DIGI optika jelveszteseg?

Hozzászólások

Próbáld PPPoE-t újracsatlakoztatni. Asus RT-N15U+Tomato fw-vel volt ilyen problémám.Újracsatlakozás, router reboot után egy darabig jó volt, de rendszeresen packetloss volt Kicseréltem mikrotikre és azóta nincs ilyen problémát. Nem értem, miért nem ment jól az előző routerrel.

Ez nekem furcsa:
5. xe-9-0-14.cr01.budapest.digicable.hu (78.131.4.56) 0.0% 45437 2.3 1.9 1.2 64.3 4.5

Nem lehet hogy többiek csak rate limitelnek?

Az általad leírt hiba legtöbbször DNS vagy IPv6 miatt szokott lenni. IPv6 engedélyezve van a hálózatodban? Böngészőben nézted mivel van elfoglalva (fejlesztői eszközökben)?
Logokat nézed eszközökben (nincs-e port flapping)?

illetve hol lehet a hiba? DIGI modem? DIGI halozat? 

Szolgáltatói vs. előfizetői érdekkörű hibát a szolgáltató eszközére közvetlen számítógépet csatlakoztatva a legegyszerűbb behatárolni.

Ha ebben az esetben is nagy a csomagvesztés, akkor egyszerűen be kell jelenteni az ügyfélszolgálaton, 72 órájuk van a jelenséget megvizsgálni és kijavítani.

Nálam is Digi, Mikrotik routerrel, ugyanez a helyzet. Viszont semmit nem veszek észre belőle, VPN-ek, ssh sessionok atomstabilak, akár napokig mennek, böngészés reszponzív, semmi nem lassú/lagos.

Viszont nálam nincs drop az interfacen, 2 napos a link uptime jelenleg, és 0 az rx/tx drop. Szóval szerintem a problémádnak nincs kapcsolata az mtr-el látottakkal.

Szintén Digi, Asur RT-N18U, gyári sw, nulla hibás/eldobott csomag az összes interfészen. Napokkal ezelőtt volt újraindítva, de addig sem látszott csomagvesztés.