[Megoldva] BIMI :: van értelme, használja valaki?

# előzmények: Gmail => MS365-re migráltam magam. Frankó szívás volt a Gmail címkékkel MS365 alatt, de már minden ok.
# MS365 Exchange: SPF, DKIM, DMARC rendben beállítottam, ok.

Ellenőrizgettem magam és láttam, hogy van pluszban valami izébigyó is, a BIMI (Brand Indicators for Message Identification)

Használja valaki, van értelme?
Előre is köszi!

Hozzászólások

Szerkesztve: 2022. 05. 10., k – 10:19

Szerintem minden ami a biztonságosabb levelezést elősegíti az hasznos. Érdemes beállítani. Arra szükséges ügyelni, hogy a DNS-ben DMARC-nál a policy vagy quarantine vagy reject legyen (p=none nem jó). A küldő cég logójának is elérhetőnek kell lennie svg-ben. A logo url-ét is a DNS-ben szükséges beállítani (https://www.dmarcanalyzer.com/bimi/how-to-create-a-bimi-record/). Az svg-nél szükséges figyelni a megfelelő méretekre (https://easydmarc.com/tools/bimi-logo-converter). És ha minden jól megy, akkor jól meg fog jelenni a küldő cég logo-ja pl: a telefonos gmail applikációban (https://bimigroup.org/bimi-generator/).

Frissítés:

A BIMI mellett az MTA-STS-t is érdemes beállítani (https://www.mailhardener.com/kb/mta-sts)

Szerkesztve: 2022. 05. 13., p – 19:29

Leírnád, hogy miket tapasztaltál? Mert nálunk is be van állítva minden, de mi egyelőre a DMARC-nál a p=none-t használjuk. De tervebe van véve a szigorúság. :)

Nagyon köszi! :)

A logo is megjelenik küldés után a címzettnél?

És bocsi, hogy egy kicsit türelmetlenkedtem!

Bocsi!

Nagyon köszi!

Nektek melyik levelező rendszeren jelenik meg a logo (Gmail, Yahoo, Outlook stb.)? Megjelenik a web-es levelezéseknél is, vagy csak a levelezős applikációknál? Mert nekünk még sajna sehol, pedig a teszteken (spf, damarc, dkim, bimi, mta-sts stb.) átmegy a levelezésünk.

Köszi! 

ezt nem ertem miert jo. oke, megjeleniti a logot. de aztan jon halasz pistike es reggel egy hasonlo domaint (pl. cibank.com) es felrakja a logodat oda, akkor a cimzett ugyanugy latni fogja es azt hiszi megbizhato, igy hamis biztonsagerzetet nyujt...