Fórumok
Egészen véletlenül nincsenek itt MKB-s kollégák?
Pár napja azt látom, hogy az account history-ban nem jön vissza semmi, amikor újra akartam csatlakoztatni a renccert (Saltedge-en keresztül), akkor hosszas gondolkodás után csak ez jön:
Én türelmes vagyok, de már egész héten nem működött, szóval arra tippelnék, hogy az MKB sem tud a hibáról. Mondanom sem kell, a Saltedge szerint az ő oldalukon fasza minden, is alapvetően hiszek is nekik, mert OTP-s számlával pl. simán megy.
A supportot nyilván kerestem, szerintem nem értették, hogy mit kérdezek. :)
Hozzászólások
A TPP (Saltedge) vagy a bank felé jelezted a hibát?
A bank felé közvetlenül is, a Saltedge a vendoron keresztül. Hétfőn majd megint keresem mindkettőt, igazából nem sürgős, csak jó lenne ezen túllépni már.
Az elég durva lenne ha egy ilyen hibát hivatalos csatornákon nem, csak a hup-on keresztül sikerülne kommunikálni! :)
Pedig volt már hasonló :)
Több mint 20 éven át voltunk MKB ügyfél, de két éve hasonló botrányos problémák miatt elhagytuk ezt a kuplerájt és átmentünk egy másikba.
Csak nem a Flexcube migráció? :)
Saltedge-sek egész jó fejek szerintem. Nálam cib bank nem működött. Korrekttül kommunikáltak meg minden, végül sikerült. A bank oldalán (is) volt gond, pl nem valid cert.
Végül aztán újra szarakodott és kukáztam az appot amit használtam volna vele. (költség követő, tervező cucc).