Teamviewer botlás

Nálatok sem megy a Teamviewer 15?
Nem csatlakozik adott végpontra. Ha kijelentkezel a fiókodból, akkor pedig vissza sem tudsz jelentkezni.

A supportos csetbot egy hibakódot ad, amit az ufók sem tudnának megfejteni.

Hozzászólások

Nah, be tudtunk jelentkezni, csak ha csatlakozni akarunk: "Nem lehet csatlakozni. Ismeretlen ok."

Köszi :) remélem nem a reléállomás még megvan

Vortex Rikers NC114-85EKLS

ha esetleg reggel 8-kor volt megfigyelhető a jelenség, akkor tudom mi volt!

Status page szerint 11:50 óta van gond.

13:12-kor írták hogy lassacskán helyreállnak.

Nekem újra ad azonosítót a rendszer, úgyhogy valóban javulni látszik :)

Azzal szerintem is jobban jártok. Annyi VNC megoldás van már minden platformra, egyik jobb, mint a másik. Ez a Team Viewer-t a legtöbben azért nem engedik el, mert csak azt ismerik, meg a korai időkből az volt könnyen használható. Kicsit ilyen lett az Ubuntu is mára, anno nevet szerzett a korai desktop linuxos időkből, és emiatt sok ember számára a mai napig az „A” Linux, más disztró létezését el sem ismerik, pedig mostanra sok másik disztró is felzárkózott felhasználóbarátságban, támogatásban, stb.. Sőt, a Winamp is így lett hírhedt, korai mp3-as időkben kapott rá mindenki. Meg emlékszem a Flashget-et, WinRar-t is milyen sokáig feltette sok user, mert az kell, nélkülözhetetlen, közben meg de.

Mai napig mondom, hogy az IT-nek az egyik fő alapszabálya, a rendszeres továbbképzés mellett, hogy nem szabad egy megoldásnál örökre leragadni, ki kell próbálni alternatívákat, újdonságokat, különben nem lesz fejlődés. Pedig az esetek többségében tényleg csak tévelygés, időpocsékolás, de ez a fejlődés ára. Ahhoz, hogy legyen megtérülés, kell befektetés is, ami ha nem pénz, akkor is idő és/vagy munka lesz.

The world runs on Excel spreadsheets. (Dylan Beattie)

Nekünk volt TeamViewer és AnyDesk előfizetés is, de ott tartanak mostanra, hogy az 1-1 session-ös csomagok voltak évi ~300+ ezer (a kettőre összesen). Egy cég ezt simán elbírja, de inkább kipróbáltuk a RustDesk-et, és átálltunk rá év múlt év végén (az előfizetések fordulóján), mert minden évben szemmel is látható összeggel emelkedtek (nem csak inflációval), ami egy ponton már nem magyarázható semmivel (szerintem), pláne, hogy semmi marketing vagy valós plusz funkciót nem használtunk a sok évvel ezelőtti igényünkön, a távsegítségen kívül.

Egyelőre nem is a Pro, hanem a teljesen ingyenes fut, mert még "tesztüzem" van, hogy mindenkinek kézre áll-e (ez elméleti, mert gyakorlatilag egyezik a másik kettővel kinézetre, működésre), de szerintem befizetünk a Pro-ra (~90 ezer egy évre a 20 session-ös alapcsomag...), mert én hasznosnak látnám a központi address book szolgáltatását és a hitelesített hozzáférést.