgálják az összes netes hozzáférést, és nem tartják meg az n+1 legacy rendszert az ilyenek miatt - majd tetszenek új hozzáférést regisztrálni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen legacy rendszerről beszélsz?
Ismételtem leírom, mert eddig úgy látom, nem tudtad feldolgozni: havonta diktálom az óraállást, mert bérlő lakik abban a lakásban. Érdekes, oda be tudok lépni, ma is. Most direkt neked rápróbáltam. A fényképes olvasáshoz kellene egy appot letölteni, amit egy másik cég üzemeltet, mint ami a számlámon van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na akkor amivel be tudsz lépni e-mail cím, arra kérj a másik céges felületen jelszóresetet. De emlékeim szerint ott a DÁP is működik (ha van ugyebár...) És bingo: a két rendszerből egy lesz majd, pont a fölösleges párhuzamosságok kihajítása miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na akkor amivel be tudsz lépni e-mail cím, arra kérj a másik céges felületen jelszóresetet.
emlékeim szerint ott a DÁP is működik (ha van ugyebár...)
Úgy különösen vicces, hogy el sem olvastad a nyitóposztot, de így is automatikusan a szolgáltatónak van igaza a fejedben :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a DÁP sem működik, akkor ott az e-mail címmel is lehet gond - ha jól láttam, kaphatod másik címre az értesítést... Ha azt a címet, amivel a régi oldalon be tudsz lépni, az új rendszerben jelszócserére sem tudod használni, akkor egyértelmű, hogy valami kavarodás van - jó esetben csak az egyik, rosszabb esetben két vagy három résztvevőnél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, akkor ez így marad. 🤷♂️
Majd ha kell nekik az óraállás, elkérhetik az MVM-től!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Társasház, csengessen be valakihez, be fogják engedni, az órák a folyosón vannak."
Ilyen esetben mindig megoldotta a leolvaso, egyszer nem kellett leadni, jott szepen az elszamolo szamla.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eleve én azt nem tudom felfogni, távlelolvasós villanyóránál mi a francnak jönnek ki évente szorgalmasan leolvasbi, mikor napra-percre pontos statisztikájuk van az óraállásról? Ennyire nem bíznak a csoda kínai órák adatküldési képességében? Pedig küldi, én is látom a portálon. Vagy 100 éves szerződéses kötelezettségük van a leolvasó alvállalkozókat foglalkoztatni kötelezően?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezen edukációval kapcsolatban mi a helyzet? - Minden érdekelt tud róla?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Offtopik, de figyelmébe ajánlom mindenkinek, hogy már nem muszáj 28 perces videókat végignézni:
- Miért szükséges? A napelemes termelés növekedése miatt (Magyarország világelső a napelem-arányban), a hálózat egyensúlya érdekében. Eddig csak a visszatáplált mennyiséget látták a szolgáltatók.
- Kitöltés példa: Válaszd ki a hálózati engedélyest (pl. E.ON), add meg a POD ID-t, helyszínt (irányítószám), inverter-adatokat. Határidő: augusztus vége. Nem büntetnek, de közös érdek.
- Termelési adatok: Automatikusan, inverter-gyártókon keresztül (ha van WiFi/internet). Régi vagy offline rendszereknél nem kötelező utólagos módosítás.
- Speciális esetek: Visszatáplálás-védelem, akkumulátoros tárolás – ezeknél a termelés és fogyasztás összetettebb, de FEAK csak termelési adatokat kér.
- Új rendszerek: Automatikus adatátadás a szolgáltató/gyártó által.
- Adatfeldolgozás: FEAK AI-val elemzi optimalizálásra, hálózatkezelésre.
(src)
Aki megnézte, az esetleg egy y/n válasszal tud segíteni, hogy jó-e az összefoglaló?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyarország világelső a napelem-arányban
Én ezt nem hiszem el.
A mindenszaristák itt a HUP-on többször is kifejtették, hogy a zorbány semmit sem tesz az orosz energiafüggőség felszámolása érdekében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Zórbán kereken 0 forinttal járult hozzá a házamra telepített napelemhez, nem értem az összefüggést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hevi valahonnan távolról jobban tudja, hidd el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk az állami napelemprogramot az EU fizette (RRF-6.2.1 és RRF-6.2.2 pályázatok, a forrása az EU Recovery and Resilience Facility), nem a zorbány. Szemétláda nyugatiak, adják itt a pénzt nekünk, miközben haldoklanak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szemétláda nyugatiak, adják itt a pénzt nekünk
Hogyne;
The EU Recovery and Resilience Facility (RRF) is primarily funded through borrowing on capital markets by the European Commission, on behalf of the EU, as part of the larger NextGenerationEU recovery plan. This borrowing is repaid through the EU budget, which itself is funded by revenue sources like customs duties, contributions from Member States based on VAT, and contributions based on Gross National Income. Additionally, the RRF is supplemented by other sources, including revenues from the Emissions Trading System and voluntary transfers from the Brexit Adjustment Reserve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a helyedben telefonon diktálnék havonta (ha nincs távleolvasás), aztán évente egyszer jöjjenek ki fotózni, ha akarnak. A bérlő meg oldja meg, legyen otthon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A havi diktálást meg tudom csinálni online, mivel az az MVM felületén történik. Az működik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az jutott eszembe mikozben olvastam a postot, hogy ennek a harmadanal en oda jutottam volna, hogy irok egy levelet benne az ora adataival meg a meroora allassal, amikor meg legkozelebb megyek valahova, akkor bedobom. Ha ilyen formatumban nem tetszik nekik az oraallas, akkor meg ki lehet faradni szemelyesen megtekinteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Élőszóban"! - Az év eleje óta számtalanszor kértem időpontot ügyfélszolgálathoz, mert a korábban kialakult diktálási rendben (időszakban) nem tudtam a kettes számú, vezérelt mérőmet diktálni. Nos, ez MVM.., - a gáz diktálása ok, a fő árammérő visszatápláló okos, azzal nincsen mit tenni...
Az "éjszakai" tarifás mérő a problémás. Először az ügyfélszolgálatos nézett ki a fejéből, hogy a rendszerben nem látja az adataimat. Jöjjek vissza később, újabb egy hónap, ott voltam ismét.., dettó. Az app-ban a diktálás gomb szürke továbbra is. Kaptam egy email címet hogy oda jelentsem. Levelezésben kértem, hogy az eredeti szerződés szerint diktálhassak. 3 hónap múlva kaptam egy csomó választ, hogy átsoroltak az új, 3 részes "tarifa-szappanoperába". DE, nyugodjak meg, ez nem változtat az eddigi díjszabáson. (Akkor miért is?) - Elvileg szaldós vagyok, még 7-8 évig. Akkor miért az egyoldalú szerződésmódosítás??? - A tájékoztatóként kiküldött "szakzsargon" semmit mond arról miért, nem diktálhatok, ahogyan korábban, bár szóban és levelekben elégszer kértem ezt.
Legutóbbi levelemre, - fél évre rá, - aktiválták az app-ban a diktálást, de meglepi.., csak az "okosmérővel" együtt tudnám megtenni. (Ott az oda-vissza értéket is diktálnom kéne. DE, minek is..,(?) - amikor az távleolvasással működik, ahogyan azt a "váltott" levelekben közölték velem.)
Azt azonban elfelejtették közölni, a díjszabás formai változtatásával, mi lett az "éjszakai" tarifával? - Nekem ez fontos lenne, folyamatosan fizetni szeretném az mérőn elfogyasztott áramot. (Lényeges, mert akkor mostantól, a bojlert inkább nappal kellene melegítenem? - Emiatt ismét foglaljak időpontot?)
Az a baj, a szaldós visszatáplálással kapcsolatban nincsen semmi információja az ügyfeleseknek. (Ezt azonnal ki is jelentették, amikor a napelemet bárhányszor szóba hoztam.)
A véletlenül el nem használt, - azaz visszatáplált, - áram kemény 5 forintos (!) visszaszámlázásával kapcsolatban nem "idegesek", nem jönnek a türelmetlen felszólítások. Azt egyszerűen agyonhallgatják.
Egyszóval a számlázási háttérben folyó adatmigrálások itt is okozhatnak ősz hajszálakat. Főleg az ügyfelek korrekt tájékoztatását hiányolom ezzel kapcsolatban. (Helyette egyszerűen, - tájékoztatás nélkül, - letiltanak az app-ban, egy szerződésben rögzített, korábban 2 éven keresztül működő eljárást.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az eloszto.elmu.hu oldalra megadott cím jó volt jelszócserére, illetve utána azzal a címmel/jelszóval a DÁP-os logint is simán össze tudtam kapcsolni vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelentem, nekem egyszerűsödött. Eddig minden éven molesztált az EON, hogy menjek oda a garázshoz, mert le akarják olvasni az órát. Odamentem. Idén valahogy megoldották (maguk hívták a közös képviselőt nem tudom), de nem kellett mennem, csak a számla jött. Az is kevesebb, mint az elmúlt években :D :D :D
#elegedettvagyok:)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy majd lesz egy szép nagy helyesbítő számlád :D
Színes vászon, színes vászon, fúj!
Kérem a Fiátot..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kell annyira félni az elszámoló számláktól. Ha nem építettél BTC mining riget a garázsban az előző leolvasás óta, akkor nem érdekes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, tavaly volt 1600 / év, idén lett 1200 / év. :D
Jövőre lehet, hogy 2000 / év lesz! Asszem' ennyit megért, hogy nem kellett odaautóznom :D Sőt, egy évig be tudom fektetni a 400 Ft-ot, használom a pénzüket :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is szívtam ezzel anno, telefonos ügyfélszolgálat és némi panaszkodás után sikerült. El van baszva a nyilvántartásuk, nem sikerült az adatokat normálisan migrálni, de az ügyfélszolgálatosok ezt pontosan tudják, és megoldják.
Ugyanezt a gázosok is eljátszották anno.
A legszebb, hogy a Telekomnál a saját rendszerük inkompatibilis önmagával, eddig 4x próbáltam átállítani a lakcímemet náluk (személyesen, ügyfélszolgálaton lakcímkártyával), de még mindig a régi helyre megy a posta, már amikor küldenek valamit szökőévente egyszer. Nagyon régóta. Most már leszarom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem az EON-al nem volt gond, sikerult mindegyik ingatlanehoz belepni a korabbi ELMU-s loginnel, es weben feltolteni a fotot. faxom szorakozzon mobilappal.
az MVM ellenben szopjon sunt vagy mi, szarul kezelik az adatokat es mindig elverzik a szuletesi datumon es/vagy anyjaneven a regisztraciojuk. probalgatassal (1-2 betu kihagy-atir, evszam +-1 stb) nehanyat sikerult workaroundolni, de akkor is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni