Kedves Vivaldi-felhasználók! Örömmel értesítünk, hogy a Vivaldi Sync újra működik!
Mindenekelőtt őszintén elnézést kérünk a szolgáltatás kiesése miatt okozott kellemetlenségekért. Tudjuk, mennyire fontos a szinkronizálás a munkafolyamatotokhoz, és nagyon hálásak vagyunk a türelmetekért, amíg dolgoztunk a probléma megoldásán.
A kiesést egy váratlan adatbázishiba okozta. Biztosíthatunk benneteket arról, hogy semmilyen felhasználói adat nem került veszélybe. Csapatunk szorgalmasan dolgozott a probléma elhárításán, és a Sync most már zökkenőmentesen és biztonságosan működik.
Fontos: Állíts be egy új titkosítási jelszót!
A helyreállítási folyamat részeként meg kell adnod egy új titkosítási jelszót. Ez garantálja, hogy az adataid továbbra is teljes biztonságban legyenek. Ezt úgy teheted meg, hogy követed a figyelmeztető ablak utasításait, amely értesít a szinkronizálás letiltásáról, vagy belépsz a Beállítások → Szinkronizálás menübe, és követed az ott megjelenő lépéseket.
Köszönjük, hogy kitartottatok mellettünk! A megértésetek és támogatásotok rengeteget jelent az egész Vivaldi csapat számára.
Ha bármilyen további problémát tapasztalsz a szinkronizálással kapcsolatban, kérjük, bátran fordulj hozzánk. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk.
Üdvözlettel:
Jon von Tetzchner
vezérigazgató és társalapító