Sziasztok!
Kedd reggel arra ébredtem, hogy Vodás kártyámon nincs térerő, egy nem túl highend telóm van, gondoltam majd kv mellett újraindítom és jó lesz. Sajnos nem, másik SIM-em rendben működött, jött a slot csere semmi. Meló után beugrottam egy útbaeső Voda szaküzletbe, miután a hibabejelentő számon senki se nem volt elérhető. Ott a hölgy azt mondta, központi hiba, letiltottak egy csomó feltöltős kártyát, kis türelem, központi megoldás lesz. Nem örültem, de 1 nap nem a világ. Ma sem volt változás, gyűlnek az elintézendők, az a számom van megadva pár hivatalos helyen, és ki tudja, mely gyerekkori barátomnak jut eszébe, hogy pont a napokban csörögjön meg... :)) Bementem ma is az elárusító helyre, ott ugyanazzal az infóval fogadtak, az eladó szerint kb. 8000 SIM-t érint az eset és kérik a türelmem...
Van valakinek bármi bővebb infója? Már arra is gondoltam, hogy bepróbálkozok előfizetésesre váltással vagy számhordozással...
Hozzászólások
ahhoz, h előfizetésre válts - szolgáltató belül - nem kell hordozás - vélhetően megy azonnal.
Remélem így van, de a srác jelezte, hogy nem tud Ő segíteni, és fel sem ajánlatotta, pedig ezek a bolti alkalmazottak eladáson kívül nem hinném, hogy sok mindenre vannak trenírozva.. nekem is csak itthon jutott eszembe, hogy megérhet párezer forintot havonta ez...
Én csak annyit tudok hozzátenni hogy amióta leszerződtem velük, csak a problémák vannak kb. mindennel és a lassan egy éve zajló átállásra hivatkoznak általában.
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
Engem kb egy hétig senki nem tudott hívni (sms-t sem kaptam, semmit nem tudtam intézni), mert elcseszték a számhordozást. És infójuk sem volt, hogy ** kb ** mikor lesz jó, semmit nem kommunikáltak közben.
A probléma miatt kaptam 50e Ft-ot (ez a megadott időszakra a törvényi összeg volt, amit számhordozás hiba esetén kellett fizetniük), amit egy külön ügyfélszámra írtak, ami mögött asszem egy feltöltőkártyás telefon van, és az előfizetésemhez most elkezdtek üzengetni, hogy tartozásom van. :D (megj: a számhordozási problémánál, "átálláskor", arra hivatkoztak, hogy ez azért jó nekem, mert egy ügyfélszámom lesz)
Tényleg mindig mindent a fejlesztésekre fognak, és most hogy belegondolok, ez mindig is így volt.
Hibának álcázott elbizonytalanítás és átterelgetés előfizetéses csomagok felé.
Ott ilyen nem fordulhat elő. Ready™?
Pár éve telenor is eljátszotta ezt a korlátlan netes csomagjával, hogy felhívtak mindenkit, hogy tudnak "jobbat".
https://liner.hu/vodafone-hiba-feltoltokartya/
"Néhányaknak az mondták, a fennakadás több száz ügyfelet érint, azonban a sajtóosztály szerint csak egy szűk körről van szó. "
lol, bulvár újságírás. Milliós ügyfélszámnál pár száz ügyfél csak egy szűk kör :)
De az.
Megoldva:
"
Vodafone"
Ez aztán komoly kárpótlás. :(( Hirtelenjében sok beszélgetnivalója lesz az embernek? Meg az is éppen november 8-ától 16-áig?
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
Mit szeretnel? Ingyen sort eleted vegeig?
+ örök élet XD
iddqd
Pénz visszautalását. Ha macera, akkor lebeszélhetőséget, de időkorlát nélkül, azaz valóban csökkentse a kárpótolt költségeit. Az nem kárpótol, hogy extra fogyasztásra ösztönöznek, amit nem kell ugyan kifizetni, de erre az extra fogyasztásra igény sem volt. Olyan ez, mintha a villamosenergia-szolgáltatóm egy áramszünet után elengedné az aktuális hónapban a 100 MWh fölötti fogyasztásom utáni díjat.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
Mármint milyen pénzt? És mennyit?
Nyilván érdekes kérdés, hogy mennyi kártérítés jár. Egyáltalán jár-e, vagy a szolgáltató a saját hírneve védelme érdekében és azért, hogy megtartsa a károsult előfizetőit, önös érdekből jófej. A gondom ezzel az, hogy ez a fajta jófejség nálam olaj lenne a tűzre, szóval biztosan otthagynám őket, mert nem elég, hogy bénáztak - vagy ennek látszatát keltve erős nyomást gyakoroltak, hogy prepaid-ről előfizetéses legyen az ügyfél -, még hülyének is néznek azzal, hogy nem valódi kiengeszteléssel élnek, hanem olyasmivel, amire ebben a formában semmi szükségem sincs. Mégis mitől lenne több beszélnivalóm? Meg pont akkor? Az segít, ha a valós igényekben megjelenő költség csökken, nem az, ha elengedik annak költségét, amelyre nincs is igényem.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
Elárulom, nem :(
Azért kérdeztem vissza, mert prepaid konstrukcióban nehezen értelmezhető a kérdés. Itt a "korrekt" kompenzáció az lenne, hogy a feltöltött összeg annyival később jár le, mint amennyi ideig a user nem tudta felhasználni - de ez lepkefing, ugyanannyira nem lenne kisegítve a kérdező, mintha ajándék homokozólapátot kapna kártérítés gyanánt.
Nem az a korrekt kompenzáció. A kár abból jött, hogy addig őt elérni sem lehetett, és ő sem tudott senkit hívni. A prepaid határideje 1 év szokott lenni, vélhetően nem megy azzal semmire, hogy a kártyán lévő mondjuk 4000 Ft-ot két héttel később is ráér felélni, mert sokkal hamarabb lebeszéli, mint ahogy az utolsó feltöltéstől az 1 év lejárna.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
Akkor mi a korrekt? Prepaid ügyfélként neked mennyibe kerül, hogy mondjuk egy hétig elérhető legyél?
Ehhez a jogászok jobban értenek. Mennyit ér egy balesetben egy kéztörés? És melyik országban? ;)
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
fixme, de 2021-ben prepaid kártyát azok használnak, akiknek esetlegesen kell a mobil, semmi fontosra nem használatos.
Minden másra ott a korlátlan vagy lebeszélhető. Amennyiben bármi problémát jelentett volna, (szerintem) azonnal át tudtad
volna "konvertálni" a számot előfizetésesre.
Ahh egesz konyvtarakat tolthetnek meg az Axelero helpdeskre beeso kurvafontos ugyfelek meseivel akiknek azonnal kellett az email mert mind millios uzletet bukik el ha nem tudja megnezni...
Nem biztos, hogy értem a kontextust, de ha valaki a helpdeskre ír, akkor valószínűleg probléma volt.
Ezt biztos nem hiszed majd el, vagy szórakoztatóan hangozhat, de nekem az egyhetes kiesés alatt simán okozhattak volna milliós kárt a balfaszságukkal (a Vodafone), pedig nem vagyok egy kurvafontos ember. Persze Murphy törvénye alapján pont akkor van ilyen, amikor a Vodafone elromlik.
Ha milliokat bukhatsz valamin es az egy prepaid sim-tol fugg akkor magadra vess.
Szerinted miben különbözik egy előfizetéses SIM-től vállalás tekintetében?
Van valami olyan pont a szerződésben, hogy erre ne számíts? (komoly a kérdés, érdekel)
Vagy csak olcsónak és eldobhatónak érzed, ezért nem bízol benne?
Szerintem az előfizetéses SIM-re sem lehet milliókat bízni, semmiben nem különbözik megbízhatóság terén a prepaid-től.
És szerintem nem csak technikailag, megbízhatóság terén egyenlő a két megoldás, hanem szerintem a telefontársaság vállalása alapján sem kellene hogy különbözzenek.
szerinted mit ír az ÁSZF az éves SLA-ról?
Biztos kiszúrja a szemem, de nem találom a különbséget az előfizetéses telefon és a prepaid telefon között, ha a telefonálást nézzük.
Az ÁSZF-et és a minőségi célértékek mellékletet néztem pl a Vodafone-nál. Hangosan gondolkodok: De miért is lenne? Nem egy olcsóbb dolog a prepaid, vagy gagyibb, hanem más az elszámolása.
Ha csak nekem nem sikerül megtalálni az ÁSZF-ben, akkor bocs. (simán lehet)
nem az volt a kérdés, hogy van-e különbség az előfizetéses és prepaid SLA között, hanem az, hogy az egyáltalán sérült-e az éves SLA
Megvalaszoltad magadnak. Nem az elofizetes sim a megoldas. Eleve a BAU plan hibas ha egy sim ekkora problemat tud okozni.
Igen, és mentőt se kelljen hívni soha. Az még nagyobb probléma lenne.
ha kiveszem a SIM kártyát a telefonból, ollóval feldarabolom, és bedobom a kályhába, mentőt akkor is fogok tudni hívni
Ha nem telefonál az ember sokat, szerintem jó a prepaid. Nekem is az van a rendes számomhoz, csak a céges van flottában, de azt ugye nem én fizetem.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
Ez beteg.
:)
Azért elég erős lenne egy ilyen miatt konvertálni, valószínűleg okkal használnak ezek az emberek prepaid-et..
"fixme, de 2021-ben prepaid kártyát azok használnak, akiknek esetlegesen kell a mobil, semmi fontosra nem használatos."
Az, hogy prepaid, az csak az elszámolását jelenti, de minden másban ugyanolyan megbízhatónak kell lennie, mint az előfizetéses telefonnak.
És ne legyél benne biztos, hogy egy hiba esetén azonnal át tudják tenni bárhová. Én pont máshogy tapasztaltam egy másik hiba kapcsán: minden megállt, és semmi lehetőség nem volt.. Infó sem, hogy mikor lesz.
Ezaz. Épp ezért tartom a számot, mert elérhető akarok lenni a gimi óta megtartott számomon privát kapcsolataim számára, és pl amióta dolgozok CV-ken is ezt adtam meg, céges szám pár évente változhat.
Amúgy prepaidben is láttam már olyan csomagot, ami egy hónapra az előfizetésesekkel azonos mértékű hívást tett lehetővé fix, előre levont díjért.
Nem csak. Ha prepaiddel hívást indítasz, előfordulhat, hogy a hívás hossza miatt egyszercsak megszakad - mert elfogyott a prepaid keret. Post-paid esetben ez nem fordul elő.
Szóval igen, az elszámolási mód más, emiatt a szolgáltatás igénybevétele is más.
edge case: ha nem fizetem ki 2 hónapig, és jön sms, hogy holnap lekapcsoljuk a szolgáltatásom. és én elindítok egy hívást. akkor nem szakad meg, amikor érvényesítik a korlátozást?
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
Vagy, bármi okból ők maguk nem indítanak annyi hívást mobilon, hogy megérje nekik a előfizetés fenttartása.
"Biztos én vagyok a béna, de csak azt sikerül elérnem, hogy kikapcsol a monitor."
..meg pl egy rakat {kiskorú, idős} :)..
Mondjuk én értékelném ilyen esetben, hogy adna 2-500 percet, ami bármeddig (illetve kártya lejáratig, megszűnésig) lebeszélhető. A korlátozott idejű parasztvakítást rühellem én is. A prepaid ügyfeleket semmire nem tartják a szolgáltatók, viszont jól lehúzzák őket, főleg az időseket. Emlékszem nem túl régen még simán voltak baromi régi szerződéses 100 Ft körüli percdíjas emberek.
"Mit szeretnel? Ingyen sort eleted vegeig?"
Ez a nagyon nehéz, mert egy idő után nem tudnak olyat adni, amivel rendben lenne a dolog. Mindent nevetségesnek fogsz érezni.
Azt szeretné az ember, hogy működjenek a dolgok, és ne kelljen a Vodafone-nal huszadjára órákig ügyet intézni más balfaszsága miatt.
A Vodafone-nál jelenleg most egyszerre van 40000 Ft túlfizetésem, és 39000 Ft tartozásom.
És küldözgetik az SMS-t, hogy korlátozni fogják a szolgáltatást a tartozás miatt, hívjam a 1750-et, amit viszont nem vesznek fel. Több napon több órai próbálkozás után sem.
Az szép. Szerintem először menj el ügyfélszolgálatra, s ha élő ember sem tud segíteni, akkor fordulj felügyeleti szervhez.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
Nem tudott élő ember segíteni... Elpanaszolta, hogy ők is gáznak tartják ezt az egészet, ami megy, és már mondanak fel a kollégák, mert szerintük is vállalhatatlan...
Válts szolgáltatót. A végelszámoláskor rákényszerülnek a tisztázásra. Gondolom, változott a lakcímed, vagy a lakcímkártyán szereplő ostoba a. betűt, ami az ajtóra utal, úgy értelmezte valamelyik ügyintéző, mintha /a lenne, így aztán a tartozásnál és a túlfizetésnél nem vagy azonos önmagaddal. Vagy valami efféle hülyeség.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
Köszi a tanácsot, rajta vagyok a váltáson.
Egy előfizetés van a neveden csak? Én is így jártam és kiderült, hogy az egyik előfizetésemen túlfizetés van, a másikon meg elmaradás...
A 1270-en tudnak segíteni. 0-ás gomb....
Igen, két előfizetésem van, eddig ez nem volt gond.
Sikerült őket felhívnom, új előfizetőként jelentkeztem be, felvették rögtön, és belül átkapcsoltak. :)
Azt a választ kaptam, hogy rendben lesz.
Akkor ezek szerint ez volt a megoldás.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
Hát igen, csak ez nem volt triviális. Eddig egy számlát kaptam, most is egy loginom van. Miért is lett két folyószámlám, ezt nem vágom. De elvileg ez a gond.