#vajonmilehetettacel

Fórumok

... mert 12 nem elég!

Hozzászólások

A mobilszolgáltatóknak (pld. a Telekomnak) vannak hasonló autói, amivel az országos lefedettséget mérik.
Lehet ez is valami ilyesmi.

Itt szerintem a karosszeria, de talan meg a felni is acel.

Szöges bakancshoz szöges tetejű autó! Valójában pedig ez egy guruló sün! ;) csúszós úton fejjell lefelé jobb a tapadás is...

Nálam éjszakánként macskák vagy nyestek szétmászkálják a kocsijaimat. A cápa-antennát szarrá karmolták. Szóval valami hasonló szívást el tudok képzelni, amire ez a válasz.

Két tippem van: Aerodinamika vagy tető-csomagtartóhoz a puha zsákszerű csomagokat megemelve tartja, hogy ne dörzsölje és koptassa a fényezést.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox

Egy dolog jutott eszembe róla: SÜN!

--
trey @ gépház

Magnessel kideritheto.

Egyebkent Yi admiralis like-olja.

--
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say. -George R.R. Martin

Vagy NHH-s vagy valamelyik telkomos cég bemérőautója. Zavarforrások háromszögelésére használják.

Előző munkahelyen egyszer megjelent egy ilyen, kiderült azért, mert valaki/mi a cég telephelyéről telibeveri zavarjelekkel a közeli adótornyát a T-mobile-nak az egyik LTE sávban. Volt pislogás mert az NHHs csávó elmodnta, hogy hivatalosan nem is lehet forgalomba hozni olyan eszközt ami ad ezen a sávon Magyarországon (és nem LTE képes eszköz). :D

Aztán kiderült, hogy a T-Systemstől frissen vásárolt Cisco konferenciakészülékekben van DECT (mikroportnak, ami nem is volt a cégnél, tehát senki nem használta) és ha a készülékek területi beállítása nem Magyarországra (default beállítás is ilyen) van állítva akkor a DECT modul olyan sávon ad ami az LTE-nek van fenntartva Mon. Ezzel még nem is lenne baj, mert alapból lóhugy hatótávja van az ilyeneknek, de mivel egy üszöknagy irodaépületről van szó (ahonnan azért pár ember szeretne néha mobiltelefonálni) ezért a T-mobile telepített néhány passzív repeatert amik szépen továbbították a tornyok felé az áldást.

A készülékek megfelelő területi beállításával a történet meg is oldódhatott volna, de egy idő után megint megjelent a "tüskés autó" kiderült, hogy a szoftverfrissítés után a területi beállítások visszaállnak defaultra. Az NHH azt mondta, hogy egyszer kijönnek oké, másodjára már nem oké, de nincs bünti, harmadjára már bünti is lesz.

Mivel senkinek nem volt annyi vér a pucájában, hogy összecsomagolja ezeket és visszaküldje a T-systems-nek, így nálam landoltak a cuccok, hogy csináljak már vele valamit. Én meg megsírköveztem egy ferritet amin keresztül a DECT modul kapja a tápot és mindenki boldog lett.

- Igen a T-től vették
- Az nem 100%, hogy a T állította be, de igazából irreleváns mert konkrétan illegális olyan eszközt forgalomba hozni Mo-n ami ad ezen a frekviencián és nem LTE eszköz.
- A T észlelte a zavart a tornyán, majd bejelentette az NMHHnak
- Az NMHH kijött mérni és beháromszögelte a zavar forrását

Szerintem nem szolgáltatós cégé az autó... Független cég, akik a szolgálatók lefedettségét mérik az egész országban. Ha konkrétan Győrben láttad, akkor kb tudom is, hogy melyik cégről lehet szó... Egyik barátom náluk dolgozott, talán még vezette is ezt az autót.

Egyszerű!
Megállni a panel közegben és más wifijen rosszalkodni..

Szerintem csak kisebbségi komplexusa volt a ki antennája miatt mikor meglátta a másik oldalon álló sötétkék kocsit, aminek az antennájának a teteje sem látszik, ezért felrakott még párat. ;-)