Hozzászólások
/popcorn
Schiffer: a finn miniszterelnoknek felelnie kell ezert a tortenelem szine elott.
Schiffer ~2 perc mulva: a tortenelmi analogiaknal en nagyobb ostobasagot keveset tudok emliteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben te látsz ellentmondást? Az első mondat nem történelmi analógia, így a második nem ellentmondás.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vegighallgatva a beszelgetest van, boven.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, az más. Azt hittem, amit idéztél, mert az épp nem.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jó belsodaniel szegény funkcionális analfabéta mint a déká propagandisták mindegyike. Így saját rövid szövegét visszaolvasva sem esik le neki, hogy hülyeséget írt. De audiovizuális tartalommal sem boldogul igazán. Kétszer sikerült felismernie a történelem szót és máris nem létező összefüggést vizionált 50 forintos eszmei értékű agyacskájában. :-D
Inkább VV-t kellene nézni belspdaniel dékás fajtájának. Eléggé igénytelen és trágár ahhoz, hogy szórakoztassa - nem túl bonyolult ahhoz, hogy megértse.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fajtad neked, meg a hozzad hasonlo birkaknak van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megint egyetlen szót sikerült felismerned és beazonosítanod. Gratulálok! Némi gyakorlással egy csimpánzt is be lehetne tanítani erre a bravúrra. Sőt akár még az ékezetek használatára is.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bepanthen Plus segit enyhiteni a seggfajasod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan szépen projektálsz danika! Megint mozgalmas éjszakád volt? Olyan "belso"-séges?
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/asit
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Temahoz valami?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban annyira jelentéktelen vagy, hogy lényegében nem létezel.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ROTLF
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A temahoz erdemben meg mindig nem tudtal hozzaszolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én indítottam a témát pubi! Az előbb is a témáról írtam csak te műveltség hiányában képtelen vagy értelmezni.
Ellenben nagyon viccesnek tartom, hogy a hup-nak személyedben van egy saját Zuzu Petalsa. :-)
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es meg mindig...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
... nem ért semmit a belsodaniel. Gyógypedagógus segítségét próbáltad már igénybe venni? Hátha tudna segíteni rajtad.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A mocskolodason kivul masra nem futja toled.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenkinek érdemei szerint.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A HUP-os és egyéb "haladókhoz" hasonlóan Puzsért is zavarja a szólásszabadság (pontosabban annak gyakorlása (pontosabban annak olyan formában való gyakorlása, amikor a megszólaló nem az ő világképét közvetlenül kiszolgáló gondolatokat fogalmaz meg)), és a kritikus egyenes gerincességnek beállított kritikátlan együtt térdelés hiánya is.
Jópofa, hogy Puzsér (és a magyar "haladók") a világ leggazdagabb országaival a hátuk mögött lázadnak a demokratikusan megválasztott magyar kormány elképzelései, döntései ellen. De ez nem gyávaság. Ugye, Róbert és "haladók"? Magatok mögött a világ leggazdagabb tőkéseivel, legbefolyásosabb politikusaival, legkiterjedtebb médiabirodalmaival és a papíron legerősebb hadseregeivel lázadni nem gyávaság? A világelittel a hátatok mögött a sorozatban négyszer kifejezett népakarat ellen lázadni és lázítani nem gyávaság? Ja, nem, hiszen a nép nem azt akarja, amit ti megkívántok tőle. És pont.
Szerintem a ti lázadásotoknál még Orbán nyugati dolgok elleni lázadása is relevánsabb és érvényesebb, mert ő kvázi a kenyéradó gazdái ellen lázad (vagy látszat-lázad), míg ti e lázadás ellen lázadtok. Ti nem Orbán és világlátása ellen lázadtok, hanem a gazdáitok előtti kritikátlan térdelés mellett lázadtok. Ti, az embert és szellemet tisztán látók még a lázadás intézményét is képesek vagytok megcsúfolni, kiüresíteni. Orbánabb vagytok Orbánnál. Ezért mondja sok ember, hogy köszöni, de megelégszik a sima Orbánnal.
Persze érthető, hogy a – világban bármire és mindenre felhatalmazó mértékű – nyugati erőkoncentráció gravitációs tere erre a pályára állított titeket. Mit is tehetnétek, hiszen ez az elementáris erő a brillírozó intellektusotok gyengéd és érzékeny erejével szövetkezve megkérdőjelezhetetlen utat jelöl ki számotokra.
Bárcsak tudnám, hogyan képes a gerincetek a legkisebb meghajlás nélkül, mindenek fölé emelve hordozni a kérlelhetetlen és végtelen bölcsességgel telt fejeteket!
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Schiffer, te vagy az?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Puzsért hallgatni szellemi kínzás, az ostobaság mértékegysége lehetne. Ennek ellenére végigszenvedtem, de kár volt, annyira alul-kvalifikált, hogy észre sem veszi, amikor hülyét csinálnák belőle.
A tömegek sohasem szomjúhozták az igazságot. A nekik nem tetsző bizonyságok elől elfordulnak és inkább a tévedést istenítik, ha ez őket elkápráztatja. Aki illúzióba ringatja őket, úr lesz fölöttük, de áldozatuk az, aki megpróbálja őket kiábrándítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Puzsér rajongói az örök wannabe-értelmiség tagjaiból kerülnek ki, akik úgy képzelik roppant értékes gondolatokat fogalmaz meg Puzsér, mert ők semmit nem értenek belőle csak annyit, hogy "dühös". Nem esik le nekik azért nem értenek semmit, mert annak amit Puzsér mond nincs értelme. Meg néhányuknál az "igazmondó őrült szakállas ember" előhozza a nagymamás emlékeket a frissen sütött kaláccsal és giccs-Jézussal a falon. :-)
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Shiffer: Csend, most én beszélek!
Ez vicces volt, Puzsérral vitatkozni inkább fizikai kihívás, mint szellemi. Tuti készült erre, hogy mit kell ilyen helyzetben mondani.
Puzsér látásmódja, hogy "nyugat jó, kelet rossz" túlságosan primitív. Kedvelem a szórakoztató stílusát, és volt már olyan is hogy véletlenül igaza volt, de nem tudott felnőni a feladathoz, hogy komoly dolgokról is beszéljen.
Shiffert továbbra sem tudom hová tenni, de többségében egyetértek vele. Atom kérdésben nem, az atomra sajnos szükségünk van. Csak akkor tudnánk függetleníteni magunkat az atomtól, ha technológiai áttörés történne a megújulók tárolásában, ami elérhetővé tenné a megújulóra átállást az ipar a fűtés és a közlekedés teljességére.
Szerk.: 22:30 után picivel Puzsér is eljátssza: "Csönd, most én beszélek!" Óriási!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Puzsérral való vitatkozás olyan mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató de leginkább fájdalmas. :-) Ezt egyébként egy másik hasonló futóbolond MZP a legutóbb nem tudta kontextusba helyezni pedig rendszeres index olvasóként, internetet aktívan használó emberként már hallania kellett volna Ford Fairlane kalandjairól és erről a szállóigévé vált szösszenetről. Az intelligencia hiányára utal, hogy MZP képtelen volt megtalálni az összefüggést. Az IQ-ja jó ha eléri a 79-et. De buzgó katolikusként ez nem akadályozza abban, hogy képzelt erkölcsi pulpitusáról arrogánsan kiossza a vitapartnerét szokás szerint fogalom nélkül.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Schiffer képes volt feldícsérni az február óta tomboló orbáni energiapolitikát. Miközben tudjuk, hogy pont emiatt szopunk. Mindenki menekül az orosz energiahordozók elõl, ez meg nyáron kiküldi Petikét, hogy még szorosabbra fonja a baráti kapcsolatainkat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miközben tudjuk, hogy pont emiatt szopunk.
Az jó, ha tudjátok, miért szoptok. Vélelmezem, mert erre van igényetek. :)
Lehet, meglepő, de az orosz gáz olcsó, csak az USA-nak kellett a palagáznak az európai piac. Ezért vehetjük azt drágábban, te meg ennek még örülsz is.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az olcsó orosz gáz mítosza már rég megdõlt. A rezsicsökkentés nevū szenttehén bedarálása a bizonyíték.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "rég megdőlt" kijelentést érdemes lehet összevetni azzal a ténnyel, hogy jelenleg is él a rezsicsökkentés intézménye.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ehhez képest egy közepesen hőszigetelt családi házat havi 15 ezerből komfortosra lehet fűteni a Fidesztől kapott gázzal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nem feldicsérés rémlik, pláne nem Schiffertől, aki erősen zöld. A sopánka mód értelmetlen, egy X helyzet volt februárban, arra kellett megoldás. Az egy külön vita, illetve hát azért kevéssé vitás, hogy egyáltalán hogy nem sikerült csökkenteni a bazierős gázfüggést, hogy miért kellett rengeteg közpénzt költeni a középületek fűtésére. Ehhez képest itt a környéken hirtelen lett szigetelőprojekt a középületeken, és bár tényleg voltak olyanok, amik most készültek el (1,5-2 éve indult maga a felújítás, akkor legalább 2,5 éve kellett valami pályázatnak lennie), de látványosan felgyorsultak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Itt a környéken” vö: “tele a wellness-hotel, tehát nincs válság”.
Schiffer akkor zöld, amikor épp nem az M1-en gazsulál Lánczival és a söpredékkel.
ZAz orosz függést sikerült növelni elkentétben pl. Szlovákiával, ahol gõzerõvel azon vannak, hogy leszálljanak a ruszki energiavonatról.
Mi meg inkább mélyebbre bújtunk Putyin ánuszába.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi meg inkább mélyebbre bújtunk Putyin ánuszába.
Azt is elmondod, miért tettétek?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenki menekül az orosz energiahordozók elõl
Annyira menekülnek, hogy ezért vesznek per pillanat orosz LNG-t =). De már rajta vannak az ügyön: rövidesen indiai* LNG-t vesznek majd inkább (származási helye oroszország). Remek dolog ez, mivel az orosz LNG többe kerül mint a csővezetéken érkező orosz gáz, az indiai* LNG pedig drágább mint az egyértelműen orosz..
.. végső soron ugyanott lesz mindenki, csak lehet érte sokkal többet fizetni.
Előre!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ah igen azt kifelejtettem, hogy az LNG azért jobb mint a csővezetékes gáz, mert amellett, hogy drágább, az ukránoknak nem fizetsz tranzit díjat érte.
tipp:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor nézzük közelebbrõl. Az LNG nem fog menni abban a mennyiségben, ahogy a vezetékes, és lehet debezzegezni, de Európa jövõje most attól függ, hogy az orosz fasiszta diktatúrát sikerül-e megállítaniuk az ukránoknak. A magyar-orosz dörgölõzés ocsmányabb, mint a Horthy-Hitler smúzolás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem inkább az amerikai világuralmi törekvéseket kellene megállítani egy kiegyensúlyozottabb, szabadabb világ érdekében? Ha Kína, Oroszország nem tart ellensúlyt az USA-nak, akkor lesz egy egypólusú totális diktatúra az USA vezetésével.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi egyrészt kicsik vagyunk, el kell döntenünk, hova akarunk tartozni.
A történelemben már tapasztaltuk, és most az ukránok példáján keresztül látjuk, az orosz befolyás mit hoz. (Népirtást)
A mi helyünk Európában nem a kompországosdi, hanem a Nyugathoz tartozás és az emberi jogok képviselete, megtartása.
Ez nyilván nem célja a mostani oroszbarát rezsimnek, de ha hosszabb távon kiírjuk magunkat az EU-ból és a NATO-ból, akkor újra klasszikus orosz csatlósállammá válunk annak minden hozadékával együtt, amiből egyébként már most kapunk ízelítőt az elcseszett energiapolitikával, az oligarchizmussal, a nepotizmussal, a rendszerszintű korrupcióval, személyi kultusszal és a propaganda uszításával.
Ha szabadjára engedjük az oroszokat, és hagyjuk, hadd tomboljanak Kelet-Európában, akkor elismerjük, hogy a fasizmus legitim dolog, nyugodtan el lehet törölni nemzeteket, csak hogy "megtartsuk a világbékét".
Mi pedig annyira a béke pártján állunk, hogy Putyinhoz hű gengsztereket levetetünk a szankciós listáról. Ez biztosan magyar érdek, miközben az EU-ban már nem maradtak szövetségeseink.
Keményen megdolgoztunk azért, hogy ismért a szar oldalra manőverezzük magunkat a történelemben.
Egyébként Putyin 2020. decemberében felszólította a NATO-t, hogy vonuljon vissza az 1997-es határok mögé.
Tényleg ezt akarjuk?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szólj ha sablon szövegeken túl van valami egyéni gondolatod is. Ezeket a "rendkívül magvas" gondolatokat már meghallgathattuk a linkelt videóban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nehéz az érveiddel vitatkozni. Mert nincsenek..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Leírtál egy egetrengető hülyeséget. Leírtam a tényállást, majd hoztál egy adag politikai maszlagot amit akár Putyin/Z is nyugodtan is leadhatna a reggeli zabkása mellé. Egy vitához szükség van egy állításra, lehetőleg ráadásul olyanra aminek köze van a minket körülvevő realitásokhoz.
Példa:
Mindenki menekül az orosz energiahordozók elõl
válasz:
Annyira menekülnek, hogy ezért vesznek per pillanat orosz LNG-t =).
[..]
Az LNG nem fog menni abban a mennyiségben
Annyi történt, hogy vezetékes gázról átállnak LNG-re. Ez volt a nagy "leválás". Az, hogy összességében kevesebb gáz fogy tény, de nem azért mert csökkent volna az igény: a 3 szintű "gáz veszélyhelyzeti terv"-ük 2odik szintje aktív.
https://www.besserbereit.ruhr/en/gas-emergency-plan-am-i-allowed-to-kee…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orosz LNG valóban jön, de nem kizárólag, hisz ahogy írtam, az oroszok nem képesek átállni LNG-re abban az ütemben, ahogy a vezetékesből kiestek (11 -> 16 vs. 107 -> 54 bcm 2022-ben).
A magyar diverzifikáció elmaradt, ezért vagyunk kiszolgáltatva az olcsónak hazudott orosz gáznak, ahogy Magyari Péter is kifejti itt:
https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=676808330672…
A kormányzati figura orosz propagandapanelekkel dobálózása és vitaképtelensége kiválóan mutatja, milyen szinten vannak ezek szakmailag és emberileg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
be vagy szűkülve a magyar belpolitikára.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyi?
BTW: Mivel Schiffer-Puzsér vita a topic, ahol erről (is) ment a műsor, és láthatóan a mi oroszorientált energiapolitikánk merőben eltér az európaitól, érdemes kontextusba helyezni.
Európa - több-kevesebb sikerrel próbál megszabadulni az orosz energiahordozóktól - mi pedig inkább hozzájuk láncoljuk magunkat, ha erre szerettél volna utalni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy pillanatra engedjük el a gázt.
Mindenki menekül az orosz energiahordozók elõl
Szerinted az USA
- miért vásárolja az indiai*(orosz) olajat?
- honnan szerzi be továbbra is az uránt?
Biztosan ideológiailag nem elég képzettek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rendben, elárulhatod, hova akarsz kilyukadni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hova akarsz kilyukadni.
Feltettem két kérdést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kormányzati figura orosz propagandapanelekkel dobálózása és vitaképtelensége kiválóan mutatja, milyen szinten van a fajtád, hiszen a figura köre kormányoz, nem pedig ti. Szerintem sok millió magyar ember örülne, ha önmagatok fejlesztésével legalább e figura szintjére felkapaszkodnátok.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel szemben én úgy látom, hogy a nemzetállamok eltörlésén épp az EU bürokrácia szorgoskodik az európai egyesült államok eszményének megvalósításán keresztül. A NATO nem védelmi szövetség, hanem egy technológia arra, hogy az USA független államokban támaszpontokat hozzon létre a világban, különösen Oroszország közelében. Jut eszembe, ha már NATO. Hány magyar katonai támaszpont van az USA területén? A NATO ezen felül annak is eszköze, hogy az USA pusztító háborúját Oroszország ellen amerikai fegyverekkel, de helyi, nem amerikai katonákkal vívjon meg. Biztonságot az jelentene Magyarország számára, ha semlegesek lennénk, s nem lennénk NATO tag. NATO tagként bele fog sodorni az USA a világháborúba.
Milyen fasizmusról beszélsz? Az oroszok az identitásukat, szuverenitásukat védik, nem akarnak betagozódni a nyugati mainstream alá. Attól lettek idegesek, hogy a nem kis részt orosz lakosságú Ukrajna nyugati befolyási övezetbe kerül, NATO tagként amerikai katonai bázisokat húznak az orosz határra.
Miért lesz valaki gengszter attól, hogy Putyin politikáját, egy hazafias orosz politikát helyesnek gondol?
Abban egyetértünk, hogy a történelem rossz oldalán állunk, de ez akkor történt, amikor az EU és NATO tagságunkkal lemondtunk nemzeti önállóságunkról.
Bárcsak visszavonulna a NATO az 1997-es határok mögé, s végre semleges államként több esélyünk lenne a békére!
Igen, tényleg ezt akarom, mert nem tartom viccesnek a háborút, és nagyon olybá tűnik, hogy NATO tagként bele fognak sodorni.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel kis ország vagyunk, el kell döntenünk, melyik blokkhoz akarunk tartozni.
Nincs más választásunk. Mi a Nyugatot választottuk.
Szuverenitásunk részleges feladásáért cserébe védelmet kapunk az orosz agresszió ellen.
Putyin fasiszta diktatúrát vezet, ez nem kérdés, elég megnézni Julia Davis csatornáját a Twitteren, vagy találomra bármelyik orosz tévéadást, gyakorlatilag a nácizmust másolják oroszul.
Hagyjuk ezt az orosz identitás dolgot, ugyanezt a proxy háborút már megvívták Grúziában is (érdekes módon pont akkor, amikor EU-tagságról kezdtek el tárgyalni).
Az oroszok attól lettek idegesek, hogy a Shell és az Exxon olajat és nem kevés földgázt talált Donbaszban, ami gyakorlatilag kiválthatta volna az európai ellátást.
Ezt ők ilyen módszerekkel próbálták megakadályozni. Mivel határviták esetén a NATO-tagság kizárt, ezt a proxy háborút évtizedekig tudták volna húzni anélkül, hogy NATO-bázistól kellett volna tartaniuk.
Egyébként ugyanezen logika alapján már rég földig kellett volna bombázniuk Helsinkit.
Az nyilvánvalóan marhaság, hogy ők az orosz kisebbséget védig, hisz akkor nem Kijev ellen mentek volna egy 60km-es harckocsioszloppal, illetve nem bevásárlóközpontokat-kórházakat lőnének kizárólag ukránok lakta városokban, nem erőszakolnák-kínoznák-ölnék meg az ukránokat, és deportálnának százezreket. Ez már régóta kizárólag a népirtásról szól, és ezt szépen le is lehet követni az állami tévéjük retorikájában.
Ha nem tagozódunk be az EU-ba vagy a NATO-ba, a környező országok végképp lehagynak minket minden tekintetben (csak az EU által nekünk juttatott pénz évi 4-5%-os GDP-növekedést hozott), nem beszélve arról, hogy az EU/NATO nélkül már minden tekintetben orosz/kínai fennhatóság alá tartoznánk, ez a törekvés már a mostani elköteleződésünkön is látszik.
Egyébként ezt a nemzetiönállóság-feladást kifejthetnéd. Hogy mit is vett el tőlünk az EU, és nélkülük mennyivel lenne szebb az életünk?
(Értem én, hogy az EU nem szereti, ha ellopjuk a pénzét, de közben meg úgy tömjük a (német-kínai-orosz-koreai-amerikai) multikat adókedvezményekkel, mintha nem lenne holnap.)
Egyébként lehet, hogy igazad van, és a NATO nélkül béke várna ránk. Ahogy Kádár alatt sem volt sok háború nálunk, Záhonynál vörös szőnyeg várná Vologyát.
(Döbbenet, hogy az elmúlt 13 év hogy mosta tisztára az oroszokat a magyar fejekben :( )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól értelmezem, fontos számodra, hogy még egy jó ideig Orbán maradjon a miniszterelnök, és a kormány folytassa az eddigi külpolitikáját.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az LNG nem fog menni abban a mennyiségben
Miből jósolsz?
de Európa jövõje most attól függ
Bátor kijelentések; rajtad kívül senki sem mer ilyen biztos jóslatokat tenni: honnan ez a nagy önbizalom?
A többi hangulatkeltő kommentárra nem fecsérelek szavakat; de köszi megkönnyíti a komolyanvehetőséged megítélését ;).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
troll vs troll részlet, ez veszedelmes :)
https://m.youtube.com/watch?v=_LrADlYe_LM
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Puzsér aki úgy tartja övé a legmenőbb audiovizuális mojó. Egyetlen valódi munkahelyéről egy szakközépből azért rakták ki, mert hivatalos tankönyvek helyett inkább filmekkel tanított. Szerintem őszintén szereti a filmeket. Erre felteszi ezt a videót a saját csatornájára rossz képaránnyal, 4:3-ra torzított 16:9-es felvételt.
Szerintem nem azonos minőségű a két személy. Megjegyzendő a Károli Gáspár magyar-történelem szak nem ugyanaz a nehézségi szint mint a Zeneakadémia. A videóból az jön le, hogy Puzsér szokás szerint kéretlenül rá akarja olvasni vita-kioktatom partnerére az ő bulvárbűneit. Benkő l'art pour l'art próbálja rávezetni Puzsért arra a gondolatra, hogy a média bulvártól politikán át úgynevezett tudományos ismeretterjesztő médiáig teljesen semmitmondó buborék. Semmilyen értéket nem képvisel vagy terjeszt, mint termék céltalan. Természetesen a média tulajdonosai pénzt akarnak keresni vele, lehetőleg sokat ami a terméknek "célja", de a tartalomnak nincs célja. Puzsér ugyanannak a cirkusz társulatnak a bohóca, mint az általa lefikázott bohóctársaké. Puzsér száma a többi bohóc fikázása. De nem veszi észre magát. Természetesen Puzsér ebből semmit nem ért, nem hallja a saját hangjától. Valószínűleg óvoda középső csoportos korától kezdve Puzsér permanens write-ony/speak-only módban működik.
Tartott Puzsér 2 órás ömlengő monológot a Black mirror S01E02-ről? Ugye nem vette észre, hogy róla szól!
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Klasszikus okoskodó, aki azt képzeli ez egyet jelent az okossal.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Okosnak lenni kb. technológiai jellegű dolog. "Helyes" döntések meghozatalához nem elég okosnak lenni.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondenki Puzsérral foglalkozik, azt viszont nehéz nem észrevenni, hogy Schiffer tényleg egy orbánista senki lett :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
A tömegek sohasem szomjúhozták az igazságot. A nekik nem tetsző bizonyságok elől elfordulnak és inkább a tévedést istenítik, ha ez őket elkápráztatja. Aki illúzióba ringatja őket, úr lesz fölöttük, de áldozatuk az, aki megpróbálja őket kiábrándítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézzünk végig egy M1-es Schiffer-beszélgetést a NER nyaloncaival, és azonnal megértjük, mirõl beszélt Puzsér. Akinek abban, hogy Schiffer lefeküdt a fidesznek, tökéletesen igaza van, és ezt tudja Schiffer is. Csak meg kell nézni, milyen ideges, és amikor már permanensen üvölt (“Ne üvölts, Robi!”), tudod, hogy ez az ember végleg belesüppedt az orbánizmus pöcegödrébe. Szánalmasan gyerekes hisztit sikerült lenyomnia. Én korábban nagyon bírtam, és próbáltam elhinni az LMP üzenetét (sajnos, nem lehet más), de ezzel a szánalmas mūsorral végképp leírta magát.
Az úgynevezett látszatcentrista, aki a factcheckereket szapulja, egyenlõségjelet tesz egy fasiszta diktátor és egy vele szomszédos, demokratikus ország miniszterelnöke közé, az nem centrista, hanem egy erkölcstelen senkiházi. Schiffer pont annyira és pont úgy akarja a békét, ahogy Orbán. Broáf.
Egyébként honnan tudod, hogy orbánista lettél? Hogy az összes csinovnyik imád:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fajtád mindenek felett álló "istennek" képzeli magát. A többi ember meg hajlandó foglalkozni a realitásokkal, és van bennük valamennyi szeretet, ami által képesek kompromisszumokat hozni. Mondhatjuk úgy is, hogy hajlandók fájdalmat vállalni, míg ti a világfájdalom-színjátékotok mögött másoknak szervezitek ki a fájdalmakat.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a fajtázás meglehetősen otromba. Biztosan akartál mondani valamit, de nem sikerült. Újra dobhatsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nehéz veled. Nem vagy te fideszes véletlenül? 😏 (vagy mihazánk, a mégjobb)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha fideszes vagy MHM-es lennék, azt egy hozzád hasonló kifinomult entellektüel észrevenné.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnállak, minden jót.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sajnálatod forrása és szerepe nem világos számomra, viszont ha jól értem, azt kívántad, hogy 2026-ban se a "haladók" nyerjék a választást. Egyetértek a kívánságoddal. :)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ismertem eddig ezt a Schiffert, de ég és föld a kettejük között a különbség, hogy "meddig látnak el a történelemben", +1 pont az egész LMP-nek a szememben.
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért Schifferrel óvatosan, a családja ezer szállal kötődik a kommunista pártállamhoz és zsidó származású. Ennek ellenére viszonylag értelmesen beszél, de odáig nem jutott, hogy a tetteit megismerjük, mert mint tudjuk a politikában nincs összefüggés a kettő között. Én nem bíznék benne, de lehet, hogy tévedek.
A tömegek sohasem szomjúhozták az igazságot. A nekik nem tetsző bizonyságok elől elfordulnak és inkább a tévedést istenítik, ha ez őket elkápráztatja. Aki illúzióba ringatja őket, úr lesz fölöttük, de áldozatuk az, aki megpróbálja őket kiábrándítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk én kizárólag az itt felsorolt érveire gondoltam, amik egyébként számomra nagyon szimpatikusak a baloldalról (valódi, értelmes marxista kritikára gondolok), mert egyébként egy sértődős kisfiú szintjét hozta stílusban, főleg a második felétől kezdve. Puzsér tényleg tud tenyérbemászó lenni, de amit ezek ketten leműveltek "retorika" terén az valami agyrém volt. Tehát mint személyiség, nekem is lennének aggályaim.
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni