Soros azt nyilatkozta, hogy hozzájárulásával a nyílt és minél szélesebb körben hozzáférhető tudást kívánja támogatni.
Forrás: https://444.hu/2018/10/16/soros-gyorgy-2-millio-dollarral-tamogatja-a-w…
Eredeti közlemény angolul:
George Soros, founder of Open Society Foundations, invests in the future of free and open knowledge
- Charybdis blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2387 megtekintés
Hozzászólások
Én nem értettem sosem a wikipedia helyzetét. Láttam a headerben, hogy x ft-ot fel lehet nekik ajánlani, hogy életben maradjanak. Tényleg ennyire rossz anyagi helyzetben vannak/voltak...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tisztán adományokból élnek, ha senki sem adományozna nekik, akkor megszűnnének, vagy pedig tele kéne szórni Google Adsense-szel. Nincsenek rossz anyagi helyzetben, csak mivel a támogatásokból tartják fenn magukat, újra és újra fel kell hívniuk a látogatók figyelmét erre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tetemes az üzemeltetési, fejlesztési költség, és kizárólag adományokból tartják fent magukat, ennyi.
--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen feleslegesen. A szerveres hátteret tudná a Google nyújtani karitatív alapon (úgyse foglalnának le sokat adatmennyiségileg, a szerverterheltség árát meg reklámokkal lehetne visszahozni), a tartalmat meg magánfelhasználók szerkesztették ingyen. Fejleszteni sem fejlesztenek, 1000 év már ugyanazt a Wikimedia motort használják. Nem látom, hogy kit kéne a projektben pénzelni. Gyuri bá’ inkább valami értelmesebb opensource szoftverbe tolhatná a pénzt, ha nem is feltétlenül Linux, de akár BSD, akár LibreOffice vagy hasonló (pl. opensource mobil OS, ami nem a Google-től függ). Annak több haszna lenne, ők több értéket termelnek, még jobban rá vannak szorulva a pénzre.
No keyboard detected... Press F1 to run the SETUP
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" tudná a Google nyújtani karitatív alapon" mert te majd megmondod a Google-nek, hogy mire költse az erőforrásait.
"a szerverterheltség árát meg reklámokkal lehetne visszahozni"
A Wikipedia pont azért kér adományokat, mert reklámmentes és az is akar maradni.
"Fejleszteni sem fejlesztenek, 1000 év már ugyanazt a Wikimedia motort használják"
Mert szerinted a MediaWiki-t ki fejleszti? Pont az alapítvány által fizetett fejlesztők.
"Annak több haszna lenne, ők több értéket termelnek"
Mit használnak a világon többet az emberek? LibreOffice-t vagy Wikipedia-t?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem megmondom. Csak ötlet szintjén dobtam be. A Wikipedia hardverigénye nem olyan nagy, ott vannak az óriási Google adatfarmok, jutna rá kapacitás. Reklám meg teljesen elférne, nem 20 darab izgő-mozgó szar, meg 600 millió adadvert bitcoinminer script követő sütik tengerével, hanem egy kulturált reklám valahol az oldal fejléce környékén. Nem lenne zavaróbb, mint ez az állandóan bezárandó please consider donation förmedvény, amit lenyomnak az ember torkán minden egyes lap látogatásakor. A Google-nak is jó PR lenne, hogy ilyen nonprofit dolgot is támogat.
Azt nem látom, hogy a MediaWiki mit fejlődik. Ugyanaz a stock feketefehér, puritán HTML-t generáló motor van alatta, ami 15 évvel ezelőtt is ugyanígy nézett ki és ugyanezzel a funkcionalitással bírt. Ezt nagy fejlesztésnek semmiképp nem nevezném.
Félre ne értsetek, nem a Wikipedia ellen akarok kampányolni, mert semmi bajom nincs velük, csak nem látom hol éri meg ebbe 2 dollármisit beletolni.
No keyboard detected... Press F1 to run the SETUP
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem használok MediaWikit sokat, de a wysiwyg szerkesztő tuti belekerült valamikor az elmúlt 15 évben. Meg a képek előnézete... ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ezek valóban killer feature-ök, szerintem akár 3 misit is bele lehetne tolni, úgy hátha a dőlt szedést is fogják támogatni egy nap, vagy valami night módot :D
No keyboard detected... Press F1 to run the SETUP
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miből lenne bevételük szerinted? Az üzleti modell az adományokból való működés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Regeteg szolgáltatás, site a wiki rendszerét használja (amit csak ismerek, pl: Alexa, Google) - ezeket meg is lehetne sarcolni, mert üzletszerűen használják.
De tudom, nyílt és szabadon hozzáférhető szolgáltatás...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Goondolom, az alapítványnak a "kiemelten közhasznú" jellegével de jure nem fér össze az, hogy a szolgáltatásáért direktben pénzt kérjen, illetve mindkét oldalnak (adományozó és támogatott) adózási szempontból ez a kedvezőbb megoldás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt lehet olvasni a kiadásaikat/bevételeiket: https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Foundation_Annual_Plan/2017-2…
Ez alapján évi 50 millió dolláros kiadással rendelkeznek, ami eléggé elképesztő számomra. (ebből 2 millió usd a "Data Center Expenses")
Főleg úgy hogy 10 éve még 2 millióból működtek. Oké, nyilván nőtt a forgalom, de a lekérdezések 99%-a statikus. Azon kívül mi változott? Mi indokolja a 300 alkalmazottat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valakinek cenzúráznia is kell. Nem véletlenül került Georg S látókörébe. Komolyan mondom, van aki nem lát a szemétől.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> került Georg S látókörébe
Ezek szerint eddig nem volt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére itt vagy te, fényesen látó és megmutatod a fáklyáddal amit látni kell
--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nah, akkor a magyar firewall szurni fogja?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogy csak redirecteli majd a VIKI pediara :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bazz ez hatalmas volt :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez szep volt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez kegyetlen nagyot ütött, szép volt. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is támogattam már, de abból valahogy nem lett hír :-O
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak addig várj míg a te fotód is kiplakátolják országszerte, mint Gyuribát :D , utánna te is hír leszel a huppon :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebből sem lesz mindenhol, legalábbis az MTVA-nál biztosan nem, mert nyilván sértené a jó hirnévhez fűződő jogát, mint pl. ez a másik hír:
https://index.hu/kultur/media/2018/10/10/mtva_lmp_rt_birosag_per/
https://hvg.hu/itthon/20181010_Nem_hajlando_kitenni_az_MTVA_a_kozlemeny…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont Lőrincről megemlékeztek: https://magyaridok.hu/gazdasag/elkezdodott-val-volgyi-otthonteremto-pro…
Érdekes lenne kiszámolni, hogy Soros György a teljes vagyona hány százalékát költötte jótékonyságra, és Mészáros Lőrinc a teljes vagyona hány százalékát költötte jótékonyságra...
Ja de várjunk, most találtam ezt a gyöngyszemet: https://magyaridok.hu/kulfold/mar-a-wikipediara-is-ratettek-a-kezuket-3…
Most Soros mestertervének újabb állomásához értünk.
A Wikipédia olyan internetes lexikon (volt), ahol tájékozódhattunk szinte minden témában. Hozzáírhatott, kiegészíthette az adatokat szinte bárki. Tényleg egy szabad és független lexikon volt, amit az emberek szerkeszthettek, politikai hovatartozás nélkül.
Na ez a függetlenség foszlott szét, tört apró darabokra a mostani bejelentéssel.
Magyar Idők színvonal... szánalmas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
utolsó mondatban összefoglaltad, ha komolyan el kellene gondolkoznom a témán + amit kavart + amit csinál a propagand* . Szánalmas.
Párhuzamos Györgyöt akarunk!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
wow.gif
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tálalás, az a nem mindegy:
Kennedy és Hruscsov megegyezik abban, hogy a két világrendszer közti különbséget autóversenyen döntik el. A versenyen végül elsõ lett Kennedy, a második Hruscsov. Az eredményrõl a két ország sajtója a következõképpen számol be.
New York Times: “A két világhatalom közötti műszaki fölény eldöntése érdekében tegnap megtartott autóversenyen elsõ lett Kennedy, a második Hruscsov.”
Ugyanez a Pravdában: “A tegnapi napon a szocializmus és a kapitalizmus közti különbség eldöntésére megrendezett autóversenyen Hruscsov elvtársnak sikerült az igen elõkelõ második helyen végeznie, ugyanakkor Kennedy úr csak az utolsó elõtti helyet tudta elfoglalni.”
– Mi a különbség a szovjet és az amerikai AIDS között?
– Az amerikai halálos. A szovjet legyõzhetetlen…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Minket nem győztek le... csak kevesebb szavazatot kaptunk."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a miertszaros lorinc es a vagyona egy mondatban oximoron.
http://www.borsod24.com/wp-content/uploads/2018/09/stromann.jpg
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Júúúúj, ez kemény!
--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hülyeség. Egy ilyen nem jótékonykodik - mondjuk úgy: tiltja a vallása. Másodsorban Soros nem magánember. Ő a Háttérhatalom katonája. Valószínűleg csak valami ócska altiszt, mert akit meg lehet nevezni ebben a regimentben az nem tölt be fontos pozíciót. Ezek annyi pénzt nyomtatnak maguknak amennyit csak akarnak. Mi magyarok tudhatjuk - saját tapasztalatból- h mit jelent az ő un. jótékonykodása: helyzetbe kerülést; manipulációt; az irányítás átvételét. Ha meg kell buktatni egy rendszert, akkor ez az alak ott megjelenik az alapítványaival; kiképzi a helyi húspiacról az embereit, akiket aztán hatalomba juttat. Ez itt nagy barbatrükk. Ezt csinálta itt is rendszerváltáskor: tudni illik nem lehet ám úgy rendszert váltani, hogy nem állnak készen az irányításra az új rendszer szellemében kiképzett és elkötelezett közkatonák. Így lett nekünk Orbánunk is. Ez volt a szerepe a jóöreg Dzsordzsibácsinak a gengszterváltásban: aztán jöhetett az ország szétverése; az eladósítás; a rablóprivatizáció,az eu;a nato és a többi sátáni dolog. A terep már elő lett készítve hozzá. Csak h Orbánnal történt valami, és elkezdett egyszer csak jó irányba változni. Ő liberálisból lett nemzeti. Ezért szükségszerűen került szembe egykori mesterével. Ha nem a migránskérdésben akkor másban lett volna konfliktus. Ugyanis az igazi ellentét a közhatalom és a szervezett magánhatalom között feszül. A szervezett magánhatalom a Háttérhatalom. Igazából az országnak két kormánya van. Az egyik amelyiket a demokráciának nevezett bohóckodással megválasztjuk - ez lenne a közhatalom. De az igazi hatalmat nem ez gyakorolja, hanem a háttérben lévő erő, aminek kiképzett és elkötelezett emberei ott ültek a stratégiailag fontos poziciókban: a bankokban, bíróságokon, sajtóban, pártokban, civil szférában stb. Amikor Soros hálózatról beszélnek, akkor az ezt jelenti. De természetesen ez nem Soros hálózata, hisz ő csak egy altiszt. Nem neki van hálózata, hanem a Háttérhatalomnak. Csak kommunikációs stratégiából emlegetik Orbánék Soros hálózatnak. A dolog tettenérhető: Nincs arra elfogadható magyarázat, hogy miért érné meg dzsordzsibácsinak egy kontinensnyi embert átpaterolni Európába? Természetesen helytelen az a következtetés, hogy azért nincs erre magyarázat,mert nincs is benne a vén szaros keze. De benne van. Ő a Háttérhatalom stratégiáját hajtja végre. A napnál is világosabb h nincs olyan magánember, nincs olyan vállalat amely képes lenne ilyen grandiózus terv kivitelezésére. Itt egy sokkalta nagyobb erő, hatalom feltételezése szükségeltetik.
Namost ehhez képest Mészáros egy elsőáldozó leányzó. Szinte szent ember :)
A demokrácia az a célzott társadalmi forma, ami a legkedvezőbb a Háttérhatalomnak a stratégiájának a végrehajtásához. Nem véletlenül erre váltattak velünk rendszert, és nem véletlenül ennek szellemében trenírozták az embereiket. Ebben a rendszerben a választott közhatalomnak nincs beleszólása a valódi döntésekbe, szerepe csak annyi h elfedje az emberek előtt az igazi döntéshozókat, és h végrehajtsa a szervezett magánhatalom ukázait - aminek megvannak a módszerei a kikényszerítésére. És itt kap értelemet az illiberális demokrácia kifejezés. Ami egy olyan demokráciát ígér, aminek lényege, h képes ellenállni a Háttérhatalomnak. Egy ilyen rendszernek nagyon szilárdnak és hatékonynak kell lennie. Akár annak az árán is, hogy a korrupciót eszközként használja fel a kellő szilárdság és hatékonyság eléréséhez. Látnunk kell h Orbán milyen gigantikus erőkkel áll szemben, és ennek fényében kell értékelni a korrupciós híreket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Juj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cool story, mar csak a gyikemberek hianyoznak. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos ennek a gyíkemberezésnek kommunikációs szempontból az az értelme (mondjuk más szempontból nincs neki ilyenje egyáltalán), hogy a közbeszédben összekeverje a valódi összeesküvést az olyan összeesküvési elmélettel ami nyilvánvalóan egy hülyeség és ezzel hiteltelenítsék az előbbivel kapcsolatos érvényes és indokolt felvetéseket. Véleményem szerint azért beszélnek Orbánék Soros-hálózatról és nem a Háttérhatalomról h megspórolják ezt gyíkemberezési és tsai kört - még annak árán is, hogy így nem adható elfogadható magyarázat arra, h milyen érdek húzódik betelepítés mögött.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az embereknek mindig szuksege van osszeeskuves-elmeletekre, nem veletlenul volt olyan sikeres az X-aktak :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát akkor: miért éri meg - a fél lábbal már a sírban lévő - dzsordzsibácsinak, h belevágjon az utóbbi idők legnagyobb szabású tervének a végrehajtásába?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem megéri-nem éri meg kérdés. Azt csinál a pénzével, amit akar, ha épp a Wikipedia tetszik neki, hát annak adakozik.
Mondjuk Bill Gatesnek miért "éri meg" bármilyen jótékonykodás? Azon felül, hogy leírhatja az adóalapjából?
És mi ez a "legnagyobb szabású terv" amire utalgatsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen a Soros-terv, mely itt van részletesen kifejtve: http://hircsarda.hu/2017/11/24/megjelent-soros-gyorgy-mein-plan-cimu-mu…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Mondjuk Bill Gatesnek miért "éri meg" bármilyen jótékonykodás? Azon felül, hogy leírhatja az adóalapjából?
Mert igy nem a kekhalalra, meg a Windows ME-ra fognak emlekezni mikor rola van szo, hanem arrol, hogy mittudomen kigyogyitotta Afrikat a malariabol, vagy barmi hasonlo pozitiv uzenet.
Ha mar eleg nagy vagy, akkor azert az se mindegy, hogy a tortenelem hogyan emlekszik meg majd rolad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy nem azert csinalja, mert megeri, hanem mert ugy gondolja, valami hasznos dolgot csinal a wikipedia, amoit szeretne tamogatni?
Te amikor jotekonykodsz, mi alapjan dontesz? Hogyan eri meg neked?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát az a grandiózus terv miszerint Európát el kell árasztani kannibálokkal tulajdonképpen jótékonykodás, és ezt onnan lehet tudni, mert _szerinted_ dzsordzsibácsi ezt így gondolja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nincs ilyen terv, ugyhogy nem gondolom jotekonykodasnak (de masnak sem).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amennyiben a valóságtagadás intellektuális meghatározottságú, akkor van remény azt tájékozódással orvosolni: https://www.youtube.com/watch?v=bsjDLG4SzjY
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Remelem gyikemberes sci-fi, azokat imadom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen "Gyuri bá", akiből az első számú nemzetközi rém lett, sohasem zavart túl sok politikai vizet. Egy viszonylag kisstílű tőzsdei spekuláns volt évtizedekig, amit nem csinált rosszul, de tőke hiányában nem tudott szintet ugrani. Többre vágyott ennél, kapcsolatokat keresett a nemzetközi elithez, amit végül megtalált, de támogatásának, felemelésének keményen megkérték az árát. Milliárdokat bíztak rá, de csak a kisebb részét használhatta a saját spekulációihoz. Nagyobb részével politikai szervező és befolyásoló munkákat kellett végeznie, vagyis inkább másokkal végeztetnie. Ennek bizonyos részleteit ma már ismerjük. /.../
De elrepült az idő, és amióta a hamut is mamunak mondja, azóta már a pénzügyi hátteret sem ő biztosítja a liberálnyikok nemzetközi aknamunkája számára. Le kellett adnia a pénzt az alapítványok számára, neki csak a jutalék maradt meg...
Forrás: https://kuruc.info/r/7/191228/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hú ez nagyon súlyos, a névtelenül zsidózó-cigányozó náci kuruc.info aztán tényleg hiteles forrás. Persze, minden bajért a nemzetközi zsidó nagytőkések a felelősek, még a saját szar életünkért is, az a lényeg, hogy lehessen egy jóízűt zsidózni-cigányozni névtelenül. Addig sem kell azzal foglalkozni, hogy valójában a mi életünkért nem a "zsidó világhatalom", hanem mi magunk vagyunk felelősek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De akkor már Wikipédiát ne olvass, mert Soros átvette ott is az irányítást, megírta a Magyar Idők is. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 - Mert a világon a háttérhatalmat a "nem állami" kezekben összpontosuló hatalmas pénz(!) jelenti. Saját, már-már ördögi sajátosságokkal, önértékesülési követelményeivel. A jelenleg civilnek nevezett háttérhatalom pénze megkeresi azokat az ideológiákat, amelyek szolgálják az érvényesülését, a továbbiakban egymásra támaszkodnak az emberiség ellen egyre gonoszabb, rövidtávon biztosan általános káoszt okozó tevékenységük kifejtésében. - Legyen az tősgyökeres európai polgár vagy 10 ezer kilométerre lévő "rabszolgapiacról ide menedzselt" migráns, mindenki százévekben mérheti a jövőbeni szívásait miatta. (A pénz, a "harács" miatt szívott 1640 után a jobbágysereg, mert elzavarták földjeikről, hogy az ipari munkások seregének tartalékalapját jelentsék, a gyarmatok lakossága az újgyarmatosítások következtében, a világháborúk hegemonista kapitalista törekvései miatt százmilliók haltak meg, váltak földönfutóvá, hogy az akkori háttérhatalom számolatlanul gazdagodhasson. Mindig voltak az emberiség soraiból akik kiszolgálták az ilyenirányú törekvéseket. Tudatosan vagy megtévesztve, mindegy is, - és állami szinten is.)
"Párhuzamos Györgyökre" tényleg nagyobb szüksége lenne az emberiségnek!
Aki ennek felismerésére képtelen, az 1./ a háttérhatalmak fizettet, ellenérdekű kiszolgálója és saját pénzügyi érdekei mögé "rejti" valós véleményét, 2./ buta vagy nem olvasott eleget a monopolkapitalista, globálissá váló tőkés rendszerek és a pénz mint általános egyenértékes működéséről.
Az információ forrásához (pl "VIKI"-hez,) a pénze miatt hozzáférő háttérhatalom képes a emberiség véleményének szándékai szerinti befolyásolásra. Nem véletlen soros ezirányú "nagylelkűsége" sem. Egyszerűen csak azzal is, hogy bizonyos történelmi eseményeket nem említenek meg, v. más szinekben tállalják. (A cenzorfunkciókhoz való bármilyen, (akár informális,) hozzáférés a mai világban sok pénzt ér. - De az is lehet, hogy saját történelemformáló szerepének "lakkozását" fizette ki jóelőre.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> buta vagy nem olvasott eleget
+1 Nekem is rögtön ez ugrik be, mikor valaki ilyen összeesküvéseket vázol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetértek, Marx ismerete ma már nem általános követelmény, de elvezethet a kapitalizmus és a tőke működésének jobb megértéséhez. Ajánlom olvassatok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az semmi, hallod, a multkor tudod, mire jottem ra? Ezeknek mar a gravitacio is a zsebukben van, kepzeld, mentem az utcan, es egyszerre csak hasra estem, de mikor feltapaszkodtam, hogy megnezzem, miben botlottam meg, nem volt ott semmi!
Namost azert erre mar en is azt mondom, hogy eddig, ne tovabb! A penz, az egy dolog, na de a gravitacio! Hat ezeknek mar semmi sem szent!
Ezennel felszolitok mindenkit, akit hozzam hasonloan eleteben legalabb egyszer mar elbuktatott a hatterhatalom, hogy ne turjuk tovabb olbe tett kezzel, menjunk a Parlament ele tuntetni holnap delben! Osszetartozasunk jeleul mindenki hozzon magaval egy almat, amelyet a megfelelo pillanatban a fejunk felett fuggoleges iranyban felhajitunk majd alaallunk, meglatjak, hogy velunk nem lehet csak ugy szorakozni!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Orbán milyen gigantikus erőkkel áll szemben"
békesség, igazság, erkölcs, mértékletesség, törvény, hűség, jó izlés, könyörület, lelkiismeretesség...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látod.., nálad minimum érzem az általam első pontban említett feltétel meglétét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ki nem szarja le mit erzel vagy nem erzel?
te is ugyanolyan budoset szarsz mint soros vagy orban, tehat te is gyikember vagy. (igy mar jo lesz vagy huzzak en is alusapekot mint te?)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem teljesen hiteles mert nem konzekvensen rossz a helyesiras. De talan mar helyet tudna kapni a mindmeghalunk.com-on :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért sokat küzdök érte, és persze nem használok helyesírásjavító algoritmusokat. (Úgy túl könnyű lenne.)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem is neked valaszoltam (installaljad a hupper plugint ugy rogton latni fogod :D )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy mit szív, mert igen "príma" anyag lehet :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
facepalm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A demokrácia az a célzott társadalmi forma, ami a legkedvezőbb a Háttérhatalomnak a stratégiájának a végrehajtásához. Nem véletlenül erre váltattak velünk rendszert, és nem véletlenül ennek szellemében trenírozták az embereiket. Ebben a rendszerben a választott közhatalomnak nincs beleszólása a valódi döntésekbe, szerepe csak annyi h elfedje az emberek előtt az igazi döntéshozókat, és h végrehajtsa a szervezett magánhatalom ukázait - aminek megvannak a módszerei a kikényszerítésére."
Igen, ezzel konkretan leirtad a jelenlegi NER alapjait.
"Akár annak az árán is, hogy a korrupciót eszközként használja fel a kellő szilárdság és hatékonyság eléréséhez. "
> "Jegyezzek meg elvtarsak, az a gyanus, ami nem gyanus!"
Viszont szomoruan kell megallapitsam, mukodik a kormanyzati agymosas. Valljuk be, itt mar eszervekkel nem lehet hatni, a fanatikusnak mindenre (sot, mindenre IS) van magyarazata, barmilyen ervbol kibujik, semmilyen teny vagy ellenvelemeny nem hatja meg, sot, inkabb erositi a meggyozodeset.
Viszont buszke vagyok ra, hogy nem csak az amerikaiak tudnak ilyet, a szcientologia kutyafule a NER-hez kepest...
Azt hiszem, ehhez tobbet nem tudok hozzaszolni, kerem kapcsolja ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Azt hiszem, ehhez tobbet nem tudok hozzaszolni
Ez amúgy nem egy olyan nagy tragédia, mert mint a mellékelt ábra mutatja amikor hozzászólsz sem mondasz semmit, csak fikázod azt, akinek a kommentjére reagálsz. Szóval ha valamihez nem bírsz hozzászólni nem kell erőlködnöd, senki nem tart pisztolyt az okos fejedhez arra kényszerítve h hozzászólj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elvtarsam, a legfrissebb informacioim szerint a HUP (meg?) nem NER-kompatibilis, igy mindenki ahhoz szol hozza, amihez akar, ugy, ahogyan akar. Ha ez neked nem tetszik, neked sem kotelezo ide irogatni, sot, minden hozzaszolast elolvasni sem. Amig trey ki nem dob innen engem, ehhez tartom magam, javaslom ezt neked is.
(Nahat, most megfogtal, megiscsak tudtam meg valamit hozzatenni.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
facepalm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2 millió dollárral? Az szép.
=====
tl;dr
Egy-két mondatban leírnátok, hogy lehet ellopni egy bitcoin-t?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy csak 200 forinttal, de vagyonukhoz képest ez arányaiban kb. ugyanott lehet.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most ez akkor jo, vagy rossz? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tragédia, vége a Wikipédiának a Magyar Idők szerint: https://hup.hu/node/161271#comment-2277106
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"saját vagyonából"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lőrinc, Te vagy az ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
BehringerZoltan leírta hosszabban is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
s/leírta hosszabban is/több baromságot hordott össze róla/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Wikipédia talán a legjobb példája annak, miért nincs szükség internetes reklámokra és miért működik hosszú távon az adományokból való fennmaradás, amennyiben valaki hasznos tartalmat kínál.
Pont ezért kéne betiltani az összes internetes reklámot, hogy csak hasznos oldalak maradhassanak és a másokon élősködő, trash oldalak, meg emberek magánéletével kereskedő közösségi oldalak eltűnjenek végre a süllyesztőbe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Lőrinccel összehasonlítás egyébként megállja a helyét, mert Soros György én Mészáros Lőrinc hasonló szerepet töltenek be: mindketten gyűjtik egy forrásból kijövő pénzeket, amiket "nem teljesen piaci körülmények között szereznek" (khm khm), és ezt a megbízóik érdekében felhasználják a közvélemény irányítására.
A különbség a kettő között, hogy S Gy a globális háttérhatalom embere, Lőrinc pedig Orbán embere.
Hogy kinek melyik a felháborítóbb, az azon múlik, hogy az illető melyik oldalon áll. (Illetve van aki mai napig elhiszi, hogy Soros György "saját" pénzét fordítja "humanitárius" célokra, de ez a komment nem a teljesen fogalmatlan NPC-knek szól.)
Számomra sokkal felháborítóbb, ha az identitását titokban tartó, céljait fel nem fedő, és tevékenységével a nemzetem ellen tevő csapat fekete-pénzeli a médiát (gyk: Soros György), mintha a megválasztott kormány embere (gyk: Lőrinc).
Ha belegondoltok a demokrácia nem működhet "fekete" pénzekből finanszírozott média nélkül, törvényszerű a kialakulása. Annyi a kérdés, hogy a saját kezünkbe vesszük, vagy meghagyjuk S Gy monopóliumának.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen támogatás után gyakorlatilag regisztrálnia kellene a szervezetnek külföldi ügynökként minden országban, ahol ezt törvény előírja. Ha ez nem egy amerikai szervezet lenne, hanem mondjuk orosz, akkor még az USA-ban is köteleznék erre (ahol nem néhány éve, hanem több évtizede van erre törvény). De ugye, ami szabad Jupiternek..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alapítvány, adomány szavak pontos jelentésének nézz alaposan utána.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bárki csinálhat alapítványt. Adomány pedig egy szimpla kifizetés.
Olyan ez kb, mint a Mozilla Alapítvány (non-profit), akinek egyik fő kifizetője a Google. A Google sem puszira adja a pénzt nekik. Csak annyiban más mint egy kft, hogy nem lehet belőle egyszerűen pénzt kivenni, csak fizetésként vagy támogatásként (autó, lakhatás, stb..) vagy haveri cégeknek adott megbízások által, akik visszacsorgatnak (lásd magyar alapítványok nagyobb része). De például egy világméretű média befolyásolása minden pénzt megér, 2 millió dollár nevetséges összeg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát mostantól Soros György manipulálja a wikipediat, értjük mester
--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csakhogy az adományozó nem várhat semmit cserébe az adományért. Nincsen semmilyen jogi lehetősége kikényszeríteni, hogy az alapítvány az ő adománya miatt máshogy döntsön, mint ahogy az alapítvány vezetősége szeretné. Az alapítványnak az alapító okiratban lefektetett célokat kell követnie, az adományozónak ebbe semmilyen beleszólása nincsen. Ha mégis bele akarna szólni, akkor is az alapítványnak az alapító okiratot kell követnie, vagy ha nem követik, az már büntetőjogi kategória.
Azért mondom, hogy nézz utána alaposan ezen fogalmak jelentésének.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne zavard ossze az embereket ervekkel :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most akkor képzeld el, h dszordzsibácsi szemet vet a Charybdis-alapítványra!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Örülnék neki, adna egy csomó támogatást, de az ügyeibe mégsem szólhatna bele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azta, en mar adomanyoztam par alapitvanynak, de meg nem irtak, hogy hogyan tudnek beleszolni az ugyeikbe.. valamit rosszul csinalok :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt remélem nem komolyan gondolod. A "legközelebb nem adok" nem elég nyomós érv a kikényszerítésre?
Nagyon buborék világban kell élni valakinek vagy naivnak lennie, hogy bevegye a jótékonysági dumákat. A legtöbb alapítvány kifizetőhely, ahol ha bizonyos % alá esik az állami támogatás akkor nem kell közbeszerzést kiírni, illetve ha különösen közhasznú, akkor adómentesen lehet intézni a kifizetéseket.
És nem egy alapítványnak dolgoztam..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ne a cöf-ből indulj ki, meg a többi fideszes alapitvanybol...
a vilag tobbi reszen normalisan elnek az emberek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze és kolbászból van a kerítés. USA-ban ugyanez megy, még talán ++ is. Ott még a lobbizás is egy vicc.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat talan az usaban nem 45%-ot kernek a kormanyparti politikusok vissza az elnyert tamogatasi penzekbol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy film 1992-ből (The Distinguished Gentleman):
https://youtu.be/w7fBwc803CI
Ezt emeld négyzetre!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hadd rohogjelek mar korbe! kepes vagy egy hollywoodi filmet linkelni bizonyitekul?
raadasul egy olyan orszagbol ahol az AFA is jellemzoen 1 szamjegyu?
igen, korrupcio mindenhol van..csak a merteke es a tulajdnosagai masok mint itthon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"AFA is jellemzoen 1 szamjegyu"
Te éltél már USA-ban? Tudod hogy milyen terhek vannak? Ha rendesen fizeted az adókat, a biztosításokat, akkor nagyjából a fizetésed fele elveszik. Tény hogy még így is jobb, mint nálunk, de azért nem kell sztárolni őket. Persze ha nincs semmid kint (se autó, se lakás), nem akarsz nyugdíjat, ha beteg vagy inkább meghalsz, akkor valóban nagyon alacsonyak a közterhek. Amiért mégis jobb kint az az, hogy magas a fizetés, így a fele ~1 millió Ft egy átlagos informatikus esetén. Ennek ellenére mindenki 5-20 évre el van adósodva. Sőt ha nem veszel fel hitelt sokszor hátrányba kerülsz!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem eltem. de a terhek nagyreszet nem az allam veszi el, hanem magancegek (nyugdij, biztositas,stb).
igy kevesebbet is lop el belole es zsarolni sem tud vele, mint itthon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te éltél már magyarisztánban? Tudod hogy milyen terhek vannak? Ha rendesen fizeted az adókat, akkor nagyjából a fizetésed fele elveszik. Persze ha van bármid kint (autó, lakás), akarsz nyugdíjat, ha beteg vagy meghalsz (lássuk be, magyar egészségügy... kurva drága [csak nem közvetlenül fizeted], de legalább szar), még akkor is kurva magasak a közterhek.
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért is írtam, hogy azért jobb mint nálunk, de nem annyival kevesebb az elvonás, mint azt sokan gondolják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OK, csak egy ugyanaz az érvelés, amit már párszor hallottunk vityától is. "Máshol is van magas ÁFA!" "Máshol is van egykulcsos SZJA a legrosszabbul kereső rétegnek is!" "Máshol is egykulcsos SZJA van, mert nehogymáéntöbbekfizessek". Persze, van, minden államnak fenn kell valamiből tartania magát. Az, hogy _majdnem az összes_ közteher kirívóan magas de legalábbis bőven messze a felső harmadban van, már hungarikum. Az, hogy ennek ellenére (épp ezért?) a jövedelmek köszönőviszonyban sincsenek lassan már a V4-el sem, szintén hungarikum.
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is igaz, de az is hogy stabilan emelkednek a bérek a munkaerőhiány miatt (bár szerintem maga a fogalom is értelmetlen) és sokkal könnyebb elhelyezkedni is az embereknek, mint azelőtt. Már nem a cégek diktálnak a (legtöbb) dolgozónak, mert tudják bármikor leléphet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs, de ez egyszerűen nem igaz. Én az egyik legtöbb adót kivető államban élek, és a 80%-át megkapom a bruttómnak, gyerek nélkül is.
Hitelt sem kötelező felvenni semmihez, a jó credit score-hez elég 2-3 hitelkártya (amit nem kell használnod ha nem akarsz) és a számlákat időben befizetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Piacból élő alapítványnak sokan adnak, nem 1 támogatótól függ. Tehát semmilyen módon, jogilag és indirektben sem lehet így adományért elvárni bármit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "legközelebb nem adok" nem elég nyomós érv a kikényszerítésre?
Nem. Majd ad más, ahogy eddig is adtak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Nem. Majd ad más, ahogy eddig is adtak.
Az eddig és az ezentúl között nagyon éles választóvonal van (a hatalmi pozícióval való szembehelyezkedés), aminek kihatása lesz az ezt követő eseményekre. Így egészen biztos, h a jövőben úgy nem fognak adni, ahogy a múltban adtak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ettol meg nem lesz igaz, hogy az adomany befolyast eredmenyez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a globális háttérhatalom duma majdnem olyan jó, mint a lapos Föld elmélet.
Hiába, az emberi hülyeség határtalan :(
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól még, hogy azt mondod, hogy nincsenek UFÓ-k, még lehetnek. Akkor is létezhetnek Földön kívüli intelligens élőlények, ha a világon még senki nem látott olyat.
Van egy csomó tökfej, aki minden macskát UFÓ-nak néz, de az, hogy nekik üldözési mániájuk van, nincs hatással az UFÓ-k létezésére / nem létezésére.
Az, hogy 100 millió ember gondolja azt, hogy Soros tehet a fogfájásáról, nem jelenti azt hogy nincsenek bankár, gyártulajdonos,... családok, akik a világ összes értékének 95%-át birtokolják.
Ha pedig a világ javainak 95%-át egy kisebb csoport birtokolja, az a csoport nem érdekelt abban, hogy csórikáméknak jó legyen, saját pozícióikat akarják erősíteni.
Mindent feltételes módban írtam, azaz nem esik ez az elmélet sem extrém messze a realitásoktól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en csak azt nem ertem, hogy aki fosik a globalis hatterhatalomtol az miert nem fosik az orszagos hatterhatalomtol?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát igen, a Medgyessy-Gyurcsány bagázs ki akarta nyírni az összes jobboldali médiumot, Orbán viszont sikeresen kinyírta szinte az összes baloldalit.
Amit rühelltem a baloldalon, ugyanazt Orbán végigcsinálta a jobboldalon. A szellemiség nem változott jottányit sem, csak éppen a másik oldal áll nyerésre.
Ez van. A jobboldali maffia leszámolt a baloldalival.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ez az, ra kene mar jonni, hogy egyik sem kulonb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért nem kell aggódni a baloldalért. A legtöbb térségben juttatnak egy kis koncot a megfelelő embereknek. Csak most a pénz nagyobb része nem ott csapódik le. Akkor van csak baj, ha megnyirbálnak helyi jogköröket és a helyi kiskirályok (például főépítészek) elveszítik napi betevőjüket. Mivel ezek az intézkedések magasabb szintről jönnek, így tehetetlen mindegyik oldal (akik egyébként helyi szinten általában össze vannak fonódva). De most egyébként mindenki fél, még a káderek is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Raadasul milyen titkos hatterhatalom mar az, amirol barki csak ugy tudhat? :)
Vagy ez most egy ilyen rebrandelt szabadkomuves osszeeskuves?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a vilag javainak 95%-at egy kisebb csoport birtokolja, akkor hova tudjak meg erositeni a poziciojukat? 96%-ra?
Egyebkent abban van valami, hogy a javak aranytalanul nagy szazalekat birtokolja egy aranytalanul kis reteg. Viszont ezt a reteget "csoport"-nak tekinteni, meg mindenfele osszeeskuves-elmeleteket gyartani kisse elrugaszkodottnak tunik. Ha belegondolsz, ezek az emberek egymasnak pont ugyanolyan konkurrensei, mint a vilag also 90%-anak, sot, egy ilyen kivaltsagosnak joval nagyobb es kozvetlenebb kart tud okozni a kasztbelije, mint akarki mas.
Ha az elmeleted igaz lenne, a hideghaboru helyett az USA es a Szovjetunio egymassal karoltve igazta volna le a vilag elmaradottabb felet, ahelyett, hogy egymassal versengtek volna. A mai vilagrendben pedig ez meg konnyebb lenne, USA, EU, Oroszorszag, Kina osszefog, "osszeeskuszik", es a vilag tobbi reszenek reszeltek. Valamiert megsem ez tortenik (vagy megis?)...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs, de az első, második világháború a világ felosztásáról szólt.
Arról, hogy melyik ország kihez tartozik: 2 pólus lett, a kapitalista és a szocialista blokk. Történelem.
Akik a világ 99%-át birtokolták, háború helyett megegyeztek egymással mások feje fölött.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mind igaz, de hogy jon ez ide?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont ezt a reteget "csoport"-nak tekinteni, meg mindenfele osszeeskuves-elmeleteket gyartani kisse elrugaszkodottnak tunik. Ha belegondolsz, ezek az emberek egymasnak pont ugyanolyan konkurrensei, mint a vilag also 90%-anak
Ezzel nem értek egyet, mert pár nagyobb cégvezető simán képes megegyezni egymással, kartellezni. Nem sok emberről van szó, max 20-50.
Nem hiszem, hogy egy Pepsi - Coca háborúval jól járnának, egyszerűbb felosztani a piacot, ahogy ez lenni szokott.
Amerika sem a ruszkikkal szokott háborúzni, hanem azokkal, akik nincsenek vele azonos súlycsoportba. Egy amerikai-orosz háború vége Kína szuperhatalma lenne.
A nagyhalak a kishalakat szokták megenni, nem egymást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Amerika sem a ruszkikkal szokott háborúzni"
De, errol szolt a hideghaboru, hogy nem kozvetlenul, hanem mindenfele harmadik orszagban gyurtek egymast. Ha felosztottak a piacot, akkor mirol szolt Korea? Vietnam? Afganisztan? A Diszno-obol? stb. Vagy ezek csak a CIA es a KGB (akiket persze szinten a hatterhatalom penzel) alcazott hadgyakorlatai voltak? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól meg lett indokolva az a tűnő elrugaszkodottság - tegyünk úgy mintha sosem hallottunk volna még a kartellről pl!
>"Ha az elmeleted igaz lenne, a hideghaboru helyett az USA es a Szovjetunio egymassal karoltve igazta volna le a vilag elmaradottabb felet, ahelyett, hogy egymassal versengtek volna."
Ja persze, másokban esetleg felmerülhet h a világ szofisztikáltabb semmint h egy államok feletti rejtőzködő struktúra és két kiemelt állam működése között analógiát lehessen keresni, csak mert most éppen olyan szöged és kalapácsod van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a saját kezünkbe vesszük"
Lecci, en szeretnem sajat kezembe venni (nem az Orbaneba). Egye fene, a szent celert korrupciora is hajlando vagyok, mint minden rendes, tisztesseges magyar ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Számomra sokkal felháborítóbb, ha az identitását titokban tartó, céljait fel nem fedő, és tevékenységével a nemzetem ellen tevő csapat fekete-pénzeli a médiát (gyk: Soros György).."
"identitasat titokban tarto" vs. "Soros gyorgy"
"celjait fel nem fedo" vs. "a nemzetem ellen tevő"
hujeseget beszelni csak pontosan szepen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mintha a megválasztott kormány embere
Az egyetlen gond, hogy lőri kurvára nem a kormány embere, mert arra van (nem reális, mondjuk) esély, hogy a kormányt elküld a halál faszára, lőrit nem, mert nem tagja a kormánynak, nem választotta senki (azaz de: vitya). Ezért lehet akkora a pofája, hogy ő nem közszereplő. Ha viszont elfogadjuk, hogy akkor épp nem hazudott és tényleg nem közszereplő, hanem egy végtelen tisztességes és a vagyonát egyszerűen a tehetségének köszönő magánszemély, akkor ne hivatkozzunk rá, mint a kormány emberére.
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden sikeres ember mögött áll egy Soros!
--
"Csak webfejlesztést ne..." -ismeretlen eredetű szállóige-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni